اخبار خودرو

استیو کراپلی: گودوود دلیلی برای جشن است

[ad_1]

وسیله نقلیه مرد ما به گودوود ماشین شخصی WO Bentley بود

مرد ما با سبکی به جلسه اعضا رسید.

شنبه صبح

خوشحالی جدی امروز صبح که به جلسه اعضای گودوود رفتیم، اولین و صمیمی‌ترین رویداد سه رویداد بزرگ خودرویی در املاک بزرگ ساسکس در سال جاری.

نه تنها برگزارکنندگان خوش شانس بودند که یک روز روشن و آفتابی عالی داشته باشند، بلکه حمل و نقل ما نیز قابل توجه بود: “ماشین شرکتی” شخصی WO Bentley در سال 1930 با بدنه 8 لیتری مولینر. در 10 مایل تجربه ای بود که در مورد جهت پیشرفت اتومبیل رانی بسیار گفت.

از یک طرف، شش غول پیکر در خط آروغ زد و مانند اسب بارکش برگشت تا گرم شود و برای چرخاندن فرمان به ساعد آهنگر نیاز داشتی. تا زمانی که روغن خوب و واقعاً گرم نشده باشد، امکان تغییر دنده نرم وجود نداشت (حتی اگر با گیربکس های تصادفی راحت باشید، من نیستم).

از سوی دیگر، سطح لوکس و سبک 8 لیتری بدون زحمت با خودروهای برتر امروزی برابری می کند و دید بسیار بهتری داشت. چشمگیرتر از همه، اصلاح مکانیکی شگفت انگیز موتور (گرم شده) و گشتاور قدرتمند آن از 1000 دور در دقیقه بود. از برخی جهات، خودروهای قدیمی اصلا قدیمی نیستند.

بعد از ظهر شنبه

بعد از ظهر خوش تماشای ترکیبی از جلسات تمرین و مسابقه، به ویژه لذت بردن از تأثیر پیچ های طولانی و سریع این پیست منحصر به فرد بر روی اتومبیل ها – به ویژه سالن های جایزه Gerry Marshall – که طبق استانداردهای امروزی وزن بیش از حد، مراکز ثقل بالا و لاستیک کافی ندارند. جاده. از جایی که من بودم، سرسره‌های خشن و زوایای رانش سخاوتمندانه کاملاً زیبا به نظر می‌رسیدند. (مطمئنم که آنها در ماشین ها احساس خشونت بیشتری داشتند.)

کل این تجربه همیشه باعث می‌شود شما تعجب کنید که چگونه مسابقات مدرن، غیر کلاسیک و غیر قدیمی می‌توانند با این منظره مطابقت داشته باشند، جایی که چالش‌های کنترل ماشین تقریباً به همان اندازه برای تماشاچی که در 100 یارد دورتر هستند واضح است. اگر مردم خواهان جمعیت گودوود در پیست‌های مسابقه مدرن هستند، مطمئناً این خیابان ارزش کاوش را دارد…

سهشنبه

به نظر می‌رسد نیمی از درآمد من صرف مجلات باشگاهی می‌شود، بنابراین عادت کرده‌ام اعضای باشگاه را که به سختی ورق‌خورده‌اند در سطل بازیافت بیاورم. بنابراین، چقدر لذت بخش است که نیم ساعت را با آخرین نسخه آنلاین مجله Motorsport UK، Revolution سپری کنم، که هر یک از پوشش های آن توجه من را جلب کرد. نحوه خرید یک ماشین مسابقه ای یک داستان همیشگی است، اما شما همچنان آن را زمانی که به خوبی انجام شده است بخوانید. که بود. امسال تا به حال با مجوز مسابقات کار زیادی نکرده ام، اما این قطعاً میل من را برای انجام برخی برنامه ها افزایش می دهد.

چهار شنبه

از دیدن موزه موتور بریتانیا، گایدون، که عدالت را در مورد یکی از اولین و زیباترین خودروهای پرفورمنس برقی بریتانیا، لایتنینگ، که برای اولین بار 14 سال پیش در نمایشگاه اتومبیل لندن منفجر شد، رعایت می‌کند، خوشحالم. مرد بازاریابی کارآفرین پشت آن، ایین ساندرسون (که همچنین مالک برند وانوال است) ابتدا آن را به موتورهای چهار چرخ مجهز کرد قبل از اینکه متوجه شود یک جفت موتور داخلی گوشتی بهتر کار می کنند. این خودرو به اندازه کافی زیبا و مدرن است که سال گذشته ساخته شده است (طراح آن دانیل دورانت است که اکنون لوتوس امیرا شهرت دارد) و یک یا دو سال آینده یک نمایشگاه ستاره در Gaydon خواهد بود. رئیس نمایشگاه، استفان لینگ، قبلاً علاقه شدید زیادی را به خصوص از سوی بازدیدکنندگان جوان گزارش کرده است.

پنج شنبه

باید بگویم که من از برخورد ناهنجار روزانه با اخبار مبنی بر اینکه فولکس واگن قصد دارد 30 درصد از مدل های خود را از اینجا تا سال 2030 “تبر” کند، سرگرم شدم. منظورم این است که آنها چه انتظاری داشتند؟ تعداد افرادی که مایل به خرید مدل های بنزینی و دیزلی هستند در حال کاهش است و پاییز تندتر خواهد شد. جایگزین‌های EV آن‌ها نسبت‌ها، وزن‌ها و (بیشتر از همه) قیمت‌های متفاوتی خواهند داشت، زیرا – همانطور که مدام به ما گفته می‌شود – باتری‌های کششی حجیم، سنگین و بسیار گران هستند و خریداران آن‌ها را به اندازه‌ای بزرگ می‌خواهند که محدوده‌های تور در اواسط دهه 200 را ارائه دهند. هیچ موردی وجود ندارد که فولکس‌واگن به تولید همان خودروها ادامه دهد، اینطور نیست؟

و یه چیز دیگه

استیو کراپلی: گودوود دلیلی برای جشن است

یک سفر تعطیلات آخر هفته 4 صبح از گلوسسترشایر به ساحل جنوبی به من می آموزد که ما راننده ها چه موجودات مضحکی از عادات داریم. M23 متروک بود اما چهار ساعت بعد (دیگران گزارش می‌دهند) برخورد کرد و در حال خزیدن بود. من؟ من فقط آن شب کمی زودتر به رختخواب رفتم.

[ad_2]

منبع

تیم تولید محتوا

ما در تیم تولید محتوای بست سوال در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه آموزش های رانندگی و نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی را برای شما فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا