اخبار خودرو

لوتوس Eletre: نام SUV تایید شده است که 29 مارس رونمایی می‌شود

برند مستقر در Hethel نام اولین خودروی الکتریکی خود را چند روز قبل از رونمایی کامل آن تایید کرد

لوتوس اعلام کرده است که شاسی بلند الکتریکی جدید خود که قرار است در روز سه شنبه 29 مارس رونمایی شود، Eletre نام دارد. این برند با انتشار پستی در توییتر گفت: “Lotus Eletre. در تاریخ 29.3.22 زنده می شود.”

در اوایل این ماه، پتنت‌های طراحی جدید SUV، که قبلا با نام Type 132 شناخته می‌شد، در پلتفرم مالکیت معنوی آنلاین استرالیا منتشر شد و اولین نگاهی به نمای بیرونی مدل ساخت چین به ما داد.

رندرهای جدید بهترین نگاه را به اولین خودروی الکتریکی اصلی لوتوس نشان می دهد که در مقابل جگوار آی پیس، آئودی ای ترون اسپرت بک و فورد موستانگ Mach-E. همچنین یک سری تیزر رسمی توسط Hethel منتشر شده است.

این خودرو با ظاهری چشمگیر و زاویه‌دار مشخص می‌شود که به نظر می‌رسد آن را با خودروی اسپورت جدید Lotus Emira مطابقت می‌دهد – چراغ‌های هلالی شکل، نوار چراغ‌های پشتی پیچیده و لبه بیرون‌زده جلوی کاپوت بارزترین پیوندها هستند. خط سقف بسیار شیب‌دار، دوربین‌های آینه‌های بال باریک، دستگیره‌های درها، پانل‌های کناری مجسمه‌سازی‌شده و اسپویلر عقب برجسته نشان‌دهنده تمرکز بر راندمان آیرودینامیک – که باید برد آن را به حداکثر برساند – و رندرها همچنین پنل هوای فعال Type 132 را در بالای صفحه نمایش می‌دهند. اسپلیتر جلو

شاتر جلوپنجره فعال SUV که دارای یک سری شش ضلعی است که به بخش های مثلثی تقسیم شده است، ادعا می شود که یک “سیستم مدیریت هوای معتبر لوتوس” است که هدف دوگانه ای دارد، هم خنک کردن ماشین و هم بهبود آیرودینامیک جلو.

نیلوفر آبی برخی از جزئیات کلیدی SUV را در ویدیوی قبلی که انرژی و نور نام دارد با مضامین «قلب، قدرت، انرژی و روح» پیش‌نمایش کرد.

لوتوس Eletre: نام SUV تایید شده است که 29 مارس رونمایی می‌شود

از ویژگی های ارائه شده می توان به فرمان با دکمه های روشن، صفحه نمایش دیجیتالی، طراحی چرخ آلیاژی، چراغ های جلو و نمایی اجمالی از پیشرانه اشاره کرد.

این ویدئو همچنین چندین عکس سینمایی از ورزشکارانی را که برای مسابقه آماده می‌شوند، نشان می‌دهد، قبل از اینکه نشان داده شود تایپ 132 به سرعت از دوربین به دوردست می‌گذرد، نوار نور عقب آن نمایش داده می‌شود.

لوتوس انتظار دارد که Eletre به عنوان یک عنصر کلیدی از استراتژی رشد جسورانه خود تحت مالکیت غول خودروسازی چینی جیلی عمل کند.

همانطور که اولین بار توسط Autocar گزارش شد، Eletre از سال 2016 در حال توسعه است و قرار است با دو نوع چهار چرخ متحرک با قدرتی بین 600 تا 750 اسب بخار عرضه شود. ظرفیت باتری های 92 تا 120 کیلووات ساعتی را دارد و شارژ 800 ولتی را ارائه می دهد.

لوتوس همچنین تمرکز خود را بر اطمینان از عملکرد خودرو قرار داده است و ادعا می کند که سرعت 0-62 مایل در ساعت کمتر از 3.0 ثانیه خواهد داشت.

Eletre در یک مرکز تولیدی جدید 900 میلیون پوندی در ووهان چین ساخته خواهد شد. یکی از دو خودروی الکتریکی ساخت چین خواهد بود که لوتوس در پنج سال آینده راه اندازی خواهد شد.

مورد انتظار ماشین اسپرت برقی تیپ 135که با مشارکت Alpine توسعه می یابد، از سال 2026 در Hethel ساخته می شود.

منبع

تیم تولید محتوا

ما در تیم تولید محتوای بست سوال در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه آموزش های رانندگی و نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی را برای شما فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا