اخبار خودرو

استیو کراپلی: اینئوس چه چیزی می داند که دیگران نمی دانند؟

[ad_1]

دوست مهندس سابق لندرور مرد ما نتوانست متوجه شود که هدف Ineos Grenadier چه کسی است.

دوست سابق مهندس لندرور مرد ما در مورد گرنادیر مطمئن نیست

ما در حال آماده شدن برای جوایز Autocar امسال در ماه آینده هستیم.

امروزه همه و همسرش جوایزی را اهدا می کنند (مانند آزمایش جاده در سال 1928، ما حدود 35 سال پیش پیشگام آنها بودیم)، اما در بیشتر موارد، آنها بی شرمانه برای اهداف تبلیغاتی مورد سوء استفاده قرار می گیرند. نمایندگان تبلیغاتی در حال چرخش می‌گویند: «شما جایزه شاسی بلند ما با براق‌ترین هاب‌کاپ را برده‌اید». “حالا پولت را به ما نشان بده.”

با این حال، ما این کار را به گونه‌ای دیگر انجام می‌دهیم: گونگ‌های بزرگ ما به دست مردم می‌رود، زیرا افتخار و وظیفه ماست که بزرگ‌ترین سازندگان خودروی سال جهان را به رسمیت بشناسیم – و در پی مصاحبه قبل از جوایز با چنین قهرمان ماشینی بود که من امروز خود را در یک پایتخت دوردست اروپایی دیدم.

معلوم شد که تا حد زیادی آسان‌ترین وسیله برای رسیدن به اوبر است. عکاس مکس ادلستون و من مبلغ 44 پوندی را در پنج سفر خرج کردیم و هر بار کمتر از پنج دقیقه منتظر ماندیم تا تحویل بگیریم.

در حال حاضر، Ubermobiles ما رانندگانی داشت (همه خوشایند، مانند هر راننده Uber که یادم می‌آید)، اما این تجربه یک مورد قدرتمند برای ماشین‌های بدون راننده در مراکز شهرها و رفت و آمد به فرودگاه‌ها ایجاد کرد. من قبلاً فکر می کردم به اصطلاح روبوکاب مالکیت ماشین را تهدید می کند (هنوز برای من عزیز است) اما اینطور نیست. آن را بیاورید.

سهشنبه

استیو کراپلی: اینئوس چه چیزی می داند که دیگران نمی دانند؟

ما چند آزمایش اولیه از Ineos Grenadier انجام داده‌ایم و آن را بسیار دوست داشتیم، بنابراین جالب بود که با یکی از دوستان و مهندس برتر سابق لندروور چت کنیم (به اندازه کافی برای حفظ ناشناس بودن حذف شده است) که به همراه چند دوست کار اخیراً به او اجازه دسترسی داده شده است. به یک ماشین در اینجا ارزیابی بی حاشیه آنها است…

ما اجازه رانندگی نداشتیم، اما سواری احساس خوبی داشت. اتاق صندلی جلو خوب بود، اتاق صندلی عقب نه. فاصله بین دو محور بسیار طولانی، در 115 اینچ، و با فنرهای سیم پیچ، زاویه شکست ممکن است در شرایط شیاردار خیلی خوب عمل نکند. قیمت در جاده حدود 60000 پوند به این معنی است که این یک وسیله نقلیه کاربردی و یک SUV لوکس نیست، بنابراین درک بازار آنها دشوار است.

هیچ پیشرانه الکترونیکی در افق نیز وجود ندارد، اگرچه ممکن است آنها بتوانند یک موتور الکترونیکی BMW داشته باشند. هیچ محصول Ineos دیگری در افق وجود ندارد، به جز نسخه پیک آپ، بنابراین آیا این یک تجارت قابل دوام است؟ آقا جیم [Ratcliffe] فوق العاده موفق است؛ او چه می داند که ما نمی دانیم؟»

چهار شنبه

بسیاری از مزخرفات وارد صندوق ورودی هک خودرو می‌شوند، اما این از محصول امروزی برای یک نمونه قدیمی چگونه است؟ طبق تحقیقات وب‌سایتی به نام GoodbyeCar (یک کانال خرید خودرو، علی‌رغم نام دلسردکننده)، عمل پختن یک شام کباب شده بریتانیایی «قدیمی خوب» به همان اندازه CO2 تولید می‌کند که برای رانندگی یک خودروی بنزینی 123 مایلی لازم است. سوال این است که من با این اطلاعات چه کار کنم؟ تحت تاثیر قرار می گیرید که یک ماشین بنزینی مدرن تا این حد کمی CO2 منتشر می کند؟ از اینکه یک ماشین بنزینی مدرن تا این حد CO2 منتشر می کند، وحشت کنید؟ شام کباب را رها کنید؟ یا فقط دکمه حذف را فشار دهید؟

پنج شنبه

استیو کراپلی: اینئوس چه چیزی می داند که دیگران نمی دانند؟

آیا نام Landy و Fender را شنیده اید؟ من هم تا امروز نداشتم. آن‌ها شخصیت‌های ماشینی هستند که بر اساس لندرورهای قدیمی، ستاره‌های دوقلوی مجموعه‌ای متشکل از هشت کتاب برای کودکان ساخته شده‌اند که توسط خانمی مبتکر اهل کورنوال به نام ورونیکا لموند خلق شده‌اند.

تلفنی گپ زدیم. به نظر می رسد که لموند علاوه بر نوشتن داستان ها، تصویرسازی ها را انجام می دهد و کتاب ها را خودش منتشر می کند. او قبلاً حدود 120000 نسخه فروخته است و در طول قرنطینه مجموعه‌ای از بسته‌های منبع آموزشی پرطرفدار برای کمک به بچه‌ها ارائه کرد تا از محتوای ریاضی و علمی مجموعه‌های Landy and Friends خود بهره ببرند.

در اولین تماس، اینها به عنوان کتاب‌های کودکانه با جذابیت زیادی برای بزرگسالان احساساتی به نظر می‌رسند، اما می‌توانید آن را برای خودتان در veronicalamond.com کشف کنید. نسخه‌های جلد شومیز پست شده (که توسط نویسنده تهیه شده است) به قیمت 6.95 پوند یا 10.95 پوند برای جلد گالینگور ارزان است. همچنین یک نسخه Factory ویژه با قیمت 14.99 پوند وجود دارد.

و یه چیز دیگه…

استیو کراپلی: اینئوس چه چیزی می داند که دیگران نمی دانند؟

خبر اینکه Virage 6.3 اکنون 30 ساله شده است، نوستالژی زیادی را به همراه دارد. این یک خودروی درخشان در برابر آنچه بلافاصله بعد از آن آمد، نبود، اما یادبودی برای کسانی است که عزم خود را برای زنده نگه داشتن استون مارتین در زمانی که تقاضا به یک یا دو در هفته کاهش می‌یابد، می‌سازد.

[ad_2]

منبع

تیم تولید محتوا

ما در تیم تولید محتوای بست سوال در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه آموزش های رانندگی و نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی را برای شما فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا