اخبار خودرو

بررسی کامل رنو آرکانا 2022

[ad_1]

برف پاک‌کن‌های شیشه جلو نیز، اگرچه به طرز چشمگیری بی‌صدا بودند، اما در وضعیت متناوب خود کمی نامنظم بودند و برای باران‌های متغیر در ولز آماده نبودند. و در حالی که ما در مورد برف پاک کن ها هستیم، حذف برف پاک کن عقب در بدنه ای به سبک هاچ بک مانند این تصمیمی عجیب به نظر می رسد. دید عقب به هر حال عالی نیست، و در هوای خیس، صفحه عقب به سرعت با کثیفی پوشانده می شود، بنابراین باید تقریباً به طور کامل به آینه های در (یا دوربین عقب در هنگام دنده عقب) تکیه کنید.

همانطور که گفته شد، همیشه احساس امنیت و امنیت در آسفالت مرطوب می کرد، که در ترکیب کلمات “مادربزرگ” و “جاده های کوهستانی” بسیار مهم است.

و در بدو ورود، اعضای خانواده پیر و جوان توافق کردند که آرکانا خیره کننده به نظر می رسد. حتی بچه‌های سخت راضی کردن آن را می‌ستودند، اگرچه از اینکه گفته می‌شد این یک رنو است، ناامید شده‌اند، که حداقل نشان می‌دهد که از نظر نشان تمجید از وزن خود بالاتر است.

فضای داخلی نیز با رنگ‌های شاد خود (اگرچه تا پشت امتداد نمی‌یابد) و آن صفحه نمایش لمسی بزرگ به سبک پرتره که به آن درخششی واقعی از مدرنیته می‌دهد، بسیار تحسین می‌شود.

در تاریکی، چراغ‌های جلو قدرتمند هستند و سوئیچینگ خودکار پرتوهای اصلی و کم‌توجهی به خوبی کار می‌کند، در حالی که حالت شب برای سیستم اطلاعات سرگرمی به طور موثر تابش نور داخلی را کاهش می‌دهد. و، جدای از مشکلات قبلی، زندگی با آن بسیار آسان است، از کنترل آب و هوای ساده و منطقی گرفته تا دوربین عقب عالی و حسگرهای پارک بصری جلو و عقب.

رنو برای تعطیلاتی که همیشه استرس‌زاتر از انتظار من است، همراهی آرامش‌بخش بود.

دوستش دارم:

صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی اینکه می‌تواند نقشه، رسانه و تلفن را با هم به وضوح گروه‌بندی کند و همچنین برای رانندگی در شب به رنگ مشکی درآید، کاملاً دقیق و در نظر گرفته شده است.

از آن متنفر باشید:

پیشرانه پدال ترمز بیش از حد تیز، تعویض دنده با باد طولانی و رفتار دیوانه‌کننده موتور بنزینی، خودرویی را که می‌توانست ساخته باشد، ناراحت می‌کند.

[ad_2]

منبع

تیم تولید محتوا

ما در تیم تولید محتوای بست سوال در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه آموزش های رانندگی و نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی را برای شما فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا