اخبار خودرو

نیسان میکرا (راهنمای خرید و بررسی کامل)

[ad_1]

اکنون می توانید یکی را با تقریباً نصف قیمت اصلی خود انتخاب کنید. ما راهنمای شما هستیم

در کلاسی که تحت سلطه فولکس واگن پولو و فورد فیستا محبوب بود، نیسان میکرا نیاز داشت که بازی A خود را در زمانی که نسخه نسل پنجم امروزی در سال 2017 وارد بازار شد – و این کار را نیز انجام داد.

Micra مدت‌ها یک سوپرمینی کارآمد و مقرون‌به‌صرفه بود، اما از سال 2017 به مجموعه‌ای از فناوری‌های ایمنی، مجموعه‌ای بزرگ‌تر از موتورها و فضای داخلی کاملاً بازسازی‌شده دست یافت. تولید این مدل نیز به اروپا منتقل شد و مهمتر از آن، به طور خاص مطابق با سلیقه اروپایی طراحی شد.

یکی از جذابیت های کلیدی Mk5 Micra طیف موتورهای مقرون به صرفه است. انتخاب خودروهای قبلی شامل یک موتور 1.0 لیتری بنزینی تنفس طبیعی با قدرت 72 اسب بخار، 70 پوند فوت و سرعت رسمی 61.4 مایل بر کیلوگرم، و همچنین یک موتور 1.5 لیتری توربو دیزل با قدرت 89 اسب بخار، 162 پوند فوت و 80.7 مایل بر کیلوگرم است.

موتور 0.9 لیتری توربو بنزینی سومین گزینه در عرضه این خودرو بود. این موتور 89 اسب بخار قدرت و 110 پوند فوت تولید می کند و قدرت آن از طریق یک گیربکس پنج سرعته دستی نرم و صاف تحویل می شود. این واحد یک درایو روان، با کیفیت دور آزاد و تحویل گشتاور ارائه می دهد. شتاب 0 تا 62 مایل در ساعت را در 12.1 ثانیه طی می کند و سرعت ادعایی 64.2 مایل در ساعت را برمی گرداند.

این خودرو در محیط‌های شهری با کمک فرمان سریع عالی است، اما در جاده‌های سریع‌تر نیز قادر است و هندلینگ مرتبی دارد. Mk5 Micra های قبلی در پنج سطح تریم Visia، Visia+، Acenta، N-Connecta و Tekna در دسترس هستند.

نیسان میکرا

خودروهای ویزیا به چرخ‌های فولادی 15 اینچی، بلوتوث، شش کیسه هوا، هشدار خروج از خط، ترمز اضطراری و مداخله خطوط مجهز هستند، اما برای تهویه مطبوع و فناوری استاپ استارت به Visia+ نیاز دارید.

تریم Acenta دارای چرخ‌های 16 اینچی، سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی 7.0 اینچی، چهار بلندگو، کروز کنترل، Apple CarPlay، آینه‌های در رنگ بدنه و دستگیره‌های درب، و نمایشگر پیشرفته‌تر راننده است. N-Connecta با تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه های تاشو برقی، شیشه های خصوصی، فرمان چرمی، آلیاژهای 16 اینچی و صفحه نمایش لمسی قدرتمندتر عرضه می شود، در حالی که Tekna گران ترین مشخصات است و دارای آلیاژهای 17 اینچی، سیستم صوتی ممتاز Bose، دوربین دید عقب و ورود بدون کلید.

خط تولید در سال 2019 ساده شد و تریم ها به 4 کاهش یافت: Visia+، Acenta، N-Sport تازه معرفی شده و Tekna. موتور 0.9 لیتری 89 اسب بخاری با یک واحد 99 اسب بخاری جایگزین شد و یک توربو 115 اسب بخاری به همراه یک CVT اتوماتیک اضافه شد.

N-Sport برای رقابت با Fiesta ST Line و Polo R-Line با صندلی‌های Alcantara، چراغ‌های جلو LED، سنسورهای پارک، دوربین دید عقب، چرخ‌های 17 اینچی و بسته طراحی بیرونی کربنی حرکت کرد.

تازه‌سازی دیگری در سال 2020 N-Design را معرفی کرد که تزئینات بیرونی مشکی براق و کرومی، طراحی چرخ‌های جدید و صندلی‌های پارچه‌ای مشکی را اضافه کرد. آخرین تغییر موتور برای Micra نیز در سال 2020 رخ داد، زمانی که واحدهای بنزینی و دیزلی موجود با IG-T 92 جایگزین شدند، یک موتور 1.0 سه سیلندر توربو بنزینی 91 اسب بخاری که تا به امروز تنها عرضه شده است.

نیاز به دانستن

یک Micra جدید حداقل 16675 پوند به شما باز می گرداند، اما امروز می توانید یک مورد استفاده شده را با تقریباً نیمی از آن خریداری کنید. Acenta و N-Connecta Micras با مسافت پیموده شده بیشتر فراوان هستند و می توانند از 8500 پوند شروع شوند. حدود 10000 پوند نقطه شیرینی برای خودروهایی است که کمتر از 20000 مایل در ساعت مسافت دارند. نسخه های Tekna و N-Sport از حدود 12000 پوند شروع می شوند.

Micra در سال 2017 یک نسخه ویژه برای جشن گرفتن رابطه خود با Bose به دست آورد. تولید به 2500 دستگاه در سراسر اروپا محدود شد و این مدل دارای طراحی بیرونی سفارشی با تزئینات نارنجی و سیستم صوتی 360 درجه منحصر به فرد toMicra است. دو بلندگوی Bose UltraNearfield نیز در پشت سر صندلی راننده تعبیه شده بود. تجهیزات بر اساس مدل Tekna هستند و ما یکی را با 28000 مایل به قیمت 10950 پوند پیدا کردیم.

خریدار مراقب باشید

نیسان میکرا

حالا شما آن را می بینید: دید خارج از Micra ممکن است گاهی اوقات مشکل ساز باشد. ستون های شیشه جلو می توانند دید شما را در اتصالات زاویه دار پنهان کنند و ستون های ضخیم در عقب با یک شیشه پشتی کوچک ترکیب می شوند تا دید عقب را به خطر بیندازند. حسگرهای پارکینگ و دوربین دنده عقب ارزش جستجو کردن را دارند.

یادآوری کیسه هوا: فراخوانی در سال 2019، 12119 خودرو را تحت تأثیر قرار داد، زیرا این نگرانی وجود داشت که کیسه هوای سرنشین ممکن است در هنگام باز شدن پاره شود. نیسان به مالکان یک تعمیر رایگان پیشنهاد داده است، بنابراین بررسی کنید که این کار تکمیل شده است یا اگر انجام نشده است با نمایندگی نیسان تماس بگیرید.

در مورد قابلیت اطمینان چطور؟: نیسان چه ماشینی افتاده است؟ رتبه بندی قابلیت اطمینان در چند سال گذشته، با کسب امتیاز 86.2٪، در 27 ام از 30 برند در سال 2021. این مارک با فورد برابر و درست جلوتر از فیات و لندرور به پایان رسید.

انتخاب ما

0.9 IG -T 89 اسب بخار: کوچکترین موتور توربو بهترین موتور همه جانبه است، با اقتصاد عالی در سیکل ترکیبی و عملکرد عالی شهری.

کارت وایلد

1.0 DIG-T 115 اسب بخار: قدرتمندترین موتور Micra سرعت 0-62 مایل در ساعت 9.9 ثانیه را ارائه می دهد و ذخایر اضافی آن کمک می کند تا سفرهای بزرگراهی را آسان تر کند.

مشخصات برتر ما

مشخصات نیسان میکرا

آسنتا: این همه تجهیزات مورد نیاز شما را با قیمتی معقول دارد و محبوبیت همیشگی آن نزد خریداران خودروهای جدید به این معنی است که انتخاب های زیادی در بازار دست دوم وجود دارد.

اونایی که پیدا کردیم

  • Nissan Micra 0.9 IG-T Acenta 2018، 60000 مایل، 8995 پوند
  • Nissan Micra 1.0 DIG-T Acenta 2019، 5000 مایل، 13995 پوند
  • Nissan Micra 1.0 DIG-T N-Sport 2020، 20000 مایل، 13495 پوند
[ad_2]

منبع

تیم تولید محتوا

ما در تیم تولید محتوای بست سوال در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه آموزش های رانندگی و نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی را برای شما فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا