اخبار خودرو

پیش نمایش نمایشگاه خودرو نیویورک 2022

[ad_1]

کیا نیرو جدید به همراه تویوتا GR کرولا، نیسان Z و فورد برونکو رپتور به لیست مهمانان پیوست.

نمایشگاه بین المللی خودرو نیویورک پس از دو سال لغو به دلیل همه گیری جهانی ویروس کرونا در سال 2022 باز می گردد.

نمایشگاه خودروی اپل بزرگ که به دلیل برخی از بزرگترین رونمایی ها در بازار خودرو ایالات متحده مشهور است، همچنین به عموم مردم این شانس را می دهد که برای اولین بار برخی از خودروهای اروپایی تازه رونمایی شده را در فلز مشاهده کنند.

امسال، این نمایشگاه مسیری برای درایوهای آزمایشی خودروهای الکتریکی، منطقه‌ای با قابلیت حرکت میکرو، مجموعه‌ای از سوپراسپرت‌ها، ابرخودروها و خودروهای لوکس انحصاری و تجربه‌ای جدید در بازار پس از فروش خودرو را به نمایش خواهد گذاشت.

این نمایشگاه از 14 تا 24 آوریل برگزار می شود و در اینجا برخی از اتومبیل هایی که انتظار داریم در آنجا ببینیم، وجود دارد.

هایپرکار Deus

هایپرکار Deus

سازنده اتریشی Deus یک هایپرکار تمام الکتریکی به نام Vayenne را معرفی خواهد کرد که “در بخش رقابتی فزاینده هایپرخودروها برجسته خواهد شد”.

این خودرو در تاریخ 13 آوریل در ساعت 6 بعد از ظهر به وقت بریتانیا به نمایش در خواهد آمد و این شرکت پیش نمایش مدل را همراه با چند تصویر ارائه کرده است.

ادعا شده است که Vayenne دارای یک زبان طراحی الهام گرفته از “تقارن و بی نهایت” است وبا مشارکت Italdesign و Williams Advanced Engineering (WAE) توسعه یافته است.

فورد برونکو رپتور

فورد برونکو رپتور

فورد قدرتمندترین Bronco قانونی خیابانی را در نیویورک معرفی خواهد کرد. Bronco Raptor توسط یک موتور 3.0 لیتری اکوبوست دو توربوشارژر با بیش از 400 اسب بخار قدرت هدایت می شود.

همچنین دارای سیستم تعلیق Raptor HOSS 4.0 Race-ready، یک قاب فولادی با استحکام بالا و تایرهای بزرگ 37 اینچی برای تمام زمین‌ها است. حالت یدک‌کش/حمل جدیدی برای Bronco است که می‌تواند محموله‌های تا 4.5 تن را بکشد.

فورد F-150 لایتنینگ

فورد F-150 لایتنینگ

نسخه الکتریکی پرفروش‌ترین خودروی آمریکای شمالی در سال 2022 با قدرت 563 اسب بخار، 775 پوند فوت و چهار چرخ متحرک وارد بازار خواهد شد و به دنبال مقابله با تسلا است.

این دستگاه با دو ظرفیت باتری ارائه خواهد شد که مسافت رسمی حدود 230 و 300 مایل را در چرخه آزمایش EPA آمریکا ارائه می دهد. فورد ادعا می کند که F-150 Lightning قادر به شتاب صفر تا 62 مایل در ساعت بین چهار تا پنج ثانیه است.

فورد ماوریک

فورد ماوریک

فورد امیدوار است که ماوریک پکیج متفاوتی را در بازار یا وانت های بزرگ ارائه دهد. این مدل بسیار جمع و جورتر از برادر فورد رنجر خود است و بر اساس پلتفرم مشابه کوگا ساخته شده است.

زیر کاپوت یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر هیبریدی بنزینی با قدرت 191 اسب بخار و 155 پوند فوت قرار دارد. فورد ادعا می کند که این خودروی 5 نفره کامیون کم مصرف در فروش خواهد بود و با سرعت 40 مایل در هر ساعت در شهر با حداکثر 500 مایل حرکت می کند. برد در هر تانک

کیا نیرو

کیا نیرو

کیا نیرو که کاملاً بازسازی شده است، اولین نمایش خود را در آمریکای شمالی در نیویورک خواهد داشت و طراحی الهام گرفته از هابانیرو خود را برای عموم مردم به نمایش می گذارد. این مدل با پیشرانه‌های هیبریدی، پلاگین و تمام الکتریکی بازخواهد گشت و در یک اختراع مجدد از مدل «زمینی» خواهد بود.

این اولین کیا خواهد بود که بر روی پلت فرم جدید گروه K3 هیوندای ساخته می شود که به طور خاص برای پیشرانه های برقی طراحی شده است. نیو نیرو در ماه آوریل در بریتانیا به فروش می رسد، قبل از اینکه مدل EV در ماه آگوست وارد بازار شود.

مرسدس بنز EQS SUV

مرسدس بنز EQS SUV

شاسی بلند تمام الکتریکی مرسدس بنز EQS مدل بعدی بر اساس معماری سفارشی خودروهای الکتریکی این شرکت خواهد بود. شاسی بلند EQS که با حداکثر هفت صندلی در دسترس است، موج بعدی خودروهای الکتریکی این شرکت را به مقصد بریتانیا هدایت خواهد کرد.

شاسی بلند EQS قرار است یک بسته باتری لیتیوم یونی 108 کیلووات ساعتی را ارائه دهد که با دو موتور جفت می شود و با هم تا 516 اسب بخار قدرت و 630 پوند فوت گشتاور را در قوی ترین مدل های استاندارد چهار چرخ متحرک تولید می کنند.

مرسدس بنز در اوایل ماه جاری نمای داخلی شاسی بلند EQS خود را معرفی کرد، اما هنوز طراحی نهایی نمای بیرونی این مدل را مشاهده نکرده ایم. همانطور که در لیموزین EQS، صفحه نمایش 56 اینچی MBUX Hyperscreen این شرکت نقطه کانونی داخلی شیک است. آیا می تواند در سالن نمایش ظاهر شود؟

نیسان آریا

نیسان آریا

دومین خودروی الکتریکی نیسان با طراحی جسورانه، برد 310 مایل و نسخه ای با قدرت 389 اسب بخار، به آن کمک می کند تا وارد «عصر جدیدی برای خودروهای الکتریکی» شود.

رقیب فولکس واگن ID 4 تحویل اواخر تابستان را آغاز خواهد کرد و قیمت آن از 41845 پوند در بریتانیا شروع می شود. رئیس توسعه این مدل گفت که هدف این خودرو ارائه “حداکثر عملکرد قابل استفاده در طیف وسیعی از شرایط رانندگی” است.

این خودرو دارای سیستم چهارچرخ متحرک نیسان e-4orce است که “فرزند معنوی” سیستم مورد استفاده در نیسان GT-R لقب گرفته است.

نیسان Z

نیسان Z

نیسان Z جدید به بریتانیا نمی آید، اما نمایشگاه خودروی نیویورک نگاهی اجمالی به این مدل در حیاتی ترین بازار آن ارائه می دهد. نیسان می‌گوید این خودرو در بریتانیا به دلیل «کوچک شدن بازار خودروهای اسپورت اروپا و مقررات خاص در مورد آلایندگی‌ها» کنار گذاشته شد.

این بار، این خودرو به یک موتور 3.0 لیتری V6 توئین توربو مجهز شده است که در حال حاضر در کوپه اینفینیتی Q60 استفاده می شود، با گشتاور 350 پوند فوت در 5600 دور در دقیقه – 30 درصد بیشتر از مدل قبلی.

Z امسال در بازار ایالات متحده عرضه می شود، در حالی که نسخه ژاپنی این خودرو با نام Fairlady Z در ماه های آینده معرفی خواهد شد.

سوبارو WRX

سوبارو WRX

مدل دیگری که به طور رسمی به سواحل بریتانیا نمی رسد، سوبارو WRX برای سال 2022 احیا شده است. این خودرو دارای پلت فرم جدید، شاسی به شدت ارتقا یافته و فضای داخلی بازسازی شده است. این موتور مجهز به یک موتور 2.4 لیتری توربوشارژر باکسر خواهد بود – مشابه آنچه در هر WRX از مدل Mk1 در سال 1992 استفاده شده است.

نتیجه، قدرت 271 اسب بخار و 258 پوند فوت، با چهار چرخ متحرک، گیربکس شش سرعته دستی یا گیربکس جدید سوبارو پرفورمنس است.

تویوتا bZ4X

تویوتا bZ4X

تویوتا bZ4X، اولین خودروی برقی تولیدی این شرکت، پیش از عرضه بازار آتی در نمایشگاه حضور خواهد داشت. این مدل دارای یک سیستم چهار چرخ محرک جدید و سفارشی است که به خودرو “قابلیت رانندگی در خارج از جاده” پیشرو در کلاس را می دهد.

این خودرو سال گذشته در نمایشگاه خودروی لس آنجلس به نمایش عمومی درآمد و این خودرو سطح ابتدایی شعاع حرکتی WLTP بیش از 280 مایل را نوید می دهد. تویوتا می‌گوید پیشرانه‌هایش از ۲۰ سال تجربه الکتریکی‌سازی با «بازدهی پیشرو در کلاس و محدوده رانندگی بسیار رقابتی» بهره می‌برند.

تویوتا GR کرولا

تویوتا GR کرولا

تویوتا GR کرولا که هفته گذشته رونمایی شد، جدیدترین محصول اضافه شده به خط تولید Gazoo Racing این شرکت ژاپنی است. مدل مورد انتظار به تویوتا GR یاریس، تویوتا GR سوپرا و تویوتا GR 86 خواهد پیوست، اما در اروپا فروخته نخواهد شد.

این پیشرانه توسط همان 1.6 لیتری توربوشارژ استفاده شده در یاریس درخشان GR حرکت می کند، اما قدرت به طور قابل توجهی به 300 اسب بخار و گشتاور کمی به 273 پوند فوت افزایش یافته است.

تویوتا می‌گوید افزایش قدرت به دلیل تغییرات مکانیکی قابل توجهی امکان‌پذیر است، از جمله افزودن اگزوز خروجی سه‌گانه، سیستم خنک‌کننده جدید «پیستون جت چند روغن»، دریچه‌های اگزوز بزرگ‌تر و درگاه ورودی نیمه ماشین‌کاری شده.

Vinfast VF 8 و VF 9

Vinfast VF 8 و VF 9

Vinfast با Pininfarina برای ساخت دو SUV شریک شده است: VF 8 و VF 9. هر دو به اروپا می روند و ابتدا به آلمان، هلند و فرانسه می رسند.

گفته می شود این دو خودرو از خودروهای اسپورت الهام گرفته شده اند و طراحی برای بهینه سازی دینامیک دارند. این مدل ها اواخر سال 2022 به فروش خواهند رسید.

فولکس واگن ID Buzz

فولکس واگن ID Buzz

فولکس واگن ID Buzz در اوایل ماه جاری در South by Southwest در آستین، تگزاس به نمایش عمومی درآمد، اما نسخه احیا شده میکروبوس این شرکت اکنون به نمایشگاه در نیویورک خواهد رفت.

این مدل در اوایل ماه مارس به طور کامل معرفی شد و در ابتدا به عنوان یک مدل تک موتوره و دیفرانسیل عقب در دسترس خواهد بود. این موتور الکتریکی با قدرت 201 اسب بخار و 228 پوند فوت، همانطور که توسط سایر مدل های فولکس واگن در محدوده ID استفاده می شود، هدایت می شود.

نسخه قدرتمندتر چهار چرخ متحرک و دو موتوره در سال 2023 وارد بازار خواهد شد، اما کسانی که می خواهند پشت فرمان یک ون کمپر Buzz California بنشینند باید تا سال 2024 صبر کنند.

[ad_2]

منبع

تیم تولید محتوا

ما در تیم تولید محتوای بست سوال در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه آموزش های رانندگی و نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی را برای شما فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا