اخبار خودرو

مایلز نورنبرگر طراح داچیا پس از کمتر از یک سال ترک می‌کند

[ad_1]

طراح سابق استون مارتین از سمت خود به عنوان مدیر طراحی کناره گیری کرد و دیوید دوراند جایگزین او شد

مایلز نورنبرگر، رئیس طراحی داچیا، که سال گذشته در اقدامی شوکه کننده از استون مارتین خبرساز شد، از جدایی خود از این شرکت رومانیایی خبر داد.

این انتقال درست کمتر از یک سال از زمانی که اعلام شد او جانشین الخاندرو مزونرو رومانوس (در حال حاضر رئیس طراحی آلفارومئو) به عنوان مدیر طراحی داچیا خواهد شد، انجام می شود.

در حال صحبت با اتوکار در سپتامبر سال گذشته تنها چند روز پس از ایفای نقش، نورنبرگر توضیح داد که یک انگیزه بزرگ برای تغییر این بود که “قرار نبود جایی برای تکرار شود. این چیزی بود که در حال تکامل و حرکت بود و در مسیر حرکت خود شتاب داشت.”

اخیراً، او پیشنهاد کرد که تأثیرش بر استایل محصولات آتی داچیا به زودی مشخص خواهد شد و به بست سوال گفت: “ما در حال حاضر یک طرز فکر مناسب برای برند داریم. این کاملاً طبیعی است که ما را به پیشرفت و بیان طرح‌های جدید سوق دهد.”

با این حال، او اذعان کرد که «سال‌ها» طول می‌کشد تا یک خودروی تولید شده توسط او وارد نمایشگاه شود.

هنوز مشخص نیست که چرا نورنبرگر اکنون داچیا را ترک می‌کند، و همچنین این برند ایده‌ای درباره میزان تأثیر خود بر شرکت در 9 ماه گذشته ارائه نکرده است. جانشین او در بخش طراحی داچیا توسط دیوید دوراند، معاون رئیس جمهور خواهد شد.

Laurens van den Acker، طراحی EVP در گروه رنو، گفت: من مشتاقانه منتظر همکاری با دیوید هستم تا با چالش های حرکتی فردا روبرو شوم. خلاقیت، تجربه و حس نوآوری او هم در مدیریت ما و هم در صنعت خودرو به طور گسترده ای شناخته شده است. من همچنین می‌خواهم از مایلز برای مشارکت و همکاری با تیم‌ها تشکر کنم.»

هیچ پیشنهادی مبنی بر اینکه نورنبرگر ممکن است به کجا برسد وجود ندارد. در 13 سال حضور در استون مارتین، او دستی در طراحی هایپرکار والکری، کوپه DB11 و شاسی بلند DBX داشت.

[ad_2]

منبع

تیم تولید محتوا

ما در تیم تولید محتوای بست سوال در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه آموزش های رانندگی و نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی را برای شما فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا