اخبار خودرو

پیش نمایش Alpina B4 جدید 2022 قبل از رونمایی کامل فردا

[ad_1]

آلپینا با تصویری که چراغ‌های جلو، دامن‌های کناری و لاستیک‌های پیرلی را نشان می‌دهد، کوپه‌ی جدید خود را به تصویر می‌کشد.

آلپینا B4 گرن کوپه جدید فردا رونمایی خواهد شد و Buchloe پیش نمایش این خودرو را با تصویری در صفحات اجتماعی خود مشاهده کرده است.

آلپینا جزئیات بیشتری را برای اتوکار فاش نکرد، اما تصویر چراغ‌های جلو، رکاب‌های جانبی و لاستیک‌های پیرلی را نشان می‌دهد.

در حالی که B4 قبلی بر اساس بی‌ام‌و سری 4 کوپه دو در بود، جانشین آن بی‌ام‌و سری 4 گرن کوپه جدید را به‌عنوان پایه و اساس خود در نظر گرفت.

تصاویر جاسوسی منتشر شده در سال گذشته نشان می‌دهد که یک کوپه گرن کوپه کاملاً ارتقا یافته سری 4 در حال آزمایش در جاده‌های عمومی است، که به ادعاهای قبلی مبنی بر اینکه رونمایی بعدی آلپینا به جای یک کوپه سنتی، چهار در خواهد بود، اعتبار می‌بخشد.

پیش نمایش Alpina B4 جدید 2022 قبل از رونمایی کامل فردا

این نکته از سوی یک منبع ناشناس در فروم محبوب Bimmerpost منتشر شد که ادعا می کرد به برنامه های محصول آینده “که از افشای اطلاعات مختلف در سازمان BMW جمع آوری شده است” دسترسی دارد.

با توجه به تاریخ های ذکر شده، B4 جدید در مارس 2022 معرفی می شود تا ب ام و نسخه جدید 430ix چهار چرخ متحرک از نسل G26 سری 4 گرن کوپه را معرفی کند.

این احتمال وجود دارد که مدت کوتاهی پس از آن، نسخه دو درب نیز عرضه شود.

با توجه به شباهت های فنی بین نسل قبلی B4 و B3 مبتنی بر سری 3 فعلی، ما در حال حاضر ایده خوبی از آرایش چهار در جدید داریم.

B4 بدون شک از 6 سیلندر مستقیم 3.0 لیتری دو توربوشارژ B3 بهره خواهد برد که 462 اسب بخار قدرت و 516 پوند فوت قدرت را از طریق یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته تنظیم شده برای تعویض سریع و واکنش بهتر به هر دو محور می فرستد.

نسخه دیزلی، با نشان D4 Gran Coupé، احتمالا به زودی پس از آن عرضه خواهد شد.

با توجه به اینکه سری 4 گرن کوپه و سری 3 از نظر اندازه و وزن کاملاً مشابه یکدیگر هستند، ارقام عملکرد نیز به طور کلی قابل مقایسه خواهند بود، بنابراین انتظار سرعت 0-62 مایل بر ساعت زیر 4.0 ثانیه و حداکثر سرعت نزدیک به 190 مایل در ساعت را داشته باشید.

B4، مانند نسل قبلی، اساساً شکاف بین M440i xDrive خود BMW و M4 پر چرب را پر خواهد کرد.

این خودرو نیز ویژگی پویایی خود را به‌خاطر می‌آورد، به لطف یک لحن تعلیق متمرکز بر راحتی و دمپرهای تطبیقی ​​با هدف افزایش واکنش چرخشی. سیستم چهار چرخ متحرک و دیفرانسیل لغزش محدود نیز برای مقابله با غرغر اضافه‌شده قابل مقایسه خواهند بود.

همانطور که برای Alpina مرسوم است، B4 با استفاده از کیت بدنه ظریف با نشان آلپینا، طرح‌های رنگی منحصربه‌فرد و انتخاب رینگ‌های آلیاژی 20 پره متمایز شرکت تیونینگ، از نمونه استاندارد BMW خود متمایز خواهد شد.

ما انتظار داریم که قیمت ها از حدود 65000 پوند شروع شود و دوباره B4 را در فاصله بین سری 4 و M4 قرار دهد.

[ad_2]

منبع

تیم تولید محتوا

ما در تیم تولید محتوای بست سوال در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه آموزش های رانندگی و نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی را برای شما فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا