اخبار خودرو

بررسی ویدئویی MST Mk1: ماکت رانده شده 50 سال پس از پیروزی تاریخی رالی RAC

[ad_1]

ماشین تفریحی رالی نهایی «فورد اسکورت» در استیج‌های معروف اسنودونیا آزمایش شد

MST Mk1، حداقل از نظر قانونی یا نامش، mk1 فورد اسکورت نیست. اما از نظر مادی و مکانیکی، این یک تطابق نزدیک با نسخه شکل‌گیرنده، دوره 1970، با مشخصات رقابتی یکی از معروف‌ترین ماشین‌های رالی است که تاکنون وجود داشته است. و هم کاملا نو و هم قانونی است.

ساخته شده توسط Motorsport Tools of Pwllheli، کار شرکتی است که سال ها صرف پشتیبانی، تعمیر و بازسازی خودروهای رالی تاریخی mk1 و mk2 Escort کرده است. این اسکورت برای کسانی که می خواهند یک اسکورت mk1 قابل سکونت و قابل استفاده تر، اما با احساس اصیل، کاملاً جدید و در عین حال کلاسیک تر، ماشینی را فراهم کند که می توانند هر چند وقت یکبار که دوست دارند در جاده از آن لذت ببرند.

MST Mk1 که از ترکیبی از طراحی خاص شاسی و مهره های بدنه خود MST، و محورهای رقابتی و اجزای خط محرکه از نوعی که در یک ماشین رالی تاریخی می بینید، ساخته شده است، به یک موتور 2.0 لیتری 260 اسب بخاری Cosworth مجهز شده است. موتور مسابقه‌ای BDG از همان خانواده‌ای که اسکورت‌های رالی دهه 1970 فورد را نیرو می‌داد، که دورهای آن فراتر از 8000 دور در دقیقه می‌چرخد و به‌طور گوش‌خراشی به نظر می‌رسد. مرد ما مت ساندرز دقیقاً در جاده‌های نزدیک به مسابقات رالی جنگلی روزهای شکوه اسکورت در اسنودونیا، ولز شمالی، متوجه شد. گوش گیرها آماده هستند، عزیزان.

[ad_2]

منبع

تیم تولید محتوا

ما در تیم تولید محتوای بست سوال در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه آموزش های رانندگی و نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی را برای شما فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا