بهترین تست های جاده ای تا کنون: فورد سیرا XR4x4
ما به سال 1985 سفر می کنیم و به یکی از باکیفیت ترین فوردهای آن دوران نگاه می کنیم
پاسخ فورد به آئودی کواترو چهار چرخ متحرک را به سیرا پنج در محبوب معرفی کرد. XR4x4 آتش گیر نبود اما رفتار خوبی داشت.
تست شده 26.6.85
سیستم چهار چرخ محرک مشتق شده از فرمول فرگوسن 34 درصد در جلو و 66 درصد در عقب توزیع شده است. سیستم تعلیق نسبت به XR4i ارتقا یافت تا چهار چرخ متحرک را در خود جای دهد و امکان هندلینگ اسپورتتر را فراهم کند، و دیسکهای ترمز عقب بزرگتر شدند، اما بال عقب خودروی محرکه عقب دوبال برای یک اسپویلر ظریفتر کنار گذاشته شد.
مشترک شدن در آرشیو Autocar امروز
پیشرانه 2.8 لیتری کلن V6 با تزریق سوخت پر از قدرت 150 اسب بخاری نبود، احساسی که با روشی که سیستم چهارچرخ محرک بدون سر و صدا قدرت موجود را کاهش می داد، تشدید می شد. موتور در بیشتر مواقع شیرین و بدون دور بود، اما در دورهای بالا، کوبنده میشد و گیربکس پنج سرعته دستی در برخی مواقع قلع و قمع میکرد.
هندلینگ متعادل در حد کم فرمانی ملایم را پیشفرض نشان میداد، اما پای راست سنگین، فرمان بیش از حد را به راحتی قابل کنترل بود و کشش عالی بود. فرمان با نسبت متغیر جدید در شهر و با سرعت خوب کار می کرد.
کابین کمتوجهی لوکستر از اسپرت بود و از تجهیزات استاندارد سالم به جز تهویه مطبوع برخوردار بود.
برای: هندلینگ، سطوح تجهیزات، پالایش
در برابر: مصرف سوخت، ظاهر مشکوک
بعد چه اتفاقی افتاد…
V6 در سال 1988 به 2.9 لیتر افزایش یافت و XR4x4 جایگزین سیرا در سال 1993 شد. فورد موندئو. اخیراً یک موتور 2.0 لیتری XR4x4 با قدرت 125 اسب بخار نیز تولید شده است. Sierra estate انواع چهار چرخ متحرک را نیز ارائه میکرد، در حالی که Sapphire 4×4 چهار در فقط در فرم 2.0 لیتری از جمله RS Cosworth 4×4 با قدرت 220 اسب بخار WRC موجود بود.
فایل واقعی
قیمت 11737 پوند موتور V6، 2792cc، بنزینی قدرت 150 اسب بخار در 5700 دور در دقیقه گشتاور 159 پوند فوت در 3800 دور در دقیقه 0-60 مایل در ساعت 8.4 ثانیه 0-100 مایل در ساعت 25.0 ثانیه ربع مایل ایستاده 16.6 ثانیه در 84 مایل در ساعت حداکثر سرعت 125 مایل در ساعت اقتصاد 20.4 mpg
بایگانی اتوکار، از سال 1895 تا امروز، اکنون به صورت آنلاین در دسترس است. امروز مشترک شوید
[ad_2]