اخبار خودرو

جیسون پلاتو صندلی مسابقه در فصل 2022 BTCC را تایید کرد

[ad_1]

مسابقه‌دهنده کهنه‌کار و قهرمان دو دوره با یک هوندا سیویک با تیم BTC Racing صف آرایی می‌کند.

جیسون پلاتو، یکی از موفق ترین رانندگان در BTCC، برای یک فصل دیگر از مسابقات قلع با تیم BTC Racing بازخواهد گشت و با یک هوندا سیویک Type R رقابت خواهد کرد.

افلاطون به جاش کوک و جید ادواردز در تیم BTC ملحق خواهد شد، که هر دو هنوز در مدرسه ابتدایی بودند، زمانی که پلاتو برای اولین بار در BTCC در سال 1997 مسابقه داد، زمانی که او با آلن منو در رنو شریک شد.

تجربه افلاطون به خودی خود صحبت می کند – او ششصدمین شروع BTCC خود را در سال 2021 جشن گرفت و به صدمین پیروزی خود در بیست و سومین فصل خود نزدیک می شود. در حال حاضر او 97 بار در پله برتر قرار گرفته است. هیچ راننده دیگری در مسابقات بیشتری پیروز نشده است.

افلاطون گفت: “من توانسته ام BTC Racing را از راه دور تماشا کنم و شاهد پیشرفت تیم هستم.” من در فصول قبل با جاش کوک مسابقه دادم و می دانم که ماشین کجا خوب است و کجا نیست. هوندا سال‌هاست که در مناطق خاص در پیست‌ها خوب بوده است. واقعاً نقاط قوت خود را دارد.»

تیم BTC یکی از قوی‌ترین تیم‌ها در شبکه است. کوک در مسابقات قهرمانی سال گذشته با همان لباس سوم شد و باید برای افتخارات کلی بجنگد، در حالی که ادواردز تازه کار گروه است – سال گذشته اولین کمپین کامل او در BTCC بود.

حتی با سابقه طولانی خود در BTCC، افلاطون نمی تواند رکورد تعداد شروع های مت نیل رقیب دیرینه خود را تحت الشعاع قرار دهد. نیل، که در سال 2020 بازنشسته شد، در 716 مسابقه شرکت کرد – با 30 دور در 10 آخر هفته امسال، پلاتو در فهرست تاریخ دوم باقی خواهد ماند.

فصل در 23 آوریل در Donington Park آغاز می شود.

[ad_2]

منبع

تیم تولید محتوا

ما در تیم تولید محتوای بست سوال در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه آموزش های رانندگی و نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی را برای شما فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا