اخبار خودرو

شرکت آمریکایی از استون مارتین ونتیج زرهی رونمایی کرد

[ad_1]

خودروی اسپرت تقویت شده دارای شیشه ضد گلوله و زره کولار است

شرکت آمریکایی AddArmor از استون مارتین ونتیج کاملا زره پوش برای استفاده در موقعیت های فرار رونمایی کرد.

این شرکت مستقر در کالیفرنیا – که قبلاً یک فراری 458 Speciale و یک آئودی RS7 را در میان مدل‌های دیگر زره پوش کرده بود – Vantage را به سطح زره B4 خود ارتقا داده است. در نتیجه، دارای یک فایروال زره پوش و درهای مقاوم است و لایه ای از فولاد سخت شده مقاوم در برابر انفجار از سقف و مخزن سوخت محافظت می کند.

همچنین سرنشینان خودرو با شیشه ضد گلوله محافظت می‌شوند که می‌توانند گلوله یک تپانچه قدرتمند کالیبر 44 مگنوم را متوقف کنند و دستگیره‌های برقی درب از ورود از بیرون خودرو جلوگیری می‌کنند. لاستیک‌های Run-flat به خودرو اجازه می‌دهند حتی در صورت اصابت گلوله به حرکت خود ادامه دهند.

شرکت آمریکایی از استون مارتین ونتیج زرهی رونمایی کرد

تغییرات زره پوش بسیار ظریف هستند. از بیرون، تنها نکات قابل مشاهده نوک اگزوز است که برای جلوگیری از وارد شدن اجسام خارجی با مش پوشانده شده است.

این تغییرات – که عمدتاً از کولار برای کاهش وزن ساخته شده اند – حدود 204 کیلوگرم به وزن 1630 کیلوگرمی Vantage اضافه می کنند، بنابراین سیستم تعلیق برای مقابله با وزن اضافی تقویت شده است.

زیر کاپوت، موتور 4.0 لیتری V8 توئین توربو Vantage بدون تغییر باقی مانده و 535 اسب بخار قدرت تولید می کند. خودروی استاندارد می تواند 0-62 مایل در ساعت را در 3.6 ثانیه طی کند و به سرعت 195 مایل در ساعت برسد، اما این خودرو به دلیل وزن اضافی زره ​​احتمالاً کمی کندتر است.

شرکت آمریکایی از استون مارتین ونتیج زرهی رونمایی کرد

پیت بلبر، مدیرعامل AddArmor گفت: “استفاده از زره های سبک وزن ما در این Vantage برای ما بسیار مهم بود زیرا سرعت یک دارایی فوق العاده ارزشمند در موقعیت های خطرناک در جاده های باز است.”

قیمت زره از 32500 دلار (حدود 24800 پوند) شروع می شود که قیمت کل Vantage را به 171500 دلار (130956 پوند) در ایالات متحده می رساند.

[ad_2]

منبع

تیم تولید محتوا

ما در تیم تولید محتوای بست سوال در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه آموزش های رانندگی و نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی را برای شما فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا