اخبار خودرو

صنعت خودرو یکی از صنایع بسیار مهم و حیاتی در کشورهای مختلف است. این صنعت بزرگ در ایران بعد از نفت، بزرگترین صنعت کشور به شمار آمده و اهمیت بسیار زیادی بر اقتصاد کشور دارد. همه روزه اتفاقات مهمی در این صنعت رخ می‌دهد که بر زندگی مردم و اقتصاد کشور بسیار موثر است.

صنعت خودرو ارتباط بسیار گسترده‌ای با زنجیره‌ای از صنایع قبل و بعد از خود داشته و از همین رو صنعتی بسیار مهم و کلیدی محسوب می‌شود. این صنعت پتانسیل بسیار بالایی برای ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی دارد. علاوه بر اخبار خودرو داخلی، اخبار خودرو خارجی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند تاثیرات مستقیم و یا غیرمستقیم بر اقتصاد کشور و زندگی مردم داشته باشد. اهمیت این اخبار به قدری زیاد است که تقریبا تمام افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند و یا سایر افراد، همه روزه به دنبال جدیدترین اخبار خودرو ایرانی و خارجی هستند.

اخبار خودرو و اهمیت آن

صنعت خودرو در ایران از دهه 1340 شروع به فعالیت کرده و در این مدت فراز و نشیب‌های بسیاری را تجربه کرده است. رویکرد صنعت خودروسازی در ابتدا مبتنی بر تولید خودرو، تحت لیسانس شرکت‌های خارجی بود که بعدها دچار تغییراتی شده و منجر به ایجاد صنعت قطعه‌سازی در ایران شد. تغییرات صنعت خودروسازی به دوره‌های مختلفی تقسیم شده و در هر دوره تغییرات خاصی رخ داده است.

ساخته شدن خودرو جدید در ایران، ممنوعیت ورود خودروهای خارجی، امحا شدن خودروهای وارداتی قاچاق، موافقت مجلس با واردات خودرو خارجی، مخالفت قطعه سازان با واردات خودرو، حمایت از واردات خودرو هیبیریدی در مجلس، پیش فروش خودرو توسط ایران خودرو، عرضه خودرو جدید سایپا و هزاران تیتر خبری دیگر که روزانه در فضای مجازی منتشر شده و دنیای خودرو را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند.

انواع اخبار خودرو

اخبار خودرو انواع مختلفی دارد که می‌توان آن‌ها در دسته‌بندی‌های متفاوتی ارائه کرد. در ادامه به بررسی انواع دسته بندی اخبار خودرو پرداخته و هر کدام را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار خواهیم داد:

اخبار تولید خودرو جدید

یکی از مهم‌ترین اخباری که در حوزه خودرو وجود دارد، اخبار تولید خودرو جدید است. اخباری که از رونمایی خودروهای جدید داخلی و خارجی منتشر می‌شود، یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین اخباری است که توسط مخاطبان دنبال می‌شود. بسیاری از ماشین‌بازان علاقه‌مند به این نوع از اخبار بوده و دوست دارند تا از به‌روزترین و جدیدترین خودروهای رونمایی شده آگاه شده و با امکانات و ویژگی‌های ارائه شده توسط آن‌ها آشنایی داشته باشند.

اخبار طرح‌های مختلف فروش خودروها

برخی اوقات شرکت‌های خودروسازی طرح‌هایی را برای فروش ویژه محصولات خود ارائه می‌دهند و شرایط خاصی را برای افراد در نظر می‌گیرند. به طور معمول در این گونه از طرح‌های فروش، شرایط و تسهیلات ویژه‌ای برای خریداران در نظر گرفته می‌شود و همین امر باعث می‌شود تا بسیاری از افرادی که قصد خرید خودرو دارند، از این شرایط استفاده کنند. همان طور که می‌دانید این نوع از طرح‌ها دارای مدت زمان محدودی بوده و برای شرکت در آن‌ها حتما باید در بازه زمانی مشخص شده اقدام کنید. از همین رو هر چه سریع‌تر از این اخبار مطلع شوید، با خیال راحت می‌توانید خرید خود را انجام داده و از تسهیلات ارائه شده بهره‌مند شوید.

اخبار اعمال قوانین جدید در مورد خرید و فروش خودروها

خرید و فروش خودرو یکی از مواردی است که روزانه در کشور اتفاق می‌افتد. برخی از اوقات ممکن است قوانین جدیدی برای خرید و فروش خودرو در داخل کشور اعمال شود. در این موارد شما باشد از تمامی این اخبار آگاهی داشته و با آگاهی کامل بتوانید خرید و فروش خودرو خود را انجام دهید.

اخبار صادرات و واردات انواع خودرو داخلی و خارجی

صادرات و واردات خودرو یکی از مهم‌ترین مسائل موجود در این زمینه است. واردات و صادرات خودرو علاوه بر شرایط پیچیده و سختی که دارد، دارای قوانین مختلفی نیز است. برخی از اوقات قوانین جدیدی در این زمینه مطرح شده و برخی از محدودیت‌هایی اعمال می‌شود. آگاهی از این اخبار برای افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند بسیار ضروری است و این افراد باید آگاهی کاملی از این اخبار داشته باشند.

اخبار مربوط به تغییرات قوانین راهنمایی و رانندگی

قوانین راهنمایی و رانندگی، مهم‌ترین مواردی محسوب می‌شود که هر راننده‌ای باید با آن آشنایی کاملی داشته باشد. درست است که این قوانین قبل از دریافت گواهی‌نامه و در آزمون آیین نامه (دریافت سوالات آیین نامه) مورد پرسش قرار می‌گیرد اما برخی از اوقات ممکن است این قوانین دستخوش تغییراتی شده و یا قوانین جدیدی به آن اضافه و یا از آن حذف شود.

اخبار مربوط به برخی از حواشی بازار خودرو

اخبار مربوط به حواشی خودرو نیز یکی از مواردی است که در بین مخاطبان طرفداران خاص خود را دارد. این اخبار شامل نمایشگاه‌های برگزار شده در مکان‌های مختلف دنیا، تصمیمات دولت‌ها در رابطه با برخی از مسائل مربوط به خودرو، مذاکرات دولت‌های مختلف در رابطه با صنعت خودروسازی و غیره است.

اخبار مربوط به بررسی برخی از خودروها

خودروهای جدیدی که تولید می‌شوند دارای امکانات و ویژگی‌های خاصی هستند. آشنایی با این امکانات و ویژگی‌های جدید برای بسیاری از افراد جذاب بوده و دوست دارند تا با این ویژگی‌ها آشنا شوند. اخبار انواع خودرو خارجی تولید شده نیز جزو این دسته از اخبار طبقه بندی شده و مورد بررسی قرر می‌گیرد. در این صفحه از بست سوال نیز می‌توانید بررسی کامل برخی از خودروهای ایرانی و خارجی جدید تولید شده را مشاهده کرده و به طور کامل با این خودروها آشنا شوید.

اخبار مربوط به کیفیت و قیمت خودرو

یکی دیگر از اخباری که بیشتر افراد به دنبال آن هستند، اخبار خودرو مربوط به قیمت است. کیفیت و امکانات خودرو یکی از ملاک‌های اساسی برای قیمت‌گذاری در بازار خودرو است که متاسفانه در قیمت‌گذاری برخی از خودروهای ایرانی رعایت نمی‌شود! در هر صورت قیمت خودروها به صورت روزانه تغییر کرده و همه روزه با افزایش و یا کاهش قیمت در خودروهای مختلف مواجه هستیم. اخبار مربوط به قیمت خودرو به افراد کمک می‌کند تا از قیمت روز خودروها اطلاع داشته و مطابق با آن بتوانند برنامه‌ریزی مورد نظر خود را برای خرید و یا فروش خودرو خود انجام دهند.

اخبار خودرو؛ درست یا اشتباه؟

متاسفانه در بین هزاران خبر در دنیای خودرو، روزانه خبرهایی هم منتشر می‌شوند که هیچ منبع موثقی برای بیان آن‌ها وجود ندارد! همین امر باعث می‌شود تا بسیاری از مخاطبان سردرگم بمانند و نتوانند درست و یا غلط بودن خبر را متوجه شوند. یکی از بهترین راه‌ها برای این که مطمئن باشید خبر مورد نظر شما درست است و یا خیر، این است که خبر را از منابع موثق و درست آن مطالعه کنید.

گاهی اوقات دامن زدن به برخی از اخبار نادرست و یا انجام دادن کاری بر مبنای این اخبار غیرموثق، می‌تواند منجر به اشتباهات بزرگی شود که بعضی اوقات جبران آن بسیار دشوار خواهد بود. ما در بست سوال تمامی اخبار مربوط به خودروهای داخلی و اخبار خودرو خارجی را با موثق‌ترین منابع در اختیار شما قرار می‌دهیم تا از درستی خبر خوانده شده در بست سوال اطمینان داشته باشید.

بست سوال؛ موثق‌ترین منبع ارائه اخبار خودرو

صنعت خودرو یکی از صنایع مادر در کشور بوده و اهمیت بسیار بالایی در اقتصاد کشور دارد. از آن‌جایی که صنعت خودروسازی با بیش از 60 صنعت دیگر در ارتباط است، اخبار مربوط به این صنعت می‌تواند بر روی سایر صنایع نیز تاثیرگذار باشد. صنعت خودرو و صنایع وابسته به آن دارای برخی از چالش‌ها و مواردی هستند که بر روی یکدیگر تاثیر گذاشته و به هم وابسته هستند؛ بنابراین اخبار خودرو و حتی اخبار خودرو خارجی می‌تواند بر تمامی این صنایع تاثیر داشته باشد.

اخبار خودرو بخش بزرگی از بازدیدهای خبر را به خود اختصاص داده و هرروزه توسط بسیاری از مخاطبان پیگیری می‌شوند. افرادی که در زمینه خودرو و صنایع وابسته به آن فعالیت می‌کنند، به صورت کاملا اختصاصی اخبار خودرو را پیگیری می‌کنند و بسیاری از افراد نیز به دلیل علاقه و یا سایر دلایل این اخبار را دنبال می‌کنند.

ما در بست سوال تلاش کرده‌ایم نیاز مخاطبان را با هدف‌های مختلف برآورده کنیم تا تمام افراد با اهداف مختلف بتوانند اخبار مورد نیاز خود را پیدا کرده و به روزترین اخبار دنیای خودرو را مطالعه کنند. شما می‌توانید در این بخش از بست سوال تمامی اخبار خودرو، اخبار ساخت خودروهای جدید در دنیا، مقایسه برخی از خودروها، اخبار خودروهای خارجی و بسیاری از مطالب دیگر را مطالعه کرده و از به‌روزترین اخبار در حوزه خودرو باخبر شوید.

ما در بست سوال در تلاش هستیم تا اخبار جدید و اطلاعات به روز را به طور کامل و دقیق و در اختیار شما قرار داده و به صورت بی‌طرفانه سطح آگاهی مخاطبان خود را بالا برده و آن‌ها را از جدیدترین اخبار حوزه خودرو آگاه کنیم. با اندکی گشت و گذار در این صفحه می‌توانید مطالب جذابی را پیدا کرده و اطلاعات خود را در این حوزه افزایش داده و از جدیدترین اخبار این صنعت پررونق آگاه شوید.

مشخصات هیوندا النترا 2023 اعلام شد! + جدول کامل بررسی

مشخصات هیوندا النترا 2023 اعلام شد! + جدول کامل بررسی

بنابر گزارش بست سوال: مشخصات هیوندا النترا ۲۰۲۳ وارداتی اعلام شد؛ النترا هم در نسخه لو آپشن و با موتور تنفس طبیعی می آید. النترا ۲۰۲۳ می تواند در نمونه های پایه و نه چندان فول آپشن به بازار ایران بیاید. هیوندای النترا ۲۰۲۳ وارداتی به دو کیسه هوا، رینگ آلومینیومی ۱۶ اینچی، جلو پنجره مشکی (بدون طرح براق و کرومی) چراغ های هالوژن (بدون فناوری LED)، تریم داخلی پارچه، تهویه الکتریکی دستی و… وارد بازار کشور خواهد شد.  
قیمت خودرو داخلی طی یک سال چقدر افزایش یافت؟ / 3 فروردین 1402

قیمت خودرو داخلی طی یک سال چقدر افزایش یافت؟ / 3 فروردین 1402

براساس گزارش پایگاه اخبار خودرو بست سوال، سال ۱۴۰۱ در حالی به پایان رسید که قیمت خودرو حتی در آخرین لحظات پایانی دست از نوسان نکشید و با تغییراتی همراه شد. به عبارت دیگر، بازار خودرو در سال ۱۴۰۱ حتی یک ماه نیز شاهد ثبات قیمت‌ها نبود. پراید که جزو ارزان‌قیمت‌ترین خودروهای این روز بازار شناخته می‌شود، در ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ با قیمت 338 میلیون تومان خرید و فروش می‌شد. این در حالی است که این خودرو در اسفند ۱۴۰۰ تنها ۱۸۵ میلیون تومان قیمت داشت. یعنی ۱۵۳ میلیون تومان افزایش قیمت طی یک سال! قیمت پژو ۲۰۷ طی ماه‌های اخیر نیز روند افزایشی داشت. به طوری که اسفند ۱۴۰۱ این خودرو به ۷۰۵ میلیون تومان نیز رسید. در حالی که پژو ۲۰۷ سال ۱۴۰۰ در قیمت ۳۶۷ میلیون تومان…
وزارت صمت: موضع ما عرضه خودرو در بورس کالاست/ خبر تکمیلی

وزارت صمت: موضع ما عرضه خودرو در بورس کالاست/ خبر تکمیلی

بنابر گزارش ها، وزیر صمت گفته است: ما از روشی از سوی شورای رقابت حمایت می‌کنیم که این شورا قیمت گذاری بکند اما در مجموع بستر بورس کالا می‌تواند جواب دهد چون ما از عرضه در بورس کالا جواب خوبی گرفتیم. شورای رقابت تشخیص داده است برخی خودروها مصداق انحصار بوده و قصد قیمت گذاری دارد، پیش تر بر اساس نظر روسای قوا این اختیار از شورای رقابت گرفته و یک سال به وزارت صمت داده شد. وزارت صمت هم روش‌هایی در نظر گرفت که در نهایت این یک سال به اتمام رسید و به صورت خودکار وظیفه شورای رقابت موضوعیت پیدا کرد و از این رو وزیر صمت از قانون تمکین کرده است. باید تابع تصمیمات این شورا بود.
ریستومد رادیکال 1400 اسب بخاری پورشه برای مقابله با Pikes Peak

ریستومد رادیکال 1400 اسب بخاری پورشه برای مقابله با Pikes Peak

[ad_1] کن بلاک برای مسابقه دادن Hoonipigasus با الهام از پورشه 917/20 در تپه‌نوردی سالانه مهیب مسابقه‌دهنده آمریکایی، کن بلاک، Hoonipigasus را به نمایش گذاشته است، یک ساخته عجیب و غریب 1400 اسب بخاری مبتنی بر پورشه که در ماه ژوئن در تپه پیکس پیک مسابقه خواهد داد. پورشه در زندگی خود به عنوان یک 912 چهار سیلندر – یک نسخه اقتصادی از پورشه 911 در دهه 1960 – شروع به کار کرد، اما توسط متخصص BBi Autosport Hoonigan Racing و پورشه Block که چندین برنده کلاس در این رویداد شده است، به طور اساسی برای این رویداد تغییر یافته است. سالها. این خودرو – که تقریباً یک دهه از ساخت آن می گذرد – کاملاً بازطراحی شده است، با یک شکاف بزرگ و بال عقب بلند به چسباندن آن…
بهترین خریدهای بنگرنومیکس: فورد کوگا

بهترین خریدهای بنگرنومیکس: فورد کوگا

[ad_1] فورد کوگا یک آفرود توانمند در تریم چهار چرخ متحرک است این کراس اوور خانوادگی یک انتخاب معقول با برچسب قیمتی جذاب است این یک چیز کوچک چشمگیر است – به طور موثر یک فورد فوکوس برای همه احتمالات – که از سال 2008 تا 2012 جدید فروخته شد. این واقعاً یک گلگیر کننده مناسب نیست، اما به خوبی با خواسته های اکثر خریداران نیمه حرفه ای سازگار است. سیستم چهار چرخ محرک «هوشمند» آن نوعی است که در زمانی که راننده به آن نیاز دارد خود را نشان می دهد و نیرو را بین چرخ های جلو و عقب توزیع می کند. با این حال، یک گزینه دو چرخ متحرک ارزان‌تر و 40 کیلوگرمی سبک‌تر نیز وجود دارد که تمام آن چیزی است که بیشتر مردم همیشه به…
بررسی فولکس واگن مولتی ون

بررسی فولکس واگن مولتی ون

[ad_1] یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌های ولفسبورگ اکنون با افزودن پویایی و ویژگی‌های شبیه به خودرو، اگر دوست داشته باشید، اوج فولکس‌واگن است: یک حرکت مردمی تیزبین اما معقول با اشاره‌های سبک ظریف نسبت به پیشینیان خود، یک قایق از تجهیزات استاندارد و مجموعه‌ای از انواع مختلف برای پاسخگویی مقرون به صرفه به جمعیت های بسیار متفاوت. با انتقال از نسل شش (T6) به هفت (T7)، فولکس واگن کاراول به فولکس واگن مولتی ون تبدیل می شود، درست زمانی که فولکس واگن آماده استقبال از ID Buzz با موقعیت مشابه اما تمام الکتریکی در نمایشگاه ها می شود و فورد E-Transit Custom جدید به نظر می رسد درونیات نسل بعدی Transporter با تفکر تجاری تر را فراهم می کند. بر خلاف آنها، مولتی ون از پلت فرم بسیار آشناتری استفاده می…
مایلز نورنبرگر طراح داچیا پس از کمتر از یک سال ترک می‌کند

مایلز نورنبرگر طراح داچیا پس از کمتر از یک سال ترک می‌کند

[ad_1] طراح سابق استون مارتین از سمت خود به عنوان مدیر طراحی کناره گیری کرد و دیوید دوراند جایگزین او شد مایلز نورنبرگر، رئیس طراحی داچیا، که سال گذشته در اقدامی شوکه کننده از استون مارتین خبرساز شد، از جدایی خود از این شرکت رومانیایی خبر داد. این انتقال درست کمتر از یک سال از زمانی که اعلام شد او جانشین الخاندرو مزونرو رومانوس (در حال حاضر رئیس طراحی آلفارومئو) به عنوان مدیر طراحی داچیا خواهد شد، انجام می شود. در حال صحبت با اتوکار در سپتامبر سال گذشته تنها چند روز پس از ایفای نقش، نورنبرگر توضیح داد که یک انگیزه بزرگ برای تغییر این بود که “قرار نبود جایی برای تکرار شود. این چیزی بود که در حال تکامل و حرکت بود و در مسیر حرکت خود شتاب…
مینی کانتریمن بعدی با کراس اوور الکتریکی به آن ملحق می شود

مینی کانتریمن بعدی با کراس اوور الکتریکی به آن ملحق می شود

[ad_1] رندر ما نشان می دهد که ماشین کوچکتر چگونه می تواند به نظر برسد بزرگ‌تر شدن چهار درب، برای نسل بعدی برادری خواهد داشت در حالی که مینی هاچ بک در نسل بعدی خود تقریباً مشابه باقی می ماند، تغییر گسترده تری در انتهای بزرگتر مینی برنامه ریزی شده است. تا حدودی تعجب آور است که مینی هاچ بک پنج در نسخه الکتریکی نخواهد داشت و بعید است که استیت مستقیماً جایگزین شود. برای کسانی که به دنبال یک Mini EV کاربردی تر هستند، یک کراس اوور کامپکت فقط الکتریکی جدید در زیر Mini Countryman وجود خواهد داشت. این مدل سواری کوچکتر قرار است اواخر امسال رونمایی شود و همچنین در چین به عنوان بخشی از سرمایه گذاری مشترک Spotlight بین گروه BMW و Great Wall Motor ساخته خواهد…
مرسدس-AMG A35 و CLA 35 مدل های ویژه نسخه 55 را به دست می آورند

مرسدس-AMG A35 و CLA 35 مدل های ویژه نسخه 55 را به دست می آورند

[ad_1] مشخصات جشن شامل ضمائم آیرودینامیکی، تزئینات بیرونی مشکی و فضای داخلی مشکی و قرمز است مرسدس AMG دو بسته نسخه ویژه را به خط تولید خود اضافه کرده است تا 55 سال از تاسیس این برند پرفورمنس را جشن بگیرد. مرسدس-AMG A35 و مرسدس-AMG CLA 35 را می توان هر دو با بسته ادیشن 55 سفارش داد که طراحی منحصر به فرد و تجهیزات استاندارد ارتقا یافته را اضافه می کند. آنها مرسدس AMG G63 Edition 55 را دنبال می کنند که ماه گذشته معرفی شد. هر دو خودرو به طور استاندارد به پکیج آیرودینامیک AMG مجهز هستند که به گفته این شرکت باعث بهبود دینامیک رانندگی و عملکرد می شود. این شامل یک پیش بند جلو جدید، یک شکاف بزرگ جلو و یک بال عقب بزرگ است. لبه…
شرکت هلندی لندروور دیفندر کانورتیبل را آماده می کند

شرکت هلندی لندروور دیفندر کانورتیبل را آماده می کند

[ad_1] هریتیج گمرک امسال تنها پنج نسخه از لندروور دیفندر کانورتیبل تولید خواهد کرد Heritage Customs تعداد بسیار محدودی از مدل‌های Defender با روکش بوم تولید می‌کند هریتیج گمرک، سازنده کالسکه هلندی، آخرین ساخته خود را که ساخته شده است، انجام می دهد: نسخه کانورتیبل لندروور دیفندر. تصاویر رسمی از خط تولید نشان می‌دهد که Valiance Convertible – به‌عنوان محصول مبتنی بر Defender 90 نامیده می‌شود – که به شدت با دست در دفتر مرکزی شرکت در شهر Enter اصلاح شده است. رندرها همچنین نشان می‌دهند که خودرو پس از تکمیل فرآیند چگونه به نظر می‌رسد، با رنگ‌های منحصربه‌فرد و سقف بوم برقی متمایزکننده اصلی نسبت به خودروی استاندارد لندرور – که در حال حاضر فقط در فرم سقف سخت موجود است. هریتیج امسال پنج نمونه خواهد ساخت که هر…
GM حق اختراع خودروی خودران را برای رانندگان یادگیرنده

GM حق اختراع خودروی خودران را برای رانندگان یادگیرنده

[ad_1] جنرال موتورز حق اختراع یک خودروی خودران را به ثبت رساند تا به رانندگان یادگیرنده آموزش دهد فن‌آوری جدید جنرال موتورز می‌تواند منجر به آموزش رانندگان یادگیرنده توسط خودروهای خودران شود جنرال موتورز (GM) حق اختراعی را برای فناوری خودروهای خودران جدید به ثبت رسانده است که می تواند به یادگیرندگان نحوه رانندگی بدون نیاز به مربی انسانی را آموزش دهد. این شرکت آمریکایی پیشنهاد می‌کند که می‌تواند فناوری‌هایی را در خودروهای خودران آینده‌اش معرفی کند که توانایی رانندگی دانش‌آموز را قضاوت می‌کند، بازخورد عملیاتی ارائه می‌کند و در صورت نیاز کنترل را به دست می‌گیرد. اسنادی که در اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده ثبت شده است، استفاده از حسگرها و یک رایانه داخلی را برای قضاوت در مورد مهارت های زبان آموز نشان می دهد.…
لکسوس RZ 450e جدید، خودروی الکتریکی خود را با قدرت 309 اسب بخار، 4WD راه اندازی کرد

لکسوس RZ 450e جدید، خودروی الکتریکی خود را با قدرت 309 اسب بخار، 4WD راه اندازی کرد

[ad_1] اولین خودروی الکتریکی سفارشی و خیره‌کننده لکسوس سرعت 0 تا 62 مایل در ساعت را در 5.6 ثانیه طی می‌کند و به دینامیک متمایز می‌پردازد. لکسوس RZ 450e جدید اولین خودروی الکتریکی سفارشی مارک ژاپنی است که به عنوان پیشرو برای طیف جدید خودروهای برقی ممتاز و دینامیکی این شرکت عمل می‌کند. این خودرو که در پایان سال 2022 در بریتانیا عرضه می‌شود، اندازه‌ای مشابه با پرفروش‌ترین لکسوس NX دارد، اما کارفرمایان مایلند تاکید کنند که این خودرو به‌عنوان جانشین الکتریکی یا جایگزینی برای آن خودرو، که اخیرا وارد نسل دوم خود شد و یک گزینه پلاگین هیبریدی به دست آورد. بدون شک این خودرو نسبت به برادر NX خود که دارای سوخت احتراقی است، برتری بیشتری خواهد داشت، اما رئیس اروپایی لکسوس، اسپیروس فوتینوس، تنها تا آنجا پیش…
رانندگان بریتانیایی می‌توانند با خودروهای خودران تلویزیون تماشا کنند

رانندگان بریتانیایی می‌توانند با خودروهای خودران تلویزیون تماشا کنند

[ad_1] تغییرات پیشنهادی در قانون بزرگراه با هدف تسهیل در عرضه خودروهای خودران انجام می شود رانندگان در بریتانیا می‌توانند با توجه به تغییرات برنامه‌ریزی‌شده در کد بزرگراه که به عرضه قریب‌الوقوع وسایل نقلیه خودران می‌پردازد، در حالی که در ماشین در حال حرکت هستند، تلویزیون تماشا کنند. با وجود اینکه رانندگان مجاز به مشاهده محتوای غیرمرتبط با رانندگی بر روی صفحه نمایش داخلی در هنگام کنترل وسیله نقلیه خودران هستند، استفاده از تلفن همراه در همان سناریو همچنان غیرقانونی خواهد بود. وزارت حمل و نقل گفت که تحقیقات نشان داده است که تلفن های همراه خطر بیشتری در حواس پرتی رانندگان دارند. سایر تغییرات در آیین نامه بزرگراه برای اطمینان از استفاده ایمن از موج اول فناوری خودران است، توضیح می دهد که در هنگام سفر در حالت خودران،…
استیو کراپلی: گودوود دلیلی برای جشن است

استیو کراپلی: گودوود دلیلی برای جشن است

[ad_1] وسیله نقلیه مرد ما به گودوود ماشین شخصی WO Bentley بود مرد ما با سبکی به جلسه اعضا رسید. شنبه صبح خوشحالی جدی امروز صبح که به جلسه اعضای گودوود رفتیم، اولین و صمیمی‌ترین رویداد سه رویداد بزرگ خودرویی در املاک بزرگ ساسکس در سال جاری. نه تنها برگزارکنندگان خوش شانس بودند که یک روز روشن و آفتابی عالی داشته باشند، بلکه حمل و نقل ما نیز قابل توجه بود: “ماشین شرکتی” شخصی WO Bentley در سال 1930 با بدنه 8 لیتری مولینر. در 10 مایل تجربه ای بود که در مورد جهت پیشرفت اتومبیل رانی بسیار گفت. از یک طرف، شش غول پیکر در خط آروغ زد و مانند اسب بارکش برگشت تا گرم شود و برای چرخاندن فرمان به ساعد آهنگر نیاز داشتی. تا زمانی که روغن…
بررسی عملکرد مرسدس AMG GT63 SE

بررسی عملکرد مرسدس AMG GT63 SE

[ad_1] عملکرد به ارتفاعات جدیدی می رسد، با درام بیشتر بدون ضرر قابل توجهی برای مهارت یا راحتی هندلینگ. GT 63 S E پرفورمنس 4 در کوپه جدید، اولین پلاگین هیبریدی (PHEV) توسط بخش عملکرد مرسدس بنز است و با 831 اسب بخار قدرت (111 اسب بخار بیشتر از مرسدس بنز-AMG GT سری بلک دو در) همچنین قدرتمندترین AMG است. لیفت بک مجلل بر پایه مرسدس-AMG GT کوپه 4 در ساخته شده است که در سال 2018 عرضه شد. موتور 4 لیتری V8 بنزینی با توربوشارژ دوقلو آن با موتور الکتریکی ترکیب شده است. در یک فرآیند الکتریکی سازی که مدیر فنی AMG، یوخن هرمان، می گوید در آینده ای نه چندان دور، در محور عقب ادغام شده است. این موتور با کارکرد در ولتاژ 400 ولت، 201 اسب بخار…
بررسی مزدا MX-5 2.0 GT Sport Tech 2022 انگلستان

بررسی مزدا MX-5 2.0 GT Sport Tech 2022 انگلستان

[ad_1] به‌روزرسانی‌های ظریف مدل سال، رودستر لبخند یک مایلی را برای سال 2022 تازه نگه می‌دارد. عکاس ما گفت: «مورد MX-5 این نیست.» قیمت آن نسبتاً شگفت‌انگیز است، اما در دفاع مزدا، این یک موتور 2.0 لیتری GT Sport Tech است و می‌توانید یک خودروی 1.5 لیتری برای آن داشته باشید. “فقط” 24775 پوند. این بیش از هر حرص و طمع مزدای مزدا، نشان‌دهنده افت قیمت خودروها است. موتور، گیربکس دستی، دیفرانسیل لغزش محدود و دیفرانسیل عقب که به طور مبهم مقرون به صرفه است. تویوتا GR86 وقتی اواخر امسال می آید باید همین کار را انجام دهد، اما شما نمی توانید سقف آن را بردارید. دلیل اینکه ما دوباره با MX-5 رانندگی می کنیم، به غیر از اینکه به خود یادآوری کنیم که درخشان است (هشدار اسپویلر) این است…
بهترین خودروهای هفتاد و نهمین نشست اعضای گودوود

بهترین خودروهای هفتاد و نهمین نشست اعضای گودوود

[ad_1] ماشین‌های مسابقه‌ای هر دوره برای جشن گرفتن همه ورزش‌های موتوری حضور داشتند این آخر هفته شاهد بازگشت نشست اعضای گودوود بودیم، با طیف وسیعی از ماشین‌ها که وارد مدار شدند. در اینجا برخی از موارد مورد علاقه ما آمده است. BMW 530i بی‌ام‌و 530i پر از بشقاب پرنده قطعاً توجه مردم را به هنگام فریاد زدن در اطراف مدار گودوود در جایزه گری مارشال جلب کرد. این ادای احترام به BMW‌هایی که در مسابقات قهرمانی اتومبیل‌های تور اروپا به پیروزی رسیدند، که چند سال پیش از یک خودروی جاده‌ای تبدیل شده بود، تمام امکانات موجود در آن را از دست نداده است – در داخل، هنوز تزئینات چوب ماهون و چرم آبی وجود دارد. فورد کاپری کوپه معروف فورد در دهه 1970 جزء اصلی مسابقات اتومبیلرانی تور در سراسر…
قوانین جدید پارک خودروها را برای رانندگان بریتانیا عادلانه تر می کند

قوانین جدید پارک خودروها را برای رانندگان بریتانیا عادلانه تر می کند

[ad_1] قوانین رفتاری جدیدی برای اپراتورهای پارکینگ خصوصی وضع شده است که پارکینگ را برای رانندگان عادلانه تر می کند جریمه های کمتر پارکینگ، مهلت مجاز و خدمات تجدیدنظر واحد از جمله اقداماتی است که در آیین نامه اجرایی جدید برای اپراتورهای پارکینگ خصوصی وجود دارد. این کد با هدف پاکسازی این بخش، قوانین غیرشفاف پارکینگ و مطالبات سنگین پرداخت را غیرقانونی می‌داند و اجازه می‌دهد اشتباهات بی‌گناهی مانند وارد کردن نادرست ثبت نام خودرو به‌عنوان دلایل تجدیدنظر در نظر گرفته شود. انتظار می رود اپراتورها که در فوریه راه اندازی شد تا پایان سال 2023 به طور کامل به این کد پایبند باشند و تا آن زمان انتظار می رود که سرویس جدید درخواست تجدیدنظر عملیاتی شود. «در 19 دسامبر در Padstow پارک کردم و برای یک روز کامل…
بررسی دوچرخه برقی Eskuta SX-250

بررسی دوچرخه برقی Eskuta SX-250

[ad_1] Eskuta SX-250 یک دوچرخه الکتریکی منحصربفرد است که هدف آن ایجاد آزادی برای دوچرخه سواران جوان و مسن تر است. رتبه Move Electric: سه و نیم ستاره از پنج هزینه آن چقدر است؟ از 1795 پوند برای مدل اوقات فراغت و 1995 پوند برای نسخه تحویل. چیست؟اول از همه، بیایید فیل داخل اتاق را از سر راه برداریم. بله، به نظر شبیه یک موتور سیکلت است، اما نه، SX-250 قطعا یک موتور سیکلت نیست. این یک دوچرخه برقی دارای گواهی EAPC است، به این معنی که مانند سایر دوچرخه های الکترونیکی که بررسی کردیم، موتور با کمک پدال با سرعت 15.5 مایل در ساعت قطع می شود و برای درگیر شدن موتور، موتور سوار باید پدال بزند. این جاده قانونی است و نیازی به مالیات، MOT، بیمه یا هر…
فورد GT Holman Moody Edition به عنوان آخرین مدل میراث معرفی شد

فورد GT Holman Moody Edition به عنوان آخرین مدل میراث معرفی شد

[ad_1] نسخه ویژه «فوق‌العاده محدود» دارای رنگ‌های طلایی و قرمز است که روی خودروی اصلی لمانز ۱۹۶۶ دیده می‌شود. فورد آخرین مدل Heritage Edition ابرخودروی پرچم‌دار خود را معرفی کرد که به حرکت 1-2-3 این شرکت در Le Mans 24 Hours در سال 1966 ادای احترام می‌کند. فورد GT Holman Moody Heritage Edition در نمایشگاه خودروی نیویورک اواخر این ماه در کنار نسل دوم مدل فورد GT40 که 56 سال پیش در این مسابقه مشهور جهان سوم شد، اولین نمایش عمومی خود را انجام خواهد داد. نسخه ویژه «فوق‌العاده محدود» دارای رنگ‌های طلایی و قرمز سفارشی ماشین مسابقه اصلی ۱۹۶۶، با گردهای سفید آکسفورد است. عدد ‘5’ روی درها، کاپوت و بال عقب نقش بسته است. طراحی سفارشی فورد همچنین شامل فیبر کربن براق در اسپلیتر جلو، رکاب‌های جانبی، دیفیوزر…
رولز رویس کولینان تبدیل خارج از جاده را از تیونر آلمانی بدست می آورد

رولز رویس کولینان تبدیل خارج از جاده را از تیونر آلمانی بدست می آورد

[ad_1] به‌روزرسانی‌های دلتا 4×4 توانایی پیشرفته‌ای در خارج از جاده را با هزینه کل 150000 پوند – منهای ماشین ارائه می‌دهند. یک تیونر آفرود رولزرویس کولینان اصلاح شده را برای قرار گرفتن در زمین های ناهموار معرفی کرده است که شامل مجموعه ای از قطعات به قیمت کل 150000 یورو (126213 پوند) است. کولینان سفارشی که توسط شرکت آلمانی Delta 4×4 زنده شد، دارای سیستم تعلیق برجسته، یک چادر سقفی و لاستیک‌های خارج از جاده است که برای برف، گل و شن طراحی شده‌اند. یک نوار جلو با قیمت 3900 یورو (3281 پوند) نیز برای بهبود محافظت از جلو اضافه شده است. کمتر از ده چراغ جلوی PIAA مجهز شده است که شش تای آن ها در میله جلو و چهار تای آن بالای شیشه جلو نصب شده اند. این…
استقبال صنعت خودرو از طرح‌های دستوری دولت برای آلایندگی صفر

استقبال صنعت خودرو از طرح‌های دستوری دولت برای آلایندگی صفر

[ad_1] پیشنهادات خودروسازان را ملزم می کند که درصد فروش خودروهای جدید بدون آلایندگی را هر ساله افزایش دهند صنعت خودروسازی از برنامه‌های دولت بریتانیا برای معرفی یک دستور آلایندگی صفر تا سال 2024 استقبال کرده است که به حداقل درصدی از فروش خودروهای جدید و ون نیاز دارد که شامل خودروهایی با آلایندگی صفر باشد. طبق این طرح، تولیدکنندگان باید حداقل 22 درصد از کل فروش خودرو را تا سال 2024 خودروهایی با آلایندگی صفر کنند که این میزان در سال 2030 به 80 درصد و در سال 2035 به 100 درصد خواهد رسید. مایک هاوز، مدیر اجرایی SMMT گفت: این اقدام «جاه‌طلبانه‌ترین بازار بزرگ در جهان» است. با این حال، او هشدار داد که یک دستور باید از تبدیل شدن به “یک جلیقه مستقیم” برای سرمایه گذاری در…
جیپ شش مفهوم جدید را در کنار Magneto EV به روز شده معرفی می کند

جیپ شش مفهوم جدید را در کنار Magneto EV به روز شده معرفی می کند

[ad_1] این کانسپت ها شامل روبیکون بیستمین سالگرد، رانگلر به سبک نظامی و خودرویی به نام «باب» است. جیپ پیش از رویداد سالانه Moab Easter Safari، از شش خودروی مفهومی در کنار Wrangler Magneto تمام الکتریکی خود رونمایی کرده است. از جمله این کانسپت ها، خودرویی است که بیستمین سالگرد روبیکون را جشن می گیرد، یک جیپ رانگلر با الهام از برنامه های نظامی تاریخی این شرکت و خودرویی به نام «باب». رویداد Moab این شرکت هر ساله در یوتا برگزار می شود و قابلیت های چهار چرخ مدل های چهار چرخ متحرک جیپ را در معرض آزمایش قرار می دهد. این رویداد به طور کلی به مدت نه روز، تا یکشنبه عید پاک ادامه دارد. Jeep Grand Cherokee Trailhawk PHEV اولین مفهومی که به نمایش گذاشته شد یک پلاگین…
بررسی فولکس واگن ترانسپورتر

بررسی فولکس واگن ترانسپورتر

[ad_1] آیا فولکس‌واگن می‌تواند با موفقیت روش GTI را به ون ترانسپورتر منتقل کند؟ رواج فزاینده استایل ورزشی جسورانه تر در خودروهای تجاری جدید ممکن است به سادگی شاهدی باشد بر این که ون ها، کامیون ها و وانت بارها به ناچار از جایی که روند بازار برای خودروهای سواری منتهی می شود پیروی می کنند. با این حال، موضوع تست جاده این هفته نشان می دهد که چیز جالب تری ممکن است در راه باشد. . برخی از خریداران این خودروهای کاربردی فوق العاده کارآمد و سخت کوش ممکن است آماده خرید مشتقات ون شبه عملکردی جدی تری، درست خارج از نمایشگاه، نسبت به آنچه که تاکنون ارائه شده است، باشند. حتی ممکن است آن‌ها آماده باشند تا قیمت‌های بسیار بالایی را برای آنها بپردازند. اسپورت لاین که در…
بررسی آئودی A8 L 50 TDI Quattro Sport 2022 انگلستان

بررسی آئودی A8 L 50 TDI Quattro Sport 2022 انگلستان

[ad_1] موارد مشابه از پرچمدار آئودی، خوب و بد. یک ضربه ی ناک اوت از ظرافت باورنکردنی آن ناشی می شود. آئودی A8 پرطرفدار هرگز نتوانسته به بریدگی بیشتر مدل های دیگر آئودی دست یابد. مسلماً، بخش سالن های لوکس فضای نسبتاً کوچکی است و فضایی است که در حال کوچک شدن است. بعلاوه مرسدس بنز S کلاس تقریباً از زمانی که خدا پسر بود آن را دوخته بود. با این حال، این بخشی است که در آن تولیدکنندگان تمام فناوری های جدید درخشان خود را به نمایش می گذارند که به مرور زمان محدوده آنها را کاهش می دهد. و در این لبه برش، چیزی فراتر از غرور در خطر است و نمودارهای فروش در بالاترین سطح قرار دارند: باید نفوذ داشت و باید شهرت ایجاد کرد. این A8…
بررسی ویدئویی MST Mk1: ماکت رانده شده 50 سال پس از پیروزی تاریخی رالی RAC

بررسی ویدئویی MST Mk1: ماکت رانده شده 50 سال پس از پیروزی تاریخی رالی RAC

[ad_1] ماشین تفریحی رالی نهایی «فورد اسکورت» در استیج‌های معروف اسنودونیا آزمایش شد MST Mk1، حداقل از نظر قانونی یا نامش، mk1 فورد اسکورت نیست. اما از نظر مادی و مکانیکی، این یک تطابق نزدیک با نسخه شکل‌گیرنده، دوره 1970، با مشخصات رقابتی یکی از معروف‌ترین ماشین‌های رالی است که تاکنون وجود داشته است. و هم کاملا نو و هم قانونی است. ساخته شده توسط Motorsport Tools of Pwllheli، کار شرکتی است که سال ها صرف پشتیبانی، تعمیر و بازسازی خودروهای رالی تاریخی mk1 و mk2 Escort کرده است. این اسکورت برای کسانی که می خواهند یک اسکورت mk1 قابل سکونت و قابل استفاده تر، اما با احساس اصیل، کاملاً جدید و در عین حال کلاسیک تر، ماشینی را فراهم کند که می توانند هر چند وقت یکبار که دوست…
هوندا سیویک تایپ R جدید رکورد سوزوکا را قبل از عرضه شکست داد

هوندا سیویک تایپ R جدید رکورد سوزوکا را قبل از عرضه شکست داد

[ad_1] هات هچ عجیب و غریب رکورد دور FWD را که توسط نسل قبلی Civic Type R ثبت شده بود را با 0.873 ثانیه شکست داد. هوندا سیویک تایپ R جدید پیش از عرضه رسمی خود در اواخر امسال، رکورد جدیدی را برای یک خودروی دیفرانسیل جلو در پیست سوزوکا در ژاپن به ثبت رسانده است. تصویر با همان رنگ قرمز و مشکی که سال گذشته در حال آزمایش بود، مدار 3.6 کیلومتری را در 2 دقیقه و 23.120 ثانیه دور زد – 0.873 ثانیه سریعتر از رکورددار قبلی سیویک تایپ R GT نسخه محدود. هنوز آمار عملکرد هاچ بک داغ جدید را نمی دانیم، اما رکورد شکسته نشان می دهد که می تواند اندکی در قدرت افزایش یابد. تایید رسمی توسعه سیویک تایپ R جدید برای اولین بار در…
کیا EV6 GT جدید 2022: جزئیات بیشتر برای خودروی برقی 577 اسب بخاری فاش شد

کیا EV6 GT جدید 2022: جزئیات بیشتر برای خودروی برقی 577 اسب بخاری فاش شد

[ad_1] ما شاسی بلند Taycan-baiting را از روی صندلی سرنشین تجربه می کنیم و با مردی که توسعه آن را توصیه می کند صحبت می کنیم. کیا EV6 GT جدید قدرتمندترین مدل این برند تاکنون است – اما به گفته مدیر توسعه این شرکت، یک تور بزرگ واقعی با درجه بالایی از تطبیق پذیری خواهد بود. نسخه جدید کراس اوور کیا EV6 این شرکت کره‌ای دارای پیشرانه الکتریکی دو موتوره با خروجی ترکیبی 577 اسب بخار و گشتاور 546 پوند فوت است که در نتیجه شتاب صفر تا 62 مایل در ساعت 3.5 ثانیه و حداکثر سرعت 161 مایل در ساعت است. اما آلبرت بیرمن، رئیس بازنشسته تحقیق و توسعه هیوندای موتور، که اکنون به عنوان مشاور این شرکت خدمت می کند، قول داد که EV6 GT “یک GT واقعی…
نیسان میکرا (راهنمای خرید و بررسی کامل)

نیسان میکرا (راهنمای خرید و بررسی کامل)

[ad_1] اکنون می توانید یکی را با تقریباً نصف قیمت اصلی خود انتخاب کنید. ما راهنمای شما هستیم در کلاسی که تحت سلطه فولکس واگن پولو و فورد فیستا محبوب بود، نیسان میکرا نیاز داشت که بازی A خود را در زمانی که نسخه نسل پنجم امروزی در سال 2017 وارد بازار شد – و این کار را نیز انجام داد. Micra مدت‌ها یک سوپرمینی کارآمد و مقرون‌به‌صرفه بود، اما از سال 2017 به مجموعه‌ای از فناوری‌های ایمنی، مجموعه‌ای بزرگ‌تر از موتورها و فضای داخلی کاملاً بازسازی‌شده دست یافت. تولید این مدل نیز به اروپا منتقل شد و مهمتر از آن، به طور خاص مطابق با سلیقه اروپایی طراحی شد. یکی از جذابیت های کلیدی Mk5 Micra طیف موتورهای مقرون به صرفه است. انتخاب خودروهای قبلی شامل یک موتور 1.0…
هیوندای آیونیک 6 آماده رونمایی قریب الوقوع

هیوندای آیونیک 6 آماده رونمایی قریب الوقوع

[ad_1] تصور می شود که Ioniq 6 شباهت زیادی به کانسپت Hyundai Prophecy دارد رئیس طراحی سانگ یاپ لی تأیید می کند که سالن الکتریکی آماده راه اندازی است مدیر طراحی سانگ یاپ لی تایید کرده است که هیوندای آیونیک 6، دومین خودروی الکتریکی سفارشی این برند، در چند ماه آینده معرفی خواهد شد. پس از گزارش‌هایی که در اواخر سال گذشته منتشر شد مبنی بر سفارش طراحی مجدد این مدل، وی افزود، طراحی این سالن که در کانسپت Hyundai Prophecy پیش‌نمایش شده بود، نیز امضا شده است. لی در مورد این گزارش ها توضیحی نداد، اما در مورد این خودرو گفت: «Ioniq 6 در روح Prophecy است. ماشین به دلیل پلت فرم اسکیت بورد بلندتر می شود. و طراحی فضای داخلی را به حداکثر می رساند. همچنین پیشرفت های…
تست‌های BMW M3 CSL 2023 پیش از رونمایی کامل

تست‌های BMW M3 CSL 2023 پیش از رونمایی کامل

[ad_1] CSL عملکردی هاردکور در صدر خط تولید BMW سری 3 خواهد بود نمونه اولیه بی‌ام‌و M3 CSL جدید برای اولین بار هنگام شرکت در تست‌های سرعت بالا در نوربرگ رینگ آلمان مشاهده شد. این مدل که می‌تواند در سال 2023 به خط تولید این شرکت بپیوندد، آخرین نسخه عملکردی سخت‌کم BMW سری 3 خواهد بود و به BMW M3 Competition و BMW M3 Touring خواهد پیوست. قسمت جلوی نمونه اولیه با پوشش استتاری سیاه و سفید به تصویر کشیده شده بود که آینه های درب و شیشه های سرنشینان عقب را نیز پوشانده بود. خودروی آزمایشی همچنین دارای مجموعه ای از چراغ های زرد رنگ در روز بود که قبلاً در M5 CS بزرگتر دیده شده بود. این مدل دارای طراحی چرخ‌های تازه، لوله‌های اگزوز چهارگانه، تقسیم‌کننده‌های جلو و…
بررسی کیا اسپورتیج PHEV 2022 انگلستان

بررسی کیا اسپورتیج PHEV 2022 انگلستان

[ad_1] پلاگین هیبریدی آخرین مورد از 9 پیشرانه است که به شاسی بلندهای خانوادگی اضافه می شود. این نقطه تماس اولیه است که شما را جذب می کند. زمانی که کیا یک برند ارزان قیمت کره ای بود که سعی می کرد راه خود را در جهان باز کند، چرم روی فرمان آن چیزهای پلاستیکی تقلبی بود، با نوعی عامل چسبندگی که به معنای نیاز به دوز سالم گچ کوهنوردی قبل از شما بود. راند همه چیز در حال حاضر تغییر کرده است، و این نوعی کیفیت در دست گرفتن فوری به چرم روی چرخ است که نشان‌دهنده جدیدترین کیا اسپورتیج است. این خودرو به میزان قابل توجهی پودری کمتری دارد. پلاگین هیبریدی (PHEV) آخرین نسخه ای است که در کنار نسخه های بنزینی، دیزلی، هیبریدی ملایم و هیبریدی به…
پیش نمایش نمایشگاه خودرو نیویورک 2022

پیش نمایش نمایشگاه خودرو نیویورک 2022

[ad_1] کیا نیرو جدید به همراه تویوتا GR کرولا، نیسان Z و فورد برونکو رپتور به لیست مهمانان پیوست. نمایشگاه بین المللی خودرو نیویورک پس از دو سال لغو به دلیل همه گیری جهانی ویروس کرونا در سال 2022 باز می گردد. نمایشگاه خودروی اپل بزرگ که به دلیل برخی از بزرگترین رونمایی ها در بازار خودرو ایالات متحده مشهور است، همچنین به عموم مردم این شانس را می دهد که برای اولین بار برخی از خودروهای اروپایی تازه رونمایی شده را در فلز مشاهده کنند. امسال، این نمایشگاه مسیری برای درایوهای آزمایشی خودروهای الکتریکی، منطقه‌ای با قابلیت حرکت میکرو، مجموعه‌ای از سوپراسپرت‌ها، ابرخودروها و خودروهای لوکس انحصاری و تجربه‌ای جدید در بازار پس از فروش خودرو را به نمایش خواهد گذاشت. این نمایشگاه از 14 تا 24 آوریل برگزار…
مرسدس AMG SL مدل پایه 2.0 لیتری با 375 اسب بخار قدرت را به دست آورد

مرسدس AMG SL مدل پایه 2.0 لیتری با 375 اسب بخار قدرت را به دست آورد

[ad_1] مدل جدید جونیور SL 43 دیفرانسیل عقب است که به موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر مجهز شده است. مرسدس AMG SL یک نسخه پایه جدید با فناوری توربوشارژر به دست آورده است که به گفته این شرکت، مستقیماً از فرمول 1 مشتق شده است. SL 43 دیفرانسیل عقب به یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بنزینی مجهز است که 375 اسب بخار قدرت و 354 پوند فوت گشتاور تولید می کند. این مدل همچنین از تقویت 12 اسب بخاری از یک استارت ژنراتور 48 ولتی با تسمه بهره می برد. به عنوان استاندارد، SL 43 مجهز به یک توربو شارژر گاز اگزوز الکتریکی است که به گفته مرسدس، اولین خودروی تولید سری در جهان است. این فناوری که در خودروهای F1 مرسدس AMG استفاده می‌شود، یک موتور…
جیسون پلاتو صندلی مسابقه در فصل 2022 BTCC را تایید کرد

جیسون پلاتو صندلی مسابقه در فصل 2022 BTCC را تایید کرد

[ad_1] مسابقه‌دهنده کهنه‌کار و قهرمان دو دوره با یک هوندا سیویک با تیم BTC Racing صف آرایی می‌کند. جیسون پلاتو، یکی از موفق ترین رانندگان در BTCC، برای یک فصل دیگر از مسابقات قلع با تیم BTC Racing بازخواهد گشت و با یک هوندا سیویک Type R رقابت خواهد کرد. افلاطون به جاش کوک و جید ادواردز در تیم BTC ملحق خواهد شد، که هر دو هنوز در مدرسه ابتدایی بودند، زمانی که پلاتو برای اولین بار در BTCC در سال 1997 مسابقه داد، زمانی که او با آلن منو در رنو شریک شد. تجربه افلاطون به خودی خود صحبت می کند – او ششصدمین شروع BTCC خود را در سال 2021 جشن گرفت و به صدمین پیروزی خود در بیست و سومین فصل خود نزدیک می شود. در حال…
بررسی نمونه اولیه Genesis GV60 2022 بریتانیا

بررسی نمونه اولیه Genesis GV60 2022 بریتانیا

[ad_1] آیا کراس اوور برقی مجلل می تواند موفقیت برادران هیوندای و کیا را تقلید کند؟ GV60 جدید نشان دهنده اختراع مجدد ظریف جنسیس است. که ممکن است شما را شگفت زده کند، زیرا به نظر می رسد تقریباً یک سال از ورود برند پریمیوم هیوندای به بریتانیا می گذرد – زیرا، البته، همینطور است. در حالی که چیزی در نام آن وجود ندارد، GV60 اولین خودروی الکتریکی سفارشی جنسیس است و به این ترتیب آینده قریب الوقوع خود را به عنوان یک برند فقط الکتریکی ارائه می دهد که جایگزینی با طعم کره ای برای آلمانی های ممتاز ارائه می دهد. در حالی که آنها به طور کلی دوست‌داشتنی بوده‌اند، ارائه‌های ICE Genesis تاکنون نتوانسته این دیدگاه را به فروش برساند – اما دلایل خوبی وجود دارد که فکر…
استیو کراپلی: اینئوس چه چیزی می داند که دیگران نمی دانند؟

استیو کراپلی: اینئوس چه چیزی می داند که دیگران نمی دانند؟

[ad_1] دوست مهندس سابق لندرور مرد ما نتوانست متوجه شود که هدف Ineos Grenadier چه کسی است. دوست سابق مهندس لندرور مرد ما در مورد گرنادیر مطمئن نیست ما در حال آماده شدن برای جوایز Autocar امسال در ماه آینده هستیم. امروزه همه و همسرش جوایزی را اهدا می کنند (مانند آزمایش جاده در سال 1928، ما حدود 35 سال پیش پیشگام آنها بودیم)، اما در بیشتر موارد، آنها بی شرمانه برای اهداف تبلیغاتی مورد سوء استفاده قرار می گیرند. نمایندگان تبلیغاتی در حال چرخش می‌گویند: «شما جایزه شاسی بلند ما با براق‌ترین هاب‌کاپ را برده‌اید». “حالا پولت را به ما نشان بده.” با این حال، ما این کار را به گونه‌ای دیگر انجام می‌دهیم: گونگ‌های بزرگ ما به دست مردم می‌رود، زیرا افتخار و وظیفه ماست که بزرگ‌ترین سازندگان…
مرسدس میباخ نسخه محدود S-Class توسط Virgil Abloh

مرسدس میباخ نسخه محدود S-Class توسط Virgil Abloh

[ad_1] لیموزین جدید فوق لوکس آخرین نوع سفارشی کلاس S است که با همکاری طراح فقید تولید شده است. مرسدس میباخ آخرین مدل سفارشی و نسخه محدود S کلاس خود را به عنوان بخشی از پروژه میباخ که با همکاری ویرجیل آبلو برگزار می شود، معرفی کرد. توسط گوردن واگنر، مدیر ارشد طراحی مرسدس بنز طراحی شده است مایباخ اثر ویرجیل آبلو سومین همکاری بین این شرکت آلمانی و طراح آمریکایی است. این خودرو که قبل از مرگ آبلو در نوامبر گذشته تکمیل شد، تنها به 150 نمونه محدود خواهد شد. این خودرو دارای یک طرح رنگ بیرونی منحصر به فرد و دو رنگ است که مشکی براق ابسیدین را در نیمه بالایی خودرو نشان می دهد، در حالی که بخش پایینی، کناره های جانبی و رینگ های چرخ دارای…
آزمایشات جدید لندروور دیفندر 130 2022 با V8 برتر

آزمایشات جدید لندروور دیفندر 130 2022 با V8 برتر

[ad_1] بزرگ‌ترین نسخه از 4×4 لندرور با اگزوزهای چهارگانه پیش از رونمایی مشاهده شد. در حالی که لندروور در حال آماده شدن برای معرفی بزرگترین و مجلل ترین نسخه از دیفندر 4×4 دوباره متولد شده خود است، عکاسان جاسوس ما یک قاطر آزمایشی با یک اگزوز چهار خروجی تهاجمی گرفته اند، که به جز تایید می کند که این خودرو دارای محدوده موتور V8 خواهد بود. -بالا. لندرور دیفندر 130 جدید چندین بار در آستانه رونمایی خود در حال آزمایش مشاهده شده است – انتظار می رود در ماه های آینده انجام شود – و تصاویر ثبت اختراع قبلاً به طراحی نهایی آن نگاه خوبی داشته است، اما این اولین بار است که ما نشانه های قوی از یک مدل V8 دیده ام. مانند لندروور دیفندر V8 موجود – که…
بررسی Ford Fiesta 1.0 Ecoboost MHEV ST-Line Vignale 2022 انگلستان

بررسی Ford Fiesta 1.0 Ecoboost MHEV ST-Line Vignale 2022 انگلستان

[ad_1] سوپرمینی پیشرو در کلاس با هدف بازگشت به بالای جدول فروش به‌روزرسانی می‌شود. عبارت «پرفروش‌ترین خودروی بریتانیا» مرتباً در جمله‌ای حاوی اشاره به فورد فیستا یافت می‌شود. اما نه بیشتر. سال گذشته، حتی در بین 10 خودروی برتر قرار نگرفت و حتی در نمایشگاه‌های بیضی آبی توسط فورد پوما فروش بیشتری داشت. کمبود نیمه‌هادی‌ها پشت افت فروش بود، زیرا فورد بیشتر تراشه‌های خود را به سمت مدل‌های سودآورتر تغییر داد. پوما که در یک کلاس مسابقه می دهد. با این حال، به جای اینکه اجازه دهد سلطنت طولانی فیستا به عنوان شماره یک بریتانیا با یک دوره بازگشت در رده ها دنبال شود، یک سری تغییرات را به عنوان بخشی از این فیس لیفت میانسالی در خودرو ایجاد کرده است تا زمانی که تراشه‌ها دیگر خراب نیستند. مسلماً تغییرات…
نظر: آیا لوتوس با Eletre از منحنی جلوتر است؟

نظر: آیا لوتوس با Eletre از منحنی جلوتر است؟

[ad_1] SUV رقیب آئودی E-tron یک دوره توسعه فوق العاده سریع داشت توانایی لوتوس برای تحویل Eletre در کمتر از سه سال با توجه به میانگین زمان شش تا هشت ساله در شرکت‌های خودروسازی بسیار بزرگ‌تر قابل توجه است. احساس می‌کنید که شب‌های بی‌خوابی زیادی برای همه افراد درگیر بوده است، که با فشار زیاد مالکان جیلی برای ضربه زدن به چنین هدفی تشدید شده است – اما، جوو، آنها این کار را انجام داده‌اند. در آن زمان، نه تنها لوتوس یک مرکز طراحی از ابتدا و تیمی در آن برای طراحی ماشین ساخته است، بلکه یک پلت فرم الکتریکی سفارشی را نیز ایجاد کرده است، نه پلتفرمی که از جاهای دیگر در امپراتوری جیلی شکار شده است. مرتبط: لوتوس Eletre: نام SUV تایید شده است که 29 مارس رونمایی…
بررسی Alpine A110 S 2022 انگلستان

بررسی Alpine A110 S 2022 انگلستان

[ad_1] هنوز در رانندگی فوق‌العاده است، اما دیگر محدودیت‌های فنی ندارد، و گزینه‌های جدید همگی مورد استقبال قرار می‌گیرند. خطر همیشه این بود که Alpine تکرار دوم را خراب کند. در ظاهر اصلی خود در سال 2017، منتقدان بر این باور بودند که A110 مدرن یک کوپه ورزشی کوچک غیرمعمول خوب است – سبک، سریع، چابک، راحت و در همه زمینه ها به خوبی حل می شود. به ندرت پیش می‌آمد که یک محصول کاملاً جدید از غلاف بیرون بیاید که به این شکل کامل شکل گرفته باشد. این خودرو به سرعت مورد استقبال قشر هوشمند خودروسازی بریتانیا قرار گرفت. مهندس استاد گوردون موری شروع به رانندگی با Launch Edition کرد. نیک میسون، کلکسیونر خودروهای ستاره راک، یکی را خرید و همینطور جیمز می، کارشناس سابق تلویزیون اتوکار. همه به…
آلپینا B4 جدید 2022 مبتنی بر Gran Coupé چهار درب

آلپینا B4 جدید 2022 مبتنی بر Gran Coupé چهار درب

[ad_1] عکس های آزمایشی نشان می دهد که بوکلوی از جدیدترین BMW سری 4 گرن کوپه به عنوان پایه ای برای ماشین بعدی استفاده خواهد کرد. آلپینا B4 گرن کوپه فردا رونمایی خواهد شد و این شرکت پیش نمایش این مدل را با تصویری در صفحات رسانه های اجتماعی خود ارائه کرده است. آلپینا جزئیات بیشتری را برای اتوکار فاش نکرد، اما تصویر چراغ های جلو، رکاب های جانبی و لاستیک های پیرلی مدل را نشان می دهد. در حالی که خودروی قبلی بر اساس کوپه دو در سری 4 ساخته شده بود، جانشین آن بی‌ام‌و سری 4 گرن کوپه جدید را به‌عنوان پایه خود در نظر خواهد گرفت. عکس‌های جاسوسی منتشر شده در سال گذشته نشان می‌دهد که یک کوپه گرن کوپه کاملاً ارتقا یافته سری 4 در حال…
پیش نمایش Alpina B4 جدید 2022 قبل از رونمایی کامل فردا

پیش نمایش Alpina B4 جدید 2022 قبل از رونمایی کامل فردا

[ad_1] آلپینا با تصویری که چراغ‌های جلو، دامن‌های کناری و لاستیک‌های پیرلی را نشان می‌دهد، کوپه‌ی جدید خود را به تصویر می‌کشد. آلپینا B4 گرن کوپه جدید فردا رونمایی خواهد شد و Buchloe پیش نمایش این خودرو را با تصویری در صفحات اجتماعی خود مشاهده کرده است. آلپینا جزئیات بیشتری را برای اتوکار فاش نکرد، اما تصویر چراغ‌های جلو، رکاب‌های جانبی و لاستیک‌های پیرلی را نشان می‌دهد. در حالی که B4 قبلی بر اساس بی‌ام‌و سری 4 کوپه دو در بود، جانشین آن بی‌ام‌و سری 4 گرن کوپه جدید را به‌عنوان پایه و اساس خود در نظر گرفت. تصاویر جاسوسی منتشر شده در سال گذشته نشان می‌دهد که یک کوپه گرن کوپه کاملاً ارتقا یافته سری 4 در حال آزمایش در جاده‌های عمومی است، که به ادعاهای قبلی مبنی بر…
آئودی Q5 2024 کاملاً جدید با طراحی مجدد و فناوری پیشرفته

آئودی Q5 2024 کاملاً جدید با طراحی مجدد و فناوری پیشرفته

[ad_1] پرفروش‌ترین خودروی آئودی با ظاهری جسورانه جدید و پلتفرم تکامل‌یافته برای نسل سوم آماده می‌شود. آئودی در حال آماده سازی نسخه کاملاً جدید نسل سوم پرفروش ترین مدل جهانی خود، Q5 SUV است که یکی از آخرین خودروهای ICE آن خواهد بود. در سال 2021، فروش جهانی آئودی Q5 با 5.3 درصد افزایش به 293069 دستگاه رسید که تقریباً یک ششم از کل تحویل‌های گروه چهار برند آئودی را تشکیل می‌دهد. پنج سال پس از راه اندازی به شکل فعلی، برای برند آلمانی بسیار مهم است. مقاله پیشنهادی: اجاره خودرو نسخه بعدی که آزمایشات زمستانی را قبل از رونمایی پیش بینی شده در سال 2023 و عرضه به بازار در سال 2024 آغاز کرده است، با ارائه یک جایگزین معمولی ICE برای شاسی بلند الکتریکی آئودی Q6 E-tron که…
شرکت آمریکایی از استون مارتین ونتیج زرهی رونمایی کرد

شرکت آمریکایی از استون مارتین ونتیج زرهی رونمایی کرد

[ad_1] خودروی اسپرت تقویت شده دارای شیشه ضد گلوله و زره کولار است شرکت آمریکایی AddArmor از استون مارتین ونتیج کاملا زره پوش برای استفاده در موقعیت های فرار رونمایی کرد. این شرکت مستقر در کالیفرنیا – که قبلاً یک فراری 458 Speciale و یک آئودی RS7 را در میان مدل‌های دیگر زره پوش کرده بود – Vantage را به سطح زره B4 خود ارتقا داده است. در نتیجه، دارای یک فایروال زره پوش و درهای مقاوم است و لایه ای از فولاد سخت شده مقاوم در برابر انفجار از سقف و مخزن سوخت محافظت می کند. همچنین سرنشینان خودرو با شیشه ضد گلوله محافظت می‌شوند که می‌توانند گلوله یک تپانچه قدرتمند کالیبر 44 مگنوم را متوقف کنند و دستگیره‌های برقی درب از ورود از بیرون خودرو جلوگیری می‌کنند. لاستیک‌های…
بهترین تست های جاده ای تا کنون: فورد سیرا XR4x4

بهترین تست های جاده ای تا کنون: فورد سیرا XR4x4

ما به سال 1985 سفر می کنیم و به یکی از باکیفیت ترین فوردهای آن دوران نگاه می کنیم پاسخ فورد به آئودی کواترو چهار چرخ متحرک را به سیرا پنج در محبوب معرفی کرد. XR4x4 آتش گیر نبود اما رفتار خوبی داشت. تست شده 26.6.85 سیستم چهار چرخ محرک مشتق شده از فرمول فرگوسن 34 درصد در جلو و 66 درصد در عقب توزیع شده است. سیستم تعلیق نسبت به XR4i ارتقا یافت تا چهار چرخ متحرک را در خود جای دهد و امکان هندلینگ اسپورت‌تر را فراهم کند، و دیسک‌های ترمز عقب بزرگ‌تر شدند، اما بال عقب خودروی محرکه عقب دوبال برای یک اسپویلر ظریف‌تر کنار گذاشته شد. مشترک شدن در آرشیو Autocar امروز پیشرانه 2.8 لیتری کلن V6 با تزریق سوخت پر از قدرت 150 اسب بخاری…
استون مارتین رقیب فراری 296 GTB 830 اسب بخاری را برای سال 2023 آماده می کند

استون مارتین رقیب فراری 296 GTB 830 اسب بخاری را برای سال 2023 آماده می کند

ابرخودروی پایه بریتانیایی از یک V8 هیبریدی با منبع AMG استفاده خواهد کرد استون مارتین در حال پیشبرد برنامه هایی برای تقویت وجهه خود به عنوان یک رقیب خوب بریتانیایی است ماشین فراری و در سال 2023 یک سوپراسپرت سطح پایه با یک V8 در وسط نصب شده برای مقابله با این خودرو جدید رونمایی خواهد کرد. فراری 296 GTB. این سومین افزوده به استون مارتین خط تولید ابرخودروهای موتور وسط، پس از عرضه ابرخودروی والکری با موتور V12 Cosworth در سال جاری و عرضه موتور V8 در سال 2024 والهالا. این سه نفر برای اولین بار در نمایشگاه خودروی ژنو در سال 2019 با هم به نمایش درآمدند، اما استون از آن زمان تاکنون تحت یک فرآیند چشمگیر اختراع مجدد تحت مدیریت و مالکیت جدید قرار گرفته است، با…
لوتوس Eletre: نام SUV تایید شده است که 29 مارس رونمایی می‌شود

لوتوس Eletre: نام SUV تایید شده است که 29 مارس رونمایی می‌شود

برند مستقر در Hethel نام اولین خودروی الکتریکی خود را چند روز قبل از رونمایی کامل آن تایید کرد لوتوس اعلام کرده است که شاسی بلند الکتریکی جدید خود که قرار است در روز سه شنبه 29 مارس رونمایی شود، Eletre نام دارد. این برند با انتشار پستی در توییتر گفت: “Lotus Eletre. در تاریخ 29.3.22 زنده می شود.” در اوایل این ماه، پتنت‌های طراحی جدید SUV، که قبلا با نام Type 132 شناخته می‌شد، در پلتفرم مالکیت معنوی آنلاین استرالیا منتشر شد و اولین نگاهی به نمای بیرونی مدل ساخت چین به ما داد. رندرهای جدید بهترین نگاه را به اولین خودروی الکتریکی اصلی لوتوس نشان می دهد که در مقابل جگوار آی پیس، آئودی ای ترون اسپرت بک و فورد موستانگ Mach-E. همچنین یک سری تیزر رسمی توسط…
مذاکرات JLR با Envision AESC می‌تواند منجر به تولید گیگافکتوری جدید بریتانیا شود

مذاکرات JLR با Envision AESC می‌تواند منجر به تولید گیگافکتوری جدید بریتانیا شود

[ad_1] جگوار لندرور و تامین کننده باتری Envision AESC در حال مذاکره برای تامین سلول های مدل های رنجروور الکتریکی و لندرور هستند. فایننشال تایمز گزارش داده است. این مشارکت بالقوه می تواند منجر به ساخت یک کارخانه گیگ جدید در بریتانیا شود که مکان مورد نظر JLR است، اما سایت هایی در اسپانیا و مجارستان نیز در نظر گرفته می شوند. Envision AESC که به عنوان یک سرمایه گذاری مشترک ژاپنی بین NEC و نیسان در سال 2007 قبل از ادغام در مجموعه باتری چینی Envision در سال 2018 آغاز شد، در حال حاضر 450 میلیون پوند در یک کارخانه بزرگ باتری جداگانه در ساندرلند سرمایه گذاری می کند. با این حال، گفته می شود که قرارداد مورد بحث به قدری بزرگ است که JLR به امکانات باتری خود…
گزارش: نمایشگاه خودرو پکن به دلیل کووید 19 به تعویق افتاد

گزارش: نمایشگاه خودرو پکن به دلیل کووید 19 به تعویق افتاد

[ad_1] رویترز گزارش داد که نمایشگاه خودروی پکن 2022 ممکن است به دلیل افزایش تعداد موارد کووید-19 در چین به تعویق بیفتد. میزبان رویداد، Auto China، هنوز به طور علنی این تصمیم را تایید نکرده است، اما گزارش ها در چین نشان می دهد که بحث ها برای زمان بندی مجدد این رویداد ادامه دارد و ممکن است تا ژوئن به تعویق بیفتد. در حال حاضر قرار است از 21 تا 30 آوریل برگزار شود. همچنین در سال 2020 به دلیل بیماری همه گیر برنامه ریزی شد و از آوریل به سپتامبر منتقل شد. نمایشگاه خودرو پکن یک رویداد بزرگ خودرو است که هر دو سال یکبار برگزار می‌شود و برخی از بزرگ‌ترین بازیگران این صنعت مانند مرسدس بنز، تویوتا، فولکس واگن و جیلی را به خود جذب می‌کند. خودروهایی…
بررسی کامل رنو آرکانا 2022

بررسی کامل رنو آرکانا 2022

[ad_1] برف پاک‌کن‌های شیشه جلو نیز، اگرچه به طرز چشمگیری بی‌صدا بودند، اما در وضعیت متناوب خود کمی نامنظم بودند و برای باران‌های متغیر در ولز آماده نبودند. و در حالی که ما در مورد برف پاک کن ها هستیم، حذف برف پاک کن عقب در بدنه ای به سبک هاچ بک مانند این تصمیمی عجیب به نظر می رسد. دید عقب به هر حال عالی نیست، و در هوای خیس، صفحه عقب به سرعت با کثیفی پوشانده می شود، بنابراین باید تقریباً به طور کامل به آینه های در (یا دوربین عقب در هنگام دنده عقب) تکیه کنید. همانطور که گفته شد، همیشه احساس امنیت و امنیت در آسفالت مرطوب می کرد، که در ترکیب کلمات “مادربزرگ” و “جاده های کوهستانی” بسیار مهم است. و در بدو ورود، اعضای…
دولت زیرساخت شارژ بریتانیا را تا سال 2030 ده برابر افزایش خواهد داد

دولت زیرساخت شارژ بریتانیا را تا سال 2030 ده برابر افزایش خواهد داد

[ad_1] دولت بریتانیا تا سال 2030 تعداد ایستگاه‌های شارژ خودروهای الکتریکی را ده برابر خواهد کرد و 450 میلیون پوند دیگر نیز افزایش خواهد یافت. این سرمایه گذاری که بخشی از استراتژی زیرساختی 1.6 میلیارد پوندی دولت برای خودروهای الکتریکی است، شامل هزینه کلی 1.6 میلیارد پوندی برای زیرساخت های خودروهای برقی خواهد بود. این تعداد کل نقاط شارژ در بریتانیا را تا سال 2030 به 300000 افزایش می دهد، که به گفته دولت پنج برابر تعداد پمپ های سوخت امروز در انگلیس است. حدود 500 میلیون پوند صرف نصب نقاط شارژ عمومی «با کیفیت بالا و قیمت رقابتی» در سراسر بریتانیا می‌شود، رقمی که شامل معرفی 450 میلیون پوند زیرساخت خودروهای الکتریکی محلی (LEVI) برای شارژ در خیابان و هاب‌ها می‌شود. در همین حال، 950 میلیون پوند برای نصب…
دکمه بازگشت به بالا