اخبار خودرو

مرسدس میباخ نسخه محدود S-Class توسط Virgil Abloh

[ad_1]

لیموزین جدید فوق لوکس آخرین نوع سفارشی کلاس S است که با همکاری طراح فقید تولید شده است.

مرسدس میباخ آخرین مدل سفارشی و نسخه محدود S کلاس خود را به عنوان بخشی از پروژه میباخ که با همکاری ویرجیل آبلو برگزار می شود، معرفی کرد.

توسط گوردن واگنر، مدیر ارشد طراحی مرسدس بنز طراحی شده است مایباخ اثر ویرجیل آبلو سومین همکاری بین این شرکت آلمانی و طراح آمریکایی است.

این خودرو که قبل از مرگ آبلو در نوامبر گذشته تکمیل شد، تنها به 150 نمونه محدود خواهد شد.

این خودرو دارای یک طرح رنگ بیرونی منحصر به فرد و دو رنگ است که مشکی براق ابسیدین را در نیمه بالایی خودرو نشان می دهد، در حالی که بخش پایینی، کناره های جانبی و رینگ های چرخ دارای رنگ ماسه ای هستند.

یک طرح رنگی دو رنگ در داخل ادامه دارد، با صندلی‌ها، فرمان، داشبورد پایینی، درها و سقف که همگی با چرم ناپا مشکی و شنی رنگ، درج‌ها و نوارها پوشانده شده‌اند.

مرسدس میباخ نسخه محدود S-Class توسط Virgil Abloh

کفپوش ها نیز با تریم شنی رنگ تکمیل شده اند.

لوگوی Abloh روی کنسول میانی، بالشتک‌های عقب، تکیه‌گاه‌های سر و پانل جلوپنجره درب ظاهر می‌شود.

رابط دیجیتال دارای یک دکمه هوم با حاشیه رنگی منحصر به فرد و یک لوگوی نام تجاری است که نشان دهنده نسخه محدود است. تصاویر پروفایل رانندگان را نیز می توان با لوازم جانبی مد تزئین کرد.

خریداران یک جعبه چوبی سفارشی با پوشش چرم ناپا شنی رنگ با آرم Maybach و Abloh دریافت خواهند کرد. در داخل یک مدل ماشین در مقیاس 1:18، دو کلید و یک قلاب کارابین وجود دارد.

آنها همچنین یک روکش خودرو با نشان‌های Maybach و Abloh دریافت می‌کنند.

واگنر گفت: “من فوق العاده به کاری که با همکاری ویرجیل خلق کرده ایم افتخار می کنم.

«از پروژه Geländewagen، که معیاری برای همکاری‌های مد/خودرویی با کلاس G نمادین ما قرار داد، تا پروژه Maybach، که میراث ممتاز مرسدس-Maybach را به آینده آورد، همراه با Virgil ما واقعاً زمینه جدیدی را ایجاد کردیم.

نسخه محدود Maybach اثر Virgil Abloh نمونه ای از همزیستی بین طراحی خلاقانه و ساخت نهایی است که اکنون در جاده ها موجود است.

Maybach by Abloh مصادف با راه اندازی مجموعه کپسولی Abloh است که در ارتباط با نمایشگاه برقی Project Maybach توسعه یافته است.

[ad_2]

منبع

تیم تولید محتوا

ما در تیم تولید محتوای بست سوال در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه آموزش های رانندگی و نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی را برای شما فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا