اخبار خودرو

مینی کانتریمن بعدی با کراس اوور الکتریکی به آن ملحق می شود

[ad_1]

رندر ما نشان می دهد که ماشین کوچکتر چگونه می تواند به نظر برسد

بزرگ‌تر شدن چهار درب، برای نسل بعدی برادری خواهد داشت

در حالی که مینی هاچ بک در نسل بعدی خود تقریباً مشابه باقی می ماند، تغییر گسترده تری در انتهای بزرگتر مینی برنامه ریزی شده است.

تا حدودی تعجب آور است که مینی هاچ بک پنج در نسخه الکتریکی نخواهد داشت و بعید است که استیت مستقیماً جایگزین شود.

برای کسانی که به دنبال یک Mini EV کاربردی تر هستند، یک کراس اوور کامپکت فقط الکتریکی جدید در زیر Mini Countryman وجود خواهد داشت. این مدل سواری کوچکتر قرار است اواخر امسال رونمایی شود و همچنین در چین به عنوان بخشی از سرمایه گذاری مشترک Spotlight بین گروه BMW و Great Wall Motor ساخته خواهد شد.

Mini EV

احتمالاً طراحی بسیار رادیکال‌تری نسبت به مدل‌های مینی تولیدی با الهام از سبک قدیمی‌تر که تا به امروز دیده شده است، خواهد داشت. این کراس اوور کوچکتر به کانتریمن امکان رشد می دهد تا به خریداران با خانواده ها و همچنین خریداران آمریکایی که به طور سنتی تمایل به خودروهای بزرگتر دارند، خدمات بهتری ارائه دهد.

برخلاف گزارش‌های قبلی، نسخه پلاگین هیبریدی کانتریمن ناپدید می‌شود. مانند بقیه سری مینی آینده، کانتریمن جدید با پیشرانه های بنزینی یا الکتریکی نیرو می گیرد. نسخه دیزلی در حال توسعه است اما در بریتانیا ارائه نخواهد شد.

تولید کانتریمن از خانه فعلی خود در هلند به آلمان منتقل می شود زیرا آکسفورد بر روی خودروهای هاچ بک و کانورتیبل تمرکز دارد و کارخانه جدید چینی خودروهای الکتریکی را مدیریت می کند.

[ad_2]

منبع

تیم تولید محتوا

ما در تیم تولید محتوای بست سوال در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه آموزش های رانندگی و نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی را برای شما فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا