اخبار خودرو

فورد GT Holman Moody Edition به عنوان آخرین مدل میراث معرفی شد

[ad_1]

نسخه ویژه «فوق‌العاده محدود» دارای رنگ‌های طلایی و قرمز است که روی خودروی اصلی لمانز ۱۹۶۶ دیده می‌شود.

فورد آخرین مدل Heritage Edition ابرخودروی پرچم‌دار خود را معرفی کرد که به حرکت 1-2-3 این شرکت در Le Mans 24 Hours در سال 1966 ادای احترام می‌کند.

فورد GT Holman Moody Heritage Edition در نمایشگاه خودروی نیویورک اواخر این ماه در کنار نسل دوم مدل فورد GT40 که 56 سال پیش در این مسابقه مشهور جهان سوم شد، اولین نمایش عمومی خود را انجام خواهد داد.

نسخه ویژه «فوق‌العاده محدود» دارای رنگ‌های طلایی و قرمز سفارشی ماشین مسابقه اصلی ۱۹۶۶، با گردهای سفید آکسفورد است. عدد ‘5’ روی درها، کاپوت و بال عقب نقش بسته است.

طراحی سفارشی فورد همچنین شامل فیبر کربن براق در اسپلیتر جلو، رکاب‌های جانبی، دیفیوزر عقب، آینه‌ها و دریچه‌های موتور است، در حالی که مجموعه‌ای از ترمزهای برمبو به رنگ مشکی با گرافیک نقره‌ای به پایان رسیده است.

فورد GT Holman Moody Edition

در داخل خودرو، فورد GT را به رکاب های فیبر کربنی مجهز کرده است. این متریال روی کنسول مرکزی نیز دیده می شود. صندلی‌ها، ستون‌ها، سربرگ و پانل ابزار با آلکانترای آبنوس و چرم پوشانده شده‌اند.

طلایی نیز در سراسر، با پانل ابزار، قاب های ثبت درب و صندلی متقاطع با فیبر کربن مات مطابقت دارد. در همین حال، فرمان از آلکانترای آبنوس با پدال‌های تعویض دنده طلایی ساخته شده است.

مایک سورسون، مدیر برنامه فورد GT، گفت: «از میان تمام طرح‌های فورد GT Heritage Edition که انجام داده‌ایم، تم طلایی و قرمز هولمن مودی هریتیج ادیشن ادای احترامی حماسی به پایان لمانز 1966 ما است.

این فورد GT جدید با الهام از یکی از شناخته‌شده‌ترین خودروهای مسابقه‌ای فورد GT40، دانش و توانایی تیم مسابقه هلمن مودی را در پیشی گرفتن از رقبای جهانی ارج نهاده است.»

این خودرو به دیگر مدل‌های فورد GT ویژه Heritage Edition می‌پیوندد، مانند نسخه اولیه فورد GT 64، نسخه دیتونا ’66 و نسخه آلن مان.

مانند سایر مدل‌های نسخه ویژه، خودروی هولمن مودی فقط برای مشتریان مورد تایید فورد GT در دسترس است و شماره‌های تولید و قیمت آن اعلام نشده است. قرار است اولین تحویل در اواخر بهار انجام شود.

[ad_2]

منبع

تیم تولید محتوا

ما در تیم تولید محتوای بست سوال در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه آموزش های رانندگی و نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی را برای شما فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا