اخبار خودرو

نظر: آیا لوتوس با Eletre از منحنی جلوتر است؟

[ad_1]

SUV رقیب آئودی E-tron یک دوره توسعه فوق العاده سریع داشت

توانایی لوتوس برای تحویل Eletre در کمتر از سه سال با توجه به میانگین زمان شش تا هشت ساله در شرکت‌های خودروسازی بسیار بزرگ‌تر قابل توجه است.

احساس می‌کنید که شب‌های بی‌خوابی زیادی برای همه افراد درگیر بوده است، که با فشار زیاد مالکان جیلی برای ضربه زدن به چنین هدفی تشدید شده است – اما، جوو، آنها این کار را انجام داده‌اند.

در آن زمان، نه تنها لوتوس یک مرکز طراحی از ابتدا و تیمی در آن برای طراحی ماشین ساخته است، بلکه یک پلت فرم الکتریکی سفارشی را نیز ایجاد کرده است، نه پلتفرمی که از جاهای دیگر در امپراتوری جیلی شکار شده است.

مرتبط: لوتوس Eletre: نام SUV تایید شده است که 29 مارس رونمایی می‌شود

اکنون که پایه طراحی کاونتری برای لوتوس‌های خودروهای غیرورزشی راه‌اندازی شده است، امیدوارید که کار ایجاد Type 133 و Type 134 کمی استرس‌زاتر باشد.

با این حال، این کار خیلی سخت نخواهد بود: 133 در سال 2023 و 134 در سال 2024 عرضه می شود، که در مقایسه با میانگین صنعت همچنان به معنای زمان چرخش فوق العاده سریع است. هنگام بازدید، نسخه ای از Type 133 به دور از چشمان کنجکاو ما پنهان بود، بنابراین به وضوح در حال انجام است.

اولین Eletres قرار است سال آینده تحویل شود. لوتوس هدف طراحی و فناوری Eletre را با این مفهوم نزدیک به تولید نشان داده است. اکنون باید کیفیت و عملکرد مورد انتظار هر خودرویی در این سطح از بازار را ارائه دهد.

هر چیز کمتری به سرعت طعم تلخی را از خود به جا می گذارد، هرچند پیشرفت خودرو چشمگیر بوده است.

[ad_2]

منبع

تیم تولید محتوا

ما در تیم تولید محتوای بست سوال در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه آموزش های رانندگی و نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی را برای شما فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا