اخبار خودرو

مرسدس AMG SL مدل پایه 2.0 لیتری با 375 اسب بخار قدرت را به دست آورد

[ad_1]

مدل جدید جونیور SL 43 دیفرانسیل عقب است که به موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر مجهز شده است.

مرسدس AMG SL یک نسخه پایه جدید با فناوری توربوشارژر به دست آورده است که به گفته این شرکت، مستقیماً از فرمول 1 مشتق شده است.

SL 43 دیفرانسیل عقب به یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بنزینی مجهز است که 375 اسب بخار قدرت و 354 پوند فوت گشتاور تولید می کند. این مدل همچنین از تقویت 12 اسب بخاری از یک استارت ژنراتور 48 ولتی با تسمه بهره می برد.

به عنوان استاندارد، SL 43 مجهز به یک توربو شارژر گاز اگزوز الکتریکی است که به گفته مرسدس، اولین خودروی تولید سری در جهان است.

این فناوری که در خودروهای F1 مرسدس AMG استفاده می‌شود، یک موتور الکتریکی با ضخامت ۴ سانتی‌متر را به شفت توربوشارژر اضافه می‌کند. این توربوشارژر را مستقیماً به حرکت در می آورد، که به گفته مرسدس، “به طور قابل توجهی واکنش فوری را از سرعت دور آرام و در کل محدوده دور موتور بهبود می بخشد.”

مرسدس می گوید که تجربه رانندگی پویا تری را برای SL 43 فراهم می کند و شتاب و ورودی گاز را بهینه می کند. همچنین هنگامی که راننده پای خود را از روی پدال گاز برداشته است، فشار افزایش را حفظ می کند.

این فناوری کمک می کند تا خودرو از 0 تا 62 مایل در ساعت در 4.9 ثانیه و حداکثر سرعت 170 مایل در ساعت حرکت کند. مدل های SL 43 به گیربکس 9 سرعته AMG Speedshift چند کلاچه نیز مجهز هستند.

یوخن هرمان، مدیر فنی مرسدس، گفت: توربوشارژر گاز اگزوز الکتریکی نمونه ای جذاب از انتقال گسترده بین فناوری فرمول 1 و توسعه خودروهای تولیدی است.

“در اجرای این کار در ارتباط با چهار سیلندر قدرتمند M139 خود، ما همچنین توانستیم از تجربه عظیم همکاران خود در مرسدس-AMG پرفورمنس پیشرانه استفاده کنیم. این فناوری چابکی و در نتیجه لذت رانندگی را افزایش می دهد و در عین حال کارایی سیستم درایو را بهبود می بخشد.

مرسدس می‌گوید SL 43 دارای طراحی بیرونی کمی تطبیق‌شده با پیش‌بندهای گرد در جلو و عقب است. مجموعه‌ای از رینگ‌های آلیاژی ۱۹ اینچی به‌صورت استاندارد تعبیه شده‌اند که به‌جای آن امکان تعویض به ۲۰ اینچ یا ۲۱ اینچ وجود دارد.

در داخل، تجهیزات استاندارد شامل سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX شرکت، سیستم‌های مختلف کمک راننده، صندلی‌های برقی، چرم مصنوعی و تزئینات داخلی مشکی براق با برجسته‌های آلومینیومی و کربنی است.

قیمت SL 43 هنوز مشخص نشده است، اما این مدل در زیر مدل SL 55 4Matic+ با موتور V8 با قدرت 469 اسب بخار و SL 63 4Matic+ با قدرت 577 اسب بخار قرار خواهد گرفت.

[ad_2]

منبع

تیم تولید محتوا

ما در تیم تولید محتوای بست سوال در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه آموزش های رانندگی و نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی را برای شما فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا