اخبار خودرو

ریستومد رادیکال 1400 اسب بخاری پورشه برای مقابله با Pikes Peak

[ad_1]

کن بلاک برای مسابقه دادن Hoonipigasus با الهام از پورشه 917/20 در تپه‌نوردی سالانه مهیب

مسابقه‌دهنده آمریکایی، کن بلاک، Hoonipigasus را به نمایش گذاشته است، یک ساخته عجیب و غریب 1400 اسب بخاری مبتنی بر پورشه که در ماه ژوئن در تپه پیکس پیک مسابقه خواهد داد.

پورشه در زندگی خود به عنوان یک 912 چهار سیلندر – یک نسخه اقتصادی از پورشه 911 در دهه 1960 – شروع به کار کرد، اما توسط متخصص BBi Autosport Hoonigan Racing و پورشه Block که چندین برنده کلاس در این رویداد شده است، به طور اساسی برای این رویداد تغییر یافته است. سالها.

این خودرو – که تقریباً یک دهه از ساخت آن می گذرد – کاملاً بازطراحی شده است، با یک شکاف بزرگ و بال عقب بلند به چسباندن آن به جاده کمک می کند. چرخ‌های عقب برای کمک به بهبود هندلینگ به بیرون و عقب‌تر منتقل شده‌اند، در حالی که فقدان سپر عقب عملکرد درونی خودرو را نشان می‌دهد.

Hoonipigasus به پیشرانه 4 لیتری تخت شش لیتری توئین توربوی وسط نصب شده است که حدود 1380 اسب بخار قدرت تولید می کند. با وجود این موتور جدید و پیشرانه تمام چرخ متحرک، وزن خودرو فقط 1000 کیلوگرم است.

تونل انتقال از ارتفاع شانه به سمت پایین به سمت محور جلو می رود تا مرکز ثقل را پایین بیاورد، در حالی که خودرو از سیستم تعلیق GPS با قابلیت تنظیم ارتفاع استفاده می کند، که خودرو را بالا و پایین می برد تا متناسب با بخش های خاصی از تپه صعود باشد.

رنگ صورتی روشن – طراحی شده توسط هنرمند خیابانی Trouble Andrew – ادای احترام به پورشه 917/20 1971 است، یک خودروی تحقیقاتی که در لمانز مسابقه می‌داد و با رنگی معروف که برش‌های گوشت قصابی را روی بدنه نشان می‌داد، ادای احترام می‌کرد و به خود لقب «خوک صورتی» را داد. “.

پیکس پیک یک فتح شخصی برای خود بلاک است که در اولین سال مسابقه خود در سال 2005 در پیکس پیک شرکت کرد.

بلوک گفت:

صعود پیکس پیک تپه یکی از دلایل مهمی است که باعث می شود من یک راننده رالی هستم. فهرست رانندگانی که در این تپه‌نوردی مسابقه داده و برنده شده‌اند، شامل بسیاری از قهرمانان من است: والتر رورل، آری واتانن، میشل موتون، سباستین لوب و راد میلن.

“من همیشه می‌خواستم این شانس را داشته باشم که در سطح بالا با Pikes Peak مسابقه دهم و برای یک برد کلی رقابت کنم – و با تیم ما و BBi Autosport که این پورشه شگفت‌انگیز را خلق کرده‌اند، ضربه خوبی به دست آورده‌ایم.”

بلاک قبلاً Hoonicorn مبتنی بر فورد موستانگ خود را به عنوان بخشی از ویدیوی Climbkhana خود به عنوان بخشی از فیلم Climbkhana برده بود، اما این اولین باری است که او برای یک پیروزی کلی هدف قرار می دهد.

[ad_2]

منبع

تیم تولید محتوا

ما در تیم تولید محتوای بست سوال در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه آموزش های رانندگی و نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی را برای شما فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا