اخبار خودرو

GM حق اختراع خودروی خودران را برای رانندگان یادگیرنده

[ad_1]

جنرال موتورز حق اختراع یک خودروی خودران را به ثبت رساند تا به رانندگان یادگیرنده آموزش دهد

فن‌آوری جدید جنرال موتورز می‌تواند منجر به آموزش رانندگان یادگیرنده توسط خودروهای خودران شود

جنرال موتورز (GM) حق اختراعی را برای فناوری خودروهای خودران جدید به ثبت رسانده است که می تواند به یادگیرندگان نحوه رانندگی بدون نیاز به مربی انسانی را آموزش دهد.

این شرکت آمریکایی پیشنهاد می‌کند که می‌تواند فناوری‌هایی را در خودروهای خودران آینده‌اش معرفی کند که توانایی رانندگی دانش‌آموز را قضاوت می‌کند، بازخورد عملیاتی ارائه می‌کند و در صورت نیاز کنترل را به دست می‌گیرد.

اسنادی که در اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده ثبت شده است، استفاده از حسگرها و یک رایانه داخلی را برای قضاوت در مورد مهارت های زبان آموز نشان می دهد. سپس بر اساس اقدامات خود به راننده امتیاز می دهد – تحت تأثیر میزان نیاز فناوری خودران برای مداخله در هر مرحله.

جنرال موتورز می‌گوید که اگرچه روش‌های آموزشی فعلی با یک مربی انسانی کار می‌کنند، اما ممکن است در همه موقعیت‌ها «بهینه» نباشند، و اضافه می‌کند که زمان و پول بیشتری می‌تواند توسط یک یادگیرنده با یک معلم انسانی صرف شود.

هیچ خبری در مورد برنامه عرضه این فناوری اعلام نشده است و با توجه به حضور محدود جنرال موتورز در اروپا، بدون شک هرگونه عرضه تولید در ابتدا محدود به بازار داخلی ایالات متحده خواهد بود.

در سال 2020، شرکت تولیدکننده خودروهای خودران Cruise متعلق به جنرال موتورز از شاتل برقی خودران به نام Origin رونمایی کرد. این به عنوان بخشی از تعهد شرکت آمریکایی “به بهبود زندگی در شهرها” طراحی شده است و اساس یک سرویس حمل و نقل عمومی جدید است که در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا راه اندازی می شود.

آخرین پتنت جنرال موتورز تنها چند روز قبل از نتایج مشاوره دولت بریتانیا در مورد قوانین جدید پیرامون وسایل نقلیه خودران ثبت شد.

وزارت حمل و نقل امروز اعلام کرده است که رانندگان اجازه خواهند داشت در حالی که در خودروهای خودران در حال حرکت هستند، تلویزیون تماشا کنند.

با این حال، این فقط برای محتوای غیر مرتبط با رانندگی در صفحه نمایش داخلی زمانی که خودرو کنترل خود را در دست دارد اعمال می شود. استفاده از تلفن همراه در همان سناریو همچنان غیرقانونی خواهد بود.

دولت پیش‌بینی می‌کند که اولین خودروهای خودران بریتانیا در اواخر سال جاری برای استفاده آماده شوند.

[ad_2]

منبع

تیم تولید محتوا

ما در تیم تولید محتوای بست سوال در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه آموزش های رانندگی و نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی را برای شما فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا