اخبار خودرو

آزمایشات جدید لندروور دیفندر 130 2022 با V8 برتر

[ad_1]

بزرگ‌ترین نسخه از 4×4 لندرور با اگزوزهای چهارگانه پیش از رونمایی مشاهده شد.

در حالی که لندروور در حال آماده شدن برای معرفی بزرگترین و مجلل ترین نسخه از دیفندر 4×4 دوباره متولد شده خود است، عکاسان جاسوس ما یک قاطر آزمایشی با یک اگزوز چهار خروجی تهاجمی گرفته اند، که به جز تایید می کند که این خودرو دارای محدوده موتور V8 خواهد بود. -بالا.

لندرور دیفندر 130 جدید چندین بار در آستانه رونمایی خود در حال آزمایش مشاهده شده است – انتظار می رود در ماه های آینده انجام شود – و تصاویر ثبت اختراع قبلاً به طراحی نهایی آن نگاه خوبی داشته است، اما این اولین بار است که ما نشانه های قوی از یک مدل V8 دیده ام.

مانند لندروور دیفندر V8 موجود – که سال گذشته در مدل های 90 و 110 عرضه شد – احتمالاً از بخش خودروهای ویژه JLR تعمیرات اساسی شاسی دریافت می کند تا با قدرت اضافی خود پیش برود، اما باید دید که آیا از همان AJ استفاده خواهد کرد یا خیر. 5.0 لیتری V8 سوپرشارژر مانند آن خودروها، یا واحد 4.4 لیتری دو توربوشارژ مشتق شده از BMW که توسط رنجروور جدید لندرور استفاده می شود. اولی به معنای قدرت 518 اسب بخار، شتاب 0 تا 62 مایل در ساعت حدود 5.5 ثانیه و حداکثر سرعت در حدود 145 مایل در ساعت است، در حالی که دومی قدرت را اندکی به 523 اسب بخار افزایش می دهد و می تواند سرعت را مطابق با قوی ترین رنج روور بهبود بخشد.

این مدل با فاصله‌ی محوری توسعه‌یافته، سومین سبک بدنه در خط تولید دوباره دیفندر خواهد بود که به عنوان یک پرچم‌دار لوکس برای رقابت با آئودی Q7 و بی‌ام‌و X7 در اروپا – و قدرتمندان بخش از جمله کادیلاک اسکالید و جیپ گرند قرار می‌گیرد. واگنیر در ایالات متحده

این مدل قبلاً در نزدیکی مقر لندروور در وارویک شایر عکاسی شده بود. قبل از اینکه طرح‌هایی که در وب‌سایت مالکیت معنوی اروپایی ارسال شده بود، طراحی اولیه آن را نشان دهد، این دو مشاهده، نگاهی دقیق به استایل نهایی طولانی‌تر خودرو و نشانه‌ای از آمادگی آن برای تولید دارد.

ساختار لندروور دیفندر 130 2022

هنوز تاریخ دقیقی برای معرفی دیفندر رده بالا تایید نشده است، اما قبل از رونمایی از دیفندر 90 و دیفندر 110 در سال 2019، یک نمایش داخلی فاش شده تایید کرد که این دیفندر در سال 2022 با هشت صندلی عرضه خواهد شد – یک صندلی بیشتر از پنج صندلی فعلی. -مدل درب

130 به عنوان “کاوشگر برتر” در محدوده Defender قرار می گیرد، در حالی که 90 سطح ابتدایی “هاله، نماد تصویر” و 110 “دفاع قطعی” است. بنابراین احتمالاً قیمت قابل توجهی نسبت به سایر مدل‌های دیفندر دارد و فقط در سطوح بالای تریم موجود خواهد بود.

در حالی که دیفندر 130 اصلی دارای فاصله بین دو محور بیشتر از 110 بود، ردپای طولانی‌تر خودروی جدید در عوض به دلیل یک برآمدگی بزرگتر عقب است که طول کل آن به 5.1 متر می‌رسد – 342 میلی‌متر بیشتر از 110 و 227 میلی‌متر بیشتر از مرسدس رقیب. بنز کلاس جی.

نمونه اولیه که قبلاً مشاهده شده بود به موتور جدید هیبرید 3.0 لیتری شش بنزینی لندرور مجهز شده بود که در دیسکاوری 355 اسب بخار قدرت برای شتاب 0 تا 62 مایل در ساعت 6.5 ثانیه تولید می کند. همچنین انتظار می‌رود که با گزینه‌های دیزلی و پلاگین هیبریدی عرضه شود.

همچنین همانطور که Autocar در سال گذشته گزارش داد، انتظار می‌رود که یک وانت بار پشتی باز برای رقابت با فورد رنجر و میتسوبیشی L200 باشد.

نیک کالینز، مدیر اجرایی برنامه های خودرو، به اتوکار گفت که “هیچ محدودیت ساختاری” برای پیک آپ دیفندر وجود ندارد و با یادآوری قصد قبلی لندرور برای عرضه دیفندر به عنوان یک “خانواده” کامل از مدل ها، به پتانسیل چنین مدلی اشاره کرد.

[ad_2]

منبع

تیم تولید محتوا

ما در تیم تولید محتوای بست سوال در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه آموزش های رانندگی و نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی را برای شما فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا