اخبار خودرو

آلپینا B4 جدید 2022 مبتنی بر Gran Coupé چهار درب

[ad_1]

عکس های آزمایشی نشان می دهد که بوکلوی از جدیدترین BMW سری 4 گرن کوپه به عنوان پایه ای برای ماشین بعدی استفاده خواهد کرد.

آلپینا B4 گرن کوپه فردا رونمایی خواهد شد و این شرکت پیش نمایش این مدل را با تصویری در صفحات رسانه های اجتماعی خود ارائه کرده است.

آلپینا جزئیات بیشتری را برای اتوکار فاش نکرد، اما تصویر چراغ های جلو، رکاب های جانبی و لاستیک های پیرلی مدل را نشان می دهد.

در حالی که خودروی قبلی بر اساس کوپه دو در سری 4 ساخته شده بود، جانشین آن بی‌ام‌و سری 4 گرن کوپه جدید را به‌عنوان پایه خود در نظر خواهد گرفت. عکس‌های جاسوسی منتشر شده در سال گذشته نشان می‌دهد که یک کوپه گرن کوپه کاملاً ارتقا یافته سری 4 در حال آزمایش در جاده‌های عمومی است و به ادعاهای قبلی مبنی بر اینکه رونمایی بعدی Buchloe به جای اینکه مبتنی بر کوپه دو در سری 4 باشد، یک پیشنهاد چهار در خواهد بود، اعتبار می‌بخشد.

 

این نکته از سوی یک منبع ناشناس در فروم محبوب Bimmerpost منتشر شد که ادعا می کرد به برنامه های محصول آینده “که از افشاگری های مختلف در سازمان BMW جمع آوری شده است” دسترسی دارد.

طبق تاریخ های ذکر شده، آلپینا B4 جدید در مارس 2022 معرفی خواهد شد، زیرا BMW نسخه جدید 430ix چهار چرخ متحرک از نسل G26 سری 4 گرن کوپه را معرفی می کند. این احتمال وجود دارد که مدت کوتاهی پس از آن، نسخه دو درب نیز عرضه شود.

با توجه به شباهت های فنی بین نسل قبلی B4 و B3 مبتنی بر سری 3، ما در حال حاضر ایده خوبی از آرایش نسخه جدید چهار در داریم.

B4 بدون شک جدیدترین B3 با توربوشارژ دوقلو 3.0 لیتری بنزینی 6 مستقیم، 462 اسب بخار قدرت و 516 پوند فوت را از طریق یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته که برای تعویض سریع و واکنش بهتر تنظیم شده است، به هر دو محور می فرستد. نسخه دیزلی، با نشان D4، احتمالا به زودی پس از آن عرضه خواهد شد.

با توجه به اینکه گرن کوپه و سری 3 از نظر اندازه و وزن کاملاً مشابه یکدیگر هستند، ارقام عملکرد نیز به طور کلی قابل مقایسه خواهند بود، بنابراین انتظار سرعت 0-62 مایل بر ساعت زیر 4.0 ثانیه و حداکثر سرعت نزدیک به 190 مایل در ساعت را داشته باشید. B4، مانند نسل قبلی، اساساً شکاف بین M440i xDrive خود BMW و M4 پر چرب را پر خواهد کرد.

این خودرو نیز ویژگی پویایی خود را به‌خاطر می‌آورد، به لطف یک لحن تعلیق متمرکز بر راحتی و دمپرهای تطبیقی ​​با هدف افزایش واکنش چرخشی. سیستم چهار چرخ متحرک و دیفرانسیل لغزش محدود نیز برای مقابله با غرغر اضافه‌شده قابل مقایسه خواهند بود.

همانطور که برای Alpina مرسوم است، B4 با استفاده از کیت بدنه ظریف با نشان آلپینا، طرح‌های رنگی منحصربه‌فرد و انتخاب رینگ‌های آلیاژی 20 پره متمایز تیونر، از نمونه استاندارد BMW خود متمایز خواهد شد.

با عرضه کارت‌های مارس 2022، انتظار می‌رود این کارت‌ها مدتی قبل از پایان سال 2021 عرضه شوند. در مورد قیمت، انتظار می‌رود که سفارش‌ها از حدود 65000 پوند باز شوند – دوباره B4 را در فاصله بین کارت‌ها قرار می‌دهد. سری 4 و M4.

[ad_2]

منبع

تیم تولید محتوا

ما در تیم تولید محتوای بست سوال در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه آموزش های رانندگی و نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی را برای شما فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا