اخبار خودرو

شرکت هلندی لندروور دیفندر کانورتیبل را آماده می کند

[ad_1]

هریتیج گمرک امسال تنها پنج نسخه از لندروور دیفندر کانورتیبل تولید خواهد کرد

Heritage Customs تعداد بسیار محدودی از مدل‌های Defender با روکش بوم تولید می‌کند

هریتیج گمرک، سازنده کالسکه هلندی، آخرین ساخته خود را که ساخته شده است، انجام می دهد: نسخه کانورتیبل لندروور دیفندر.

تصاویر رسمی از خط تولید نشان می‌دهد که Valiance Convertible – به‌عنوان محصول مبتنی بر Defender 90 نامیده می‌شود – که به شدت با دست در دفتر مرکزی شرکت در شهر Enter اصلاح شده است.

رندرها همچنین نشان می‌دهند که خودرو پس از تکمیل فرآیند چگونه به نظر می‌رسد، با رنگ‌های منحصربه‌فرد و سقف بوم برقی متمایزکننده اصلی نسبت به خودروی استاندارد لندرور – که در حال حاضر فقط در فرم سقف سخت موجود است.

هریتیج امسال پنج نمونه خواهد ساخت که هر کدام بیش از 100000 پوند قیمت دارند که بیش از دو برابر قیمت Defender سطح پایه است. این قیمت شامل خودروی پایه و هزینه تبدیل می‌شود که سازنده کوپه 70000 یورو (58200 پوند) برای آن ذکر کرده است.

شرکت هلندی لندروور دیفندر کانورتیبل را آماده می کند

اگرچه هیچ تغییری در پیشرانه 4×4 ایجاد نخواهد شد – که هر گونه ای از شاسی کوتاه دیفندر 90 است که دارندگان آن برای تبدیل شدن به آن وارد می کنند – Valiance Convertible دارای آلیاژهای آهنگری سفارشی و جزئیات داخلی و خارجی سفارشی است.

نیلز ون رویج، یکی از مالکان این شرکت، گفت که کانورتیبل – تکاملی از Defender اصلاح شده فعلی شرکت، Valiance Custom – “آغاز سفری برای کشف” است زیرا “مالکان می توانند به شکل دادن به ماشین رویاهای خود کمک کنند”.

وی افزود: مالکان جزئیات و قطعاتی را در Valiance Convertible خود خواهند یافت که قبلاً هرگز در Defender دیده نشده است.

یان پیتر کروز، دیگر مالک، گفت که پنج مالک اول “دفندر بسیار محدود و دست ساز خود را با سقف نرم برقی، عناصر Magic Metal و یک فضای داخلی زیبا و دست ساز دقیقا مطابق با خواسته های خود طراحی کرده اند”.

ون رویج در حال حاضر به دلیل کارهای ساخت مربی خود به خوبی شناخته شده است، زیرا قبلاً یک نسخه برجسته از تسلا مدل S و یک نسخه «شوتینگ بریک» از رولزرویس Wraith ساخته بود.

[ad_2]

منبع

تیم تولید محتوا

ما در تیم تولید محتوای بست سوال در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه آموزش های رانندگی و نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی را برای شما فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا