اخبار خودرو

گزارش: نمایشگاه خودرو پکن به دلیل کووید 19 به تعویق افتاد

[ad_1]

رویترز گزارش داد که نمایشگاه خودروی پکن 2022 ممکن است به دلیل افزایش تعداد موارد کووید-19 در چین به تعویق بیفتد.

میزبان رویداد، Auto China، هنوز به طور علنی این تصمیم را تایید نکرده است، اما گزارش ها در چین نشان می دهد که بحث ها برای زمان بندی مجدد این رویداد ادامه دارد و ممکن است تا ژوئن به تعویق بیفتد.

در حال حاضر قرار است از 21 تا 30 آوریل برگزار شود.

همچنین در سال 2020 به دلیل بیماری همه گیر برنامه ریزی شد و از آوریل به سپتامبر منتقل شد.

نمایشگاه خودرو پکن یک رویداد بزرگ خودرو است که هر دو سال یکبار برگزار می‌شود و برخی از بزرگ‌ترین بازیگران این صنعت مانند مرسدس بنز، تویوتا، فولکس واگن و جیلی را به خود جذب می‌کند.

خودروهایی که قرار بود رونمایی شوند عبارتند از نسل بعدی BMW سری 7، BMW i7 آن برقی خواهر و برادر و مرسدس بنز EQS SUV.

فولکس واگن همچنین قرار بود نسخه تولیدی کانسپت ID Vizzion را معرفی کند که بر اساس پلت فرم MEB آن ساخته شده و با پیشرانه های عقب یا چهار چرخ متحرک به فروش می رسد. این مدل در حال حاضر با کد Aero-B در حال توسعه است.

در همین حال، آئودی قرار بود سومین مفهوم Sphere خود را به نمایش بگذارد. این شرکت آلمانی این خودروها را “ماشین های مفهومی نفس گیر” توصیف کرده است که حرکت را همانطور که امروز می بینیم دوباره اختراع می کنند.

خودروهایی که در آخر به نمایش گذاشته شدند نمایشگاه موتور پکن شامل استون مارتین ونتیج GT3، مازراتی MC20، مرسدس بنز EQA، نیسان آریا، ریماک C_Two و فولکس واگن ID 4.

چین بزرگترین بازار خودرو در جهان است. بر اساس گزارش انجمن خودروسازان چین (CAAM) بیش از 26.28 میلیون خودروی جدید در سال گذشته در این کشور فروخته شد.

[ad_2]

منبع

تیم تولید محتوا

ما در تیم تولید محتوای بست سوال در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه آموزش های رانندگی و نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی را برای شما فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا