اخبار خودرو

مرسدس-AMG A35 و CLA 35 مدل های ویژه نسخه 55 را به دست می آورند

[ad_1]

مشخصات جشن شامل ضمائم آیرودینامیکی، تزئینات بیرونی مشکی و فضای داخلی مشکی و قرمز است

مرسدس AMG دو بسته نسخه ویژه را به خط تولید خود اضافه کرده است تا 55 سال از تاسیس این برند پرفورمنس را جشن بگیرد.

مرسدس-AMG A35 و مرسدس-AMG CLA 35 را می توان هر دو با بسته ادیشن 55 سفارش داد که طراحی منحصر به فرد و تجهیزات استاندارد ارتقا یافته را اضافه می کند.

آنها مرسدس AMG G63 Edition 55 را دنبال می کنند که ماه گذشته معرفی شد.

هر دو خودرو به طور استاندارد به پکیج آیرودینامیک AMG مجهز هستند که به گفته این شرکت باعث بهبود دینامیک رانندگی و عملکرد می شود. این شامل یک پیش بند جلو جدید، یک شکاف بزرگ جلو و یک بال عقب بزرگ است. لبه های اسپویلر جانبی ظاهر اسپرت هاچ بک و کوپه چهار در را بیشتر می کند.

این دو خودرو همچنین به پکیج شب بالا مجهز شده‌اند که تزئینات مشکی براق را به اسپلیتر جلو، عناصر تزئینی، آینه‌های بیرونی، ورودی‌های هوای بیرونی و رکاب‌های پنجره اضافه می‌کند.

لوله‌های اگزوز و بال‌ها، صندوق عقب، جلوپنجره جلو و نشان‌های مدل نیز به رنگ مشکی تکمیل شده‌اند.

هر خودرو پلاک «55 سالگی» منحصر به فرد خود را بر روی فرمان به دست می آورد.

مرسدس-AMG A35 و CLA 35

زیر پوست، هر دو مدل بدون تغییر هستند، با استفاده از a توربوشارژ موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر بنزینی که 302 اسب بخار قدرت و 295 پوند فوت تولید می کند.

دو رنگ رنگ موجود است – Cosmos Black Metallic و Digital White Metallic – و هر دو نسخه ویژه روی مجموعه ای از چرخ های آلیاژی 19 اینچی با رنگ خاکستری قرار دارند.

کابین با ترکیب چرم مشکی و قرمز تزئین شده است و فرمان با میکروفیبر تزئین شده است.

رکاب های درها دارای حروف قرمز روشن “AMG” هستند، در حالی که در جاهای دیگر تزئینات آلومینیومی با لهجه های قرمز و مشکی را خواهید دید.

مشخصات نسخه 55 12614 یورو (10613 پوند) به قیمت هر خودرو در آلمان اضافه می کند. مرسدس AMG هنوز قیمت بریتانیا را اعلام نکرده است، اما CLA 35 در حال حاضر از 42,215 پوند شروع می شود، در حالی که A35 کوچکتر با قیمت 41,550 پوند عرضه می شود.

[ad_2]

منبع

تیم تولید محتوا

ما در تیم تولید محتوای بست سوال در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه آموزش های رانندگی و نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی را برای شما فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا