اخبار خودرو

بهترین خریدهای بنگرنومیکس: فورد کوگا

[ad_1]

فورد کوگا یک آفرود توانمند در تریم چهار چرخ متحرک است

این کراس اوور خانوادگی یک انتخاب معقول با برچسب قیمتی جذاب است

این یک چیز کوچک چشمگیر است – به طور موثر یک فورد فوکوس برای همه احتمالات – که از سال 2008 تا 2012 جدید فروخته شد.

این واقعاً یک گلگیر کننده مناسب نیست، اما به خوبی با خواسته های اکثر خریداران نیمه حرفه ای سازگار است. سیستم چهار چرخ محرک «هوشمند» آن نوعی است که در زمانی که راننده به آن نیاز دارد خود را نشان می دهد و نیرو را بین چرخ های جلو و عقب توزیع می کند. با این حال، یک گزینه دو چرخ متحرک ارزان‌تر و 40 کیلوگرمی سبک‌تر نیز وجود دارد که تمام آن چیزی است که بیشتر مردم همیشه به آن نیاز دارند.

این یک مدل به اندازه کافی ساده است، به خصوص وقتی که از موتور 2.0 لیتری TDCi دیزلی و در تریم Zetec (آلیاژی، تهویه مطبوع و استارت بدون کلید) یا تیتانیوم (چراغ ها و برف پاک کن های خودکار، کروز و کنترل آب و هوا) استفاده می شود.

به عنوان یک فورد، تیتانیوم X نیز وجود دارد (چرم، سانروف پانوراما، گرمکن صندلی‌های جلو و صندلی راننده با قابلیت تنظیم الکتریکی). برای جالب‌تر کردن همه چیز، یک موتور 2.5 لیتری توربوشارژ بنزینی 197 اسب بخاری، یک کوگا بالا و هاتچ را به واقعیت تبدیل می‌کند، اگرچه جریمه آن 28 مایل در کیلوگرم است. کوگا ها همیشه برای رانندگی خوب هستند.

ارتقاءها در سال 2010 وارد شدند، از جمله یک دیزل 2.0 لیتری TDCi جدید با 138 اسب بخار (که 47 مایل بر گالن مفید بود) یا 161 اسب بخار بیشتر.

این خودروی جمع و جور در بیرون و در داخل، صندلی‌های عقب تنگ هستند، اما دارای تقسیم 60/40 هستند و می‌توانند کاملاً صاف تا شوند و 1355 لیتر فضا به شما بدهند، با فضای ذخیره‌سازی زیر صندلی در زیر ردیف دوم و فضای ذخیره‌سازی بیشتر در زیر صندوق عقب. . در پیکربندی استاندارد، صندوق بار 360 لیتر است.

از آنجایی که مبتنی بر فوکوس بسیار قابل اعتماد است، جای نگرانی زیادی وجود ندارد. با این حال، یک دیزل کم استفاده، که تقریباً همه نمونه‌های مستعمل هستند، فیلتر ذرات را مسدود می‌کند و مرتب کردن آن کمی هزینه دارد. ممکن است مشکلات جزئی الکتریکی و مشکلات ساختمانی سطح پایین وجود داشته باشد که باعث می شود آب وارد کابین شود. در غیر این صورت، بهترین SUV مورد استفاده در دنیای واقعی است.

اونایی که پیدا کردیم

فورد کوگا 2.0 TDCi تیتانیوم 2012

فورد کوگا 2.0 TDCi تیتانیوم 2012، 92000 مایل، 6595 پوند: یک خودروی بی‌نقص در جاده، با 2WD، تریم جامع تیتانیوم و 47 mpg TDCi. سه نگهبان قبلی، MOT طولانی و شرایط مناسب. با گارانتی نمایندگی هم فروخته میشه

فورد کوگا 2.5 تیتانیوم 2011

فورد کوگا 2.5 تیتانیوم 2011، 82000 مایل، 6995 پوند: این قطعه به نظر می رسد و دارای موتور مناسب به همراه چرخ های آلیاژی 19 اینچی بد بو است. این خودرو سه مالک قبلی داشته است و با گیربکس دستی هیجان انگیزی همراه است.

یا این را امتحان کنید

BMW X3 2.0d M Sport 2009

BMW X3 2.0d M Sport 2009، 88000 مایل، 5450 پوند: یک SUV جیبی معتبر باید X3 و دیزلی معمولی باشد. این یکی دارای سابقه خدمات کامل و برخی مشخصات اضافی از جمله بلوتوث و رینگ های آلیاژی زیباتر است.

بت فانتزی

بت فانتزی

فیات بارچتا، 1995-2005

در آن زمان از سال است که افکار یک علاقه مندان به اتومبیل باید به درهم ریختن فولیکول های خود معطوف شود. مانند یک فیات بارچتا، یک دستگاه پرشور با فرمان سمت چپ، گرچه در بازارهای پس از فروش، دست راست‌ها نیز وجود دارند. این درایو جلو است، که برخی از پاک کننده ها را از کار می اندازد، اما آنها توئیت هستند. این خودروها هنوز هم مقرون به صرفه هستند، به خصوص در براکت 3000 تا 5000 پوند، و 1.8 کمتر از مزدا MX-5 یا MGF.

کار با هود دستی آسان است و در زیر یک پوشش فلزی (که ممکن است نشتی داشته باشد) قرار می گیرد. یک اصلاح جزئی در سال 2003 باعث ایجاد نمای جلوی جدید، چراغ های مه شکن و فرمان چرمی شد.

بررسی کنید که آیا خرید احتمالی یک واردات خاکستری (شخصی) است یا یک خودروی فیات انگلستان مناسب است زیرا مشخصات متفاوت است. فرمان برقی، گیربکس پنج سرعته و ترمزهای ABS همگی استاندارد بودند. بسته Comfort چرم، آینه های برقی و کیسه هوای سرنشین اضافه شده است. چندین نسخه ویژه نیز وجود داشت.

پژو 206

پژو 206، 1998-2009: رانندگی سرگرم کننده است و با تریم چرخ از دست رفته قدردانی می شود. ارزان به نظر می رسد، اما این بخشی از جذابیت این سوپرمینی قدیمی است که نسبتاً ساده است و زندگی با آن آسان است.

بهترین موتورها 1.1 و 1.4 بنزینی هستند. سپس 1.9 D واقعا قدیمی است که مراقبت از آن ساده تر از HDi است و 65 مایل بر کیلوگرم می دهد. تریم های Basic Style خوب هستند مگر اینکه به جای آن، لوکس بودن GLX یا SE را بخواهید.

تنها مقدار متوسطی از اتاق در داخل وجود دارد و قبل از خرید باید رانندگی کنید زیرا ممکن است به طرز عجیبی برای هدایت کننده ناراحت کننده باشد. موتورها بسیار قوی هستند و به طور کلی کار با آن ارزان است. اما مراقب اتصالات توپی فرسوده پایین، پایه های موتور شکسته، سانروف های تند و در خودروها، مشکلات ECU باشید.

یکی که پیدا کردیم

پژو 206 1.4 2001

پژو 206 1.4 2001، 112000 مایل، 1150 پوند: با یک توصیف بسیار لذت بخش “یک خانم صاحب”، در اینجا نوعی از سوپرمینی تایمر قدیمی است که باید در نظر بگیرید. کاملا سالم است و در عکس های فروشنده کاملا تمیز به نظر می رسد. برای یک سوپرمینی 21 ساله، این نسبتاً قابل توجه است و چیزی شبیه به معامله است. همین الان خرید کنید

گوشه کتابخوان

در دنیای واقعی که به راحتی قابل تعمیر است: من با خوانندگان در مورد کوبنده های قابل تعمیر در دنیای واقعی صحبت کرده ام، که دقیقاً همان چیزی است که در حال حاضر به آن نیاز داریم. مکانیک حرفه‌ای کنی، فورد فیستاهایی را توصیه می‌کند که از Zetecs و Vauxhall Corsas استفاده می‌کنند و به اندازه کافی قدیمی هستند که با Vivas مرتبط باشند، در حالی که Volvo 700s می‌تواند برای همیشه دوام بیاورد. بدیهی است که یک گروه ژاپنی نیز وجود دارد و کنی به تویوتا یاریس، سوزوکی آلتو و هوندا جاز اشاره کرد.

دنیای بانگرنومیکس: فولکس واگن گلف خانواده ما 2015 اولین MOT خود را شکست داد. با توجه به اینکه اکنون در 91000 مایل است و هر روز یک شیفت کامل را به عنوان یک ماشین رفت و آمد انجام می دهد، بسیار چشمگیر است. به یک کمک فنر جدید نیاز داشت و توصیه ای در مورد لنت ترمز فرسوده وجود داشت.

[ad_2]

منبع

تیم تولید محتوا

ما در تیم تولید محتوای بست سوال در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه آموزش های رانندگی و نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی را برای شما فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا