اخبار خودرو

تست‌های BMW M3 CSL 2023 پیش از رونمایی کامل

[ad_1]

CSL عملکردی هاردکور در صدر خط تولید BMW سری 3 خواهد بود

نمونه اولیه بی‌ام‌و M3 CSL جدید برای اولین بار هنگام شرکت در تست‌های سرعت بالا در نوربرگ رینگ آلمان مشاهده شد.

این مدل که می‌تواند در سال 2023 به خط تولید این شرکت بپیوندد، آخرین نسخه عملکردی سخت‌کم BMW سری 3 خواهد بود و به BMW M3 Competition و BMW M3 Touring خواهد پیوست.

قسمت جلوی نمونه اولیه با پوشش استتاری سیاه و سفید به تصویر کشیده شده بود که آینه های درب و شیشه های سرنشینان عقب را نیز پوشانده بود. خودروی آزمایشی همچنین دارای مجموعه ای از چراغ های زرد رنگ در روز بود که قبلاً در M5 CS بزرگتر دیده شده بود.

این مدل دارای طراحی چرخ‌های تازه، لوله‌های اگزوز چهارگانه، تقسیم‌کننده‌های جلو و عقب تهاجمی‌تر و درج‌های جلوپنجره جدید بود، مشابه آنچه در BMW M4 CSL دیده می‌شود، که خود به عنوان یک رقیب سبک وزن پورشه 911 GT3 وارد بازار می‌شود.

نام مشهور CSL که مخفف Coupé Sport Leichtbau (سبک وزن) است، برای اولین بار در سال 1972 به سالن ورزشی 3.0 CSL نسل E9 اضافه شد.

BMW در سال 2004 این نام را با یک نوع سبک تر از M3 نسل E46 احیا کرد. از آن زمان، سبک‌ترین و سریع‌ترین نسخه‌های خودروهای پرفورمنس BMW دارای نشان Competition، GTS یا CS هستند.

هنوز کاملاً مشخص نیست که چه پیشرانه ای زیربنای خودروی آینده خواهد بود، اما انتظار افزایش اندکی قدرت نسبت به استاندارد M3 و M4 Competition و همچنین سیستم چهارچرخ محرک xDrive این شرکت را دارید.

CLS جدید همچنین احتمالاً با سایر مدل‌های CS، با کاهش وزن، درایو متمرکز بر مسیر و عملکرد پویا بهبود یافته، رفتار مشابهی خواهد داشت.

[ad_2]

منبع

تیم تولید محتوا

ما در تیم تولید محتوای بست سوال در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه آموزش های رانندگی و نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی را برای شما فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا