اخبار خودرو

هوندا سیویک تایپ R جدید رکورد سوزوکا را قبل از عرضه شکست داد

[ad_1]

هات هچ عجیب و غریب رکورد دور FWD را که توسط نسل قبلی Civic Type R ثبت شده بود را با 0.873 ثانیه شکست داد.

هوندا سیویک تایپ R جدید پیش از عرضه رسمی خود در اواخر امسال، رکورد جدیدی را برای یک خودروی دیفرانسیل جلو در پیست سوزوکا در ژاپن به ثبت رسانده است.

تصویر با همان رنگ قرمز و مشکی که سال گذشته در حال آزمایش بود، مدار 3.6 کیلومتری را در 2 دقیقه و 23.120 ثانیه دور زد – 0.873 ثانیه سریعتر از رکورددار قبلی سیویک تایپ R GT نسخه محدود.

هنوز آمار عملکرد هاچ بک داغ جدید را نمی دانیم، اما رکورد شکسته نشان می دهد که می تواند اندکی در قدرت افزایش یابد.

تایید رسمی توسعه سیویک تایپ R جدید برای اولین بار در اکتبر گذشته اعلام شد و هوندا تایید کرد که نسخه بعدی رقیب خود برای فولکس واگن گلف R در سال 2022 عرضه خواهد شد.

سیویک تایپ R اکنون “آماده برای تست نوربرگ رینگ” است.

تصویر رسمی هوندا تایید می کند که رقیب جدید رنو مگان RS تفاوتی اساسی با مدل قبلی خود در خارج نخواهد داشت. شکل کلی بدنه، با حالت پایین و پهن، صندوق عقب به سبک سالنی و بال عقب بزرگ آشنا است، در حالی که لوله های اگزوز سه خروجی متمایز و کالیپرهای ترمز قرمز رنگ دیگری را به پتانسیل عملکرد آن ارائه می دهند.

نگاهی دقیق به عکس‌های جاسوسی ما نشان می‌دهد که اسپویلر دارای یک پایه جدید برجسته است، در حالی که اسپویلر لبه کوچک‌تر روی درب صندوق عقب دیگر به نظر نمی‌رسد که شیشه عقب را جدا کند. تغییرات قابل مشاهده بیشتر شامل خط پایین شانه، خط کاپوت پایین و چراغ های جلوی پایین است، همانطور که پیش نمایش هاچ بک استاندارد هوندا سیویک قبل از عرضه در بازار اروپا در سال 2022 مشاهده شد.

نمای داخلی نشان می دهد که چه چیزی شبیه طراحی های مختلف فرمان و داشبورد است، در کنار صفحه نمایش لمسی نصب شده روی داشبورد، اگرچه نتیجه گیری از این نمونه اولیه دشوار است.

هوندا برنامه های برقی سازی خود را با هدف برقی کردن تمام فروش های اروپایی خود تا سال 2022 تسریع کرده است، اما مشخصاً این هدف فقط برای محصولات “جریان اصلی” این برند اعمال می شود. Civic Type R پیشنهادی مشتاق گرا است که تنها درصد کمی از فروش اروپا را به خود اختصاص می دهد.

بنابراین این احتمال وجود دارد که سیویک تایپ R با نسخه ارتقا یافته و پیشرفته از موتور 2.0 لیتری توربو چهار خودروی فعلی که 316 اسب بخار قدرت را برای شتاب 0 تا 62 مایل در ساعت 5.8 ثانیه و حداکثر سرعت 5.8 ثانیه به محور جلو می فرستد، پیش رود. تا 169 مایل در ساعت

اما همچنین پیشنهاد شده است که می تواند از یک پیشرانه هیبریدی مرتبط با سوپراسپرت هوندا NSX استفاده کند که از یک موتور 3.5 لیتری V6 توئین توربو با سه موتور الکتریکی استفاده می کند. مشخص نیست که آیا این به معنای چهار چرخ متحرک است یا خیر، اما اگر هوندا به این روش فول هیبریدی شود، احتمال دارد.

چنین پیشرفتی همچنین به هوندا پتانسیل عملکرد بیشتری می دهد، زیرا مهندسان قبلاً اشاره کرده بودند که خودروی فعلی از نظر قدرتی که فقط از چرخ های جلو منتقل می شود به حد واقعی نزدیک است.

[ad_2]

منبع

تیم تولید محتوا

ما در تیم تولید محتوای بست سوال در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه آموزش های رانندگی و نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی را برای شما فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا