اخبار خودرو

هیوندای آیونیک 6 آماده رونمایی قریب الوقوع

[ad_1]

تصور می شود که Ioniq 6 شباهت زیادی به کانسپت Hyundai Prophecy دارد

رئیس طراحی سانگ یاپ لی تأیید می کند که سالن الکتریکی آماده راه اندازی است

مدیر طراحی سانگ یاپ لی تایید کرده است که هیوندای آیونیک 6، دومین خودروی الکتریکی سفارشی این برند، در چند ماه آینده معرفی خواهد شد.

پس از گزارش‌هایی که در اواخر سال گذشته منتشر شد مبنی بر سفارش طراحی مجدد این مدل، وی افزود، طراحی این سالن که در کانسپت Hyundai Prophecy پیش‌نمایش شده بود، نیز امضا شده است.

لی در مورد این گزارش ها توضیحی نداد، اما در مورد این خودرو گفت: «Ioniq 6 در روح Prophecy است. ماشین به دلیل پلت فرم اسکیت بورد بلندتر می شود. و طراحی فضای داخلی را به حداکثر می رساند. همچنین پیشرفت های آیرودینامیکی زیادی در خودرو وجود دارد. مدت زیادی است که انجام شده است.»

در ماه سپتامبر، روزنامه کره ای اکونومیک دیلی گزارش داد که عرضه Ioniq 6 به اواسط سال 2022 به تعویق افتاده است تا بدنه آن 20 میلی متر طول بکشد، سپرها و چراغ ها تغییر شکل دهند و باتری از 72.6 کیلووات ساعت به 72.6 کیلووات ساعت افزایش یابد. 77.4 کیلووات ساعت

عرضه دیرهنگام EV نیز به تاخیر در تعمیرات اساسی کارخانه Asan که در آن تولید خواهد شد نسبت داده شد. آن سایت در حال حاضر سالن سوناتا با موتور احتراقی را می‌سازد و برای ساخت خودروهای مبتنی بر پلت فرم E-GMP نیاز به تعمیر دارد.

این مدل قبلاً در حال آزمایش در جاده ها مشاهده شده است. نمونه اولیه دارای چراغ‌های معمولی‌تر و شبح‌های عمودی‌تر نسبت به کانسپت بود، اگرچه شکاف‌های استتار نشان‌دهنده طراحی میله چراغ عقب به‌سبک پیکسلی مشابه Prophecy است که اولین نمایش عمومی خود را در نمایشگاه خودروی مونیخ سال گذشته انجام داد.

هیوندای آیونیک 6

از نظر فنی، Ioniq 6 تقریباً مشابه هیوندای Ioniq 5 است که با آن از معماری جدید E-GMP بهره می برد. این بدان معناست که سخت افزار شارژ 800 ولتی وجود خواهد داشت و احتمالاً سالن با انتخابی از پیشرانه های تک موتوره و دو موتوره عرضه می شود.

با این حال، ظرفیت باتری 77.4 کیلووات ساعتی می تواند بسته 73 کیلووات ساعتی 5 را کنار بگذارد، که در کنار تمرکز آشکارتر 6 روی راندمان آیرودینامیکی، احتمالا حداکثر برد سالون را به بیش از 300 مایل می رساند. باتری یک گزینه خواهد بود.

بسته باتری 77 کیلووات ساعتی در حال حاضر در کراس اوور کیا EV6 از برند برادر این شرکت موجود است، که نشان می‌دهد Ioniq 6 می‌تواند از نظر فنی بیشتر به آن خودرو مرتبط باشد، مطابق با صورت‌حساب عملکرد آن. این بدان معناست که نسخه دیفرانسیل عقب احتمالا از یک موتور 226 اسب بخاری استفاده می کند، در حالی که خودروهای چهار چرخ متحرک یا 321 اسب بخار قدرت تولید می کنند یا – در تریم N درجه یک – با EV6 GT 577 اسب بخار قدرت خواهند داشت.

[ad_2]

منبع

تیم تولید محتوا

ما در تیم تولید محتوای بست سوال در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه آموزش های رانندگی و نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی را برای شما فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا