اخبار خودرو

جیپ شش مفهوم جدید را در کنار Magneto EV به روز شده معرفی می کند

[ad_1]

این کانسپت ها شامل روبیکون بیستمین سالگرد، رانگلر به سبک نظامی و خودرویی به نام «باب» است.

جیپ پیش از رویداد سالانه Moab Easter Safari، از شش خودروی مفهومی در کنار Wrangler Magneto تمام الکتریکی خود رونمایی کرده است.

از جمله این کانسپت ها، خودرویی است که بیستمین سالگرد روبیکون را جشن می گیرد، یک جیپ رانگلر با الهام از برنامه های نظامی تاریخی این شرکت و خودرویی به نام «باب».

رویداد Moab این شرکت هر ساله در یوتا برگزار می شود و قابلیت های چهار چرخ مدل های چهار چرخ متحرک جیپ را در معرض آزمایش قرار می دهد. این رویداد به طور کلی به مدت نه روز، تا یکشنبه عید پاک ادامه دارد.

Jeep Grand Cherokee Trailhawk PHEV

Jeep Grand Cherokee Trailhawk PHEV

اولین مفهومی که به نمایش گذاشته شد یک پلاگین هیبریدی (PHEV) از جیپ گرند چروکی تریل هاوک بود که زیربنای پیشرانه 4xe این شرکت بود و بر اساس Grand Cherokee 4xe بود که اواخر امسال به فروش می رسد.

این خودرو از یک موتور 2.0 لیتری توربو شارژر متصل به دو موتور الکتریکی و یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک بهره می برد. جیپ همچنین این مدل را به سیستم تعلیق بادی quadra-lift این شرکت برای بهبود کیفیت سواری مجهز کرده است.

کانسپت PHEV دارای رنگ منحصربه‌فرد «آبی صنعتی» بیرونی، قلاب‌های یدک‌کش آبی و طراحی کاپوت مشکی و آبی مات و ضد تابش نور است. همچنین دارای قفسه سقفی الهام گرفته از ماجراجویی، سقف آستر راینو مشکی، تزئینات مه شکن سفارشی و مه شکن چهار LED است.

جیپ 41

جیپ 41

کانسپت جیپ ’41 در عین حال ادای احترام به اولین مدل جیپ – Willys MB – و میراث نظامی این شرکت است. این مدل که با همان پیشرانه 2.0 لیتری 4X چروکی تریل هاوک هدایت می شود، حداکثر سرعت 49 مایل بر کیلوگرم و 21 مایل برد تمام الکتریکی دارد.

طراحی آن دارای رنگ بیرونی مات و سبز زیتونی به نام DRAB، و همچنین سپرهای فولادی مشکی، وینچ و سقفی با سقف نرم به رنگ قهوهای مایل به زرد است. کناره‌ی خودرو نیز دارای برگردان‌های سفارشی است، در حالی که قلاب‌های یدک‌کش رنگ برجسته نیز ظاهر می‌شوند.

در داخل، ’41 با صندلی‌های بوم‌رنگ، درج‌های کاموی دیجیتال، کفپوش با آستر راینو و صفحه ابزار سبز مات تعبیه شده است. مجموعه‌ای از لاستیک‌های 25 اینچی روی چرخ‌های 18 اینچی قرار دارند که به رنگ سبز مات نیز رنگ‌آمیزی شده‌اند.

بیستمین سالگرد جیپ روبیکون

بیستمین سالگرد جیپ روبیکون

این شرکت به مناسبت 20 سالگی جیپ رانگلر روبیکون، مدل سالگردی را بر اساس مدل سال 2003 و نسخه دو در از آفرود محبوب معرفی کرد.

زیر کاپوت یک موتور 6.4 لیتری V8 از Wrangler Rubicon 392 قرار دارد که 443 اسب بخار قدرت و 450 پوند بر فوت تولید می کند و شتاب 0-62 مایل در ساعت کمتر از 5.0 ثانیه دارد.

این کانسپت همچنین به اگزوز عملکردی دوگانه، کاپوت پرفورمنس با اسکوپ مرکزی، نیم درهای سفارشی و سقف الکتریکی مجهز شده است. در رنگ کریستالی گرانیت پیچیده شده است و 2 اینچ بلند شده است. در همین حال، چرخ‌های 17 اینچی آن دارای لاستیک‌های زمین گلی 37 اینچی هستند.

جیپ باب

جیپ باب

کانسپت Bob مبتنی بر روبیکون جیپ به عنوان اشاره ای به “باب زدن” ایجاد شد، که در آن رانندگان قاب جیپ خود را در پشت محور عقب کوتاه می کنند تا برآمدگی تخت های وانت را کاهش دهند.

حدود 12 اینچ از کانسپت حذف شده است، در حالی که سپرهای فولادی جلو و عقب زوایای نزدیک و خروج را بهبود بخشیده اند. عملکرد آفرود نیز با افزودن کیت تعلیق خارج از جاده، محورهای Dynatrac Pro-Rock 60، کینگ کویل و کمک فنرهای بای پس بهبود یافته است. مجموعه ای از لاستیک های بزرگ 40 اینچی بر روی چرخ های 20 اینچی نصب شده اند.

Bob توسط یک موتور 3.0 لیتری V6 دیزلی هدایت می شود که به یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک متصل است. گفته می شود ورودی هوای سرد Mopar باعث افزایش بیشتر گشتاور و بهبود مصرف سوخت می شود، در حالی که یک کاپوت کربنی هواکش جریان هوا را به موتور بهبود می بخشد.

جیپ D-Coder

جیپ D-Coder

جیپ D-Coder به عنوان “کاتالوگ چرخشی از اقلام تست شده و پشتیبان کارخانه” عمل می کند که مشتریان جیپ می توانند آن را خریداری کرده و به وسایل نقلیه خود مجهز کنند.

هر بخش از مفهوم مبتنی بر Rubicon مجهز به یک کد QR قابل اسکن است. دارای یک غواصی JPP برای پشتیبانی از موتور 3.6 لیتری مدل در عمق آب است، در حالی که ریل های سنگی از قسمت زیرین کانسپت محافظت می کنند.

در نمای بیرونی، رنگ قرمز با صندلی‌های چرمی کاتزکین در تضاد است، در حالی که حفاظ‌های رکاب در، روکش‌های پدال‌های فولادی ضد زنگ و تشک‌های کف همگی توسط موپار عرضه می‌شوند.

قفس پرنده جیپ

قفس پرنده جیپ

بر اساس جیپ رانگلر، کانسپت Birdcage ادعا می‌شود که یک «ماشین 4×4 شدید در فضای باز» است و چندین لوازم جانبی از Mopar و JPP دارد. زیر کاپوت یک پیشرانه 4X پلاگین قرار دارد.

دارای رنگ بیرونی قهوه ای عقابی با کریستال گرانیت و لهجه آبی موج سواری است. قابلیت‌های آفرود آن نیز با افزودن صفحه لغزنده صخره‌ای، وینچ، قلاب بکسل و مجموعه‌ای از چرخ‌های 17 در 8.5 اینچی، مجهز به لاستیک‌های 37 اینچی، بهبود یافته است.

استفاده از قفس پرنده در شب نیز به لطف مجموعه ای از چراغ های سنگی زیر بدنه آسان تر خواهد بود، اما انتظار نداشته باشید که گرم بماند – شیشه جلو، برف پاک کن ها و درها حذف شده اند، اما جیپ می گوید رانندگان از خاک و زباله محافظت می شوند. .

[ad_2]

منبع

تیم تولید محتوا

ما در تیم تولید محتوای بست سوال در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه آموزش های رانندگی و نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی را برای شما فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا