اخبار خودرو

بررسی دوچرخه برقی Eskuta SX-250

[ad_1]

Eskuta SX-250 یک دوچرخه الکتریکی منحصربفرد است که هدف آن ایجاد آزادی برای دوچرخه سواران جوان و مسن تر است.

رتبه Move Electric: سه و نیم ستاره از پنج

هزینه آن چقدر است؟ از 1795 پوند برای مدل اوقات فراغت و 1995 پوند برای نسخه تحویل.

چیست؟اول از همه، بیایید فیل داخل اتاق را از سر راه برداریم. بله، به نظر شبیه یک موتور سیکلت است، اما نه، SX-250 قطعا یک موتور سیکلت نیست. این یک دوچرخه برقی دارای گواهی EAPC است، به این معنی که مانند سایر دوچرخه های الکترونیکی که بررسی کردیم، موتور با کمک پدال با سرعت 15.5 مایل در ساعت قطع می شود و برای درگیر شدن موتور، موتور سوار باید پدال بزند. این جاده قانونی است و نیازی به مالیات، MOT، بیمه یا هر چیز دیگری ندارد.

رتبه Move Electric: سه و نیم ستاره از پنج

اکنون ما این را روشن کرده‌ایم، بیایید در مورد ماشین بی‌نظیری که Eskuta SX-250 است صحبت کنیم. وقتی شرکت برای اولین بار پرسید که آیا می توانند برای من دوچرخه بفرستند تا بررسی کنم، کمی نگران شدم. وزن آن 54 کیلوگرم است و از نظر اندازه و سبک شبیه به یک موتور سیکلت است. علاوه بر این، من بازار هدف نیستم.

اسکوتا جمعیت‌شناختی را نوجوانان یا جوانانی می‌داند که رانندگی نمی‌کنند اما می‌خواهند بدون دردسر ماشین و گواهینامه از مکانی به مکان دیگر برسند، و افراد مسن‌تری که شاید برای سفرهای کوتاه و بدون نیاز به رانندگی کمی آزادی می‌خواهند. من هیچکدام از اینها نیستم، اما خوشحال خواهید شد که بدانید من موفق شدم مادرم (نه به آن پیری) را به طناب زدن بکشم تا بتوانیم یادداشت ها را با هم مقایسه کنیم.

اسکوتا دو مدل SX-250d تجاری و SX-250 را تولید می کند. SX-250d به طور فزاینده ای در بین سواران تحویل غذای آماده و خرده فروشان فست فود مانند Subway، Just Eat و Dominos که Eskuta معاملات متعددی با آنها دارد، محبوبیت زیادی دارد. بسیاری از مزایا و راحتی یک موتور سیکلت را دارد، اما با هزینه های جاری کمتر و نیازی به انجام CBT توسط سوارکاران ندارد.

مدلی که من آزمایش کردم، نسخه جدید به‌روزرسانی‌شده نسل سوم SX-250 محبوب است و با یک غلاف ذخیره‌سازی عقب (65 پوند) و یک نوار فناوری (85 پوند) عرضه شد.

بررسی دوچرخه برقی Eskuta SX-250

چگونه است؟ صادقانه بگویم، اولین سواری کمی آزاردهنده بود، به خصوص برای کسی که 10 سال پیش CBT خود را گرفت و از آن زمان دیگر سوار موتور یا موتور سیکلت نشده است. اندازه بسیار زیاد دوچرخه به این معنی است که مانور دادن در زمانی که سوار آن نمی‌شوید بسیار دشوار است، اما مطمئناً هنگام دوچرخه‌سواری متوجه آن نمی‌شوید. یک دکمه سبز کوچک در سمت چپ به عنوان یک دکمه “تقویت” عمل می کند و به چرخش پدال ها کمک می کند. حرکت بدون آن امکان‌پذیر است، اما برای تنظیم کردن موتور، می‌توان چند ضربه سخت پدال را فشار داد، بنابراین من به شدت توصیه می‌کنم دکمه بوست را برای تمام ارزشش دوشیده باشید.

اسکوتا به استفاده از سیستم تعلیق و ترمزهای درجه یک موتور سیکلت افتخار می کند و حس سواری در این انتخاب ها منعکس می شود. سواری راحت است و به راحتی از روی چاله ها سر می خورد. هندلینگ کاملاً آرام است و نیمی از زمانی که شما انتظار دارید سوار آن در جاده راحت باشید طول نمی کشد. SX-250 تا آنجایی که طبق مقررات EAPC می توانید به موتور سیکلت نزدیک است. یک کلید دوچرخه را روشن/خاموش می کند، قفل ظروف ذخیره را باز می کند و محفظه باتری مخفی زیر صندلی را باز می کند. می‌توانید باتری را در حالی که روی دوچرخه است شارژ کنید، اما به همین راحتی می‌توانید آن را خارج کنید و به داخل خانه ببرید.

در خبرنامه Move Electric مشترک شوید

Eskuta برد باتری بین 40 تا 50 مایل را توصیه می کند. فقط یک سطح کمکی موتور وجود دارد، و مگر اینکه از کوهی روی آن بالا بروید و باتری را بیش از حد خالی کنید، من آن را کاملاً دقیق می‌دانم. من توانستم 21 مایل از آن خارج کنم، سپس، متأسفانه، مجبور شدم آن را به مدت یک هفته ترک کنم، در این مدت باتری به طور قابل توجهی از 60٪ به 18٪ تخلیه شد. این یک دوره شارژ باتری طولانی است، بنابراین اگر می خواهید به طور منظم آن را سوار کنید، این دوچرخه ای است که سازماندهی آن بسیار مهم است.

وقتی صحبت از موتور شد، SX-250 دارای یک موتور 250 واتی پشت بدون جاروبک با تنها یک تنظیم کمکی است. اگرچه به اندازه کافی قدرتمند است، اما می تواند کمی تند و سریع باشد، و به نظر می رسید که در حال افزایش است. در سمت راست فرمان، یک صفحه کوچک با تنظیمات 1-3 وجود دارد که نشان دهنده سایر سطوح کمکی موتور است، اما آنها فقط در کشورهای دیگری در دسترس هستند که مقررات دوچرخه الکترونیکی در آنها متفاوت است.

بررسی دوچرخه برقی Eskuta SX-250

دوچرخه علاوه بر اینکه تنها یک سطح کمکی موتور دارد، تک سرعته است. من متوجه شدم که این کاملاً محدود کننده است، زیرا شما به راحتی می چرخید. این دوچرخه ای نیست که بتوانید مایل ها و مایل ها رکاب بزنید زیرا ضریب Q (اندازه گیری بین قسمت بیرونی هر بازوی میل لنگ) بسیار گسترده است و موقعیت صندلی به این معنی است که بعد از مدتی می تواند ناراحت کننده باشد. از سوی دیگر، اگر احساس ناتوانی می‌کنید، می‌توانید به راحتی و بدون تلاش زیاد روی پدال‌ها ضربه بزنید و دوچرخه فرمان‌برداری خواهد کرد. را

در جای دیگر دوچرخه چراغ های روشنایی روز و پرتو اصلی، بوق، سرعت سنج LCD که سطح باتری را نیز نمایش می دهد و نشانگرها را تعبیه کرده اید. همه این اضافات به زیبایی‌شناسی دوچرخه می‌افزایند و باعث می‌شوند احساس برتری بیشتری پیدا کند. دو پایه به شما کمک می‌کنند دوچرخه را با خیال راحت نگهداری کنید، که ممکن است برای افراد آپارتمانی یا کسانی که گاراژ ندارند، نگرانی ایجاد کند، اما این موضوع برای هر دوچرخه بزرگ‌تری نیز یکسان است.

همانطور که قبلاً گفتم، من بازار هدف این دوچرخه نیستم. اما، به‌عنوان یک حرفه‌ای تمام عیار، از این فرصت استفاده کردم تا مادرم را مجبور کنم تا با جمعیت‌شناسی کلیدی تناسب داشته باشد. در اینجا چیزی است که او در مورد SX-250 می گفت.

“من آن را بسیار هیجان انگیز یافتم. حرکت با آن بسیار مشکل است، زیرا می تواند احساس کند که هیچ مقاومتی وجود ندارد، بنابراین می تواند کمی عجیب به نظر برسد – مانند سواری با موتور کوچک، اما بدون صدا. با این وجود عالی بود بالا رفتن از تپه ها عالی بود و باد وجود نداشت. برای سواری در حومه روستایی عالی است.”

بررسی دوچرخه برقی Eskuta SX-250

من مطمئناً می توانم ببینم که چگونه به یک هدف عمل می کند. پس از بسترسازی اولیه و عادت کردن به آن، من از SX-250 برای انجام کارهایی استفاده کردم که فایده ای در استفاده از ماشینم نداشتم. در مناطق روستایی، اگر گزینه ای مانند دوچرخه الکترونیکی ندارید، حتی یک سفر دو مایلی می تواند شامل رانندگی شود، جایی که SX-250 خودش را نشان می دهد. و با 1800 پوند هم قیمت بدی نیست. من نمی توانم در مورد طول عمر قطعات نظر بدهم، اما در طول مدتی که من با دوچرخه کار کردم، هیچ مشکل آشکاری وجود نداشت، و اگر فضای لازم برای آن را دارید، گزینه بسیار خوبی برای رفت و آمد است.

کجا میتونم بخرمش؟می توانید آن را مستقیماً از Eskuta خریداری کنید.

چگونه می رسد؟به صورت دستی و کاملاً مونتاژ شده می رسد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را شارژ کنید و آماده سوار شدن هستید.

حکمEskuta SX-250 یک رویکرد منحصر به فرد برای تحرک مدرن، نشانه های طراحی را از موتور سیکلت ها گرفته و آنها را به یک بسته دوچرخه برقی سرگرم کننده و مفید تبدیل می کند. خوب سوار می شود، برد باتری عالی است، و قیمت آن خوب است، اما یک محصول خاص است و فضای ذخیره سازی زیادی را می طلبد که اگر به اندازه کافی خوش شانس نباشید که یک گاراژ یا فضای امن داشته باشید، آن را دور از دسترس قرار می دهد.

در نهایت، ما به آن سه ستاره و نیم دادیم زیرا برای بسیاری از افراد محدودیت‌های Eskuta به این معنی است که گزینه‌های دوچرخه الکترونیکی بهتری وجود دارد. اما آنهایی که در مخاطبان هدف SX-250 قرار دارند و هرکسی که به دنبال چیزی متفاوت است احتمالاً متوجه می شود که این مدل با شکوه نیازهای آنها را برآورده می کند و احتمالاً می توانند یک نیم ستاره اضافی به رتبه ما اضافه کنند.

اسکوتا SX-250

  • هزینه SX-250: 1795 پوند؛ SX-250D: 1995 پوند.
  • اندازه قاب تست شده تک سایز
  • وزن دوچرخه 54 کیلوگرم
  • مجموعه گروه ترمزهای دیسکی تک سرعته (CBS Tech)
  • چرخ/لاستیک لاستیک 18 اینچی چرخ 62/355 18
  • موتور موتور توپی 250 واتی براشلس (هاب عقب)
  • باتری 48 ولت 20 آمپر ساعت LiniMnCoo2 لیتیوم یون
  • محدوده مسافت پیموده شده 40-50 مایل
  • سطوح کمکی 1 حالت
  • زمان شارژ 6-7 ساعت 2 ساعت با حفظ 30٪ باتری
  • شامل موارد اضافی چراغ های جلو و عقب و چراغ های روشنایی در روز نشانگر چراغ ترمزKickstand x 2 باتری قابل قفل و محفظه ذخیره سازی شارژر
[ad_2]

منبع

تیم تولید محتوا

ما در تیم تولید محتوای بست سوال در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه آموزش های رانندگی و نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی را برای شما فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا