بررسی عملکرد مرسدس AMG GT63 SE
[ad_1]
عملکرد به ارتفاعات جدیدی می رسد، با درام بیشتر بدون ضرر قابل توجهی برای مهارت یا راحتی هندلینگ. GT 63 S E پرفورمنس 4 در کوپه جدید، اولین پلاگین هیبریدی (PHEV) توسط بخش عملکرد مرسدس بنز است و با 831 اسب بخار قدرت (111 اسب بخار بیشتر از مرسدس بنز-AMG GT سری بلک دو در) همچنین قدرتمندترین AMG است. لیفت بک مجلل بر پایه مرسدس-AMG GT کوپه 4 در ساخته شده است که در سال 2018 عرضه شد. موتور 4 لیتری V8 بنزینی با توربوشارژ دوقلو آن با موتور الکتریکی ترکیب شده است. در یک فرآیند الکتریکی سازی که مدیر فنی AMG، یوخن هرمان، می گوید در آینده ای نه چندان دور، در محور عقب ادغام شده است. این موتور با کارکرد در ولتاژ 400 ولت، 201 اسب بخار به 630 اسب بخار موتور اضافه می کند. ، قدرت بالابرنده بسیار فراتر از رقیب پورشه پانامرا توربو S E-Hybrid (690 اسب بخار) و همچنین خودروهای فوق العاده سنتی مانند BMW M5 Competition (616 اسب بخار). 663 پوند فوت قوی به 10 بسیار جدی تر 82 پوند فوت تصمیم به نصب موتور در عقب اجازه می دهد تا محرک آن به طور مستقیم از طریق یک جعبه دنده دو سرعته به چرخ های عقب هدایت شود. در همین حال، موتور ذخایر خود را از طریق گیربکس 9 سرعته Speedshift MCT اتوماتیک GT 63 S به هر چهار چرخ می فرستد. شش حالت رانندگی وجود دارد: لغزنده، الکتریکی، راحتی، اسپرت، اسپرت پلاس و مسابقه. کنترلر Drive Dynamic همچنین از حالت فردی پشتیبانی می کند که به شما امکان می دهد جنبه های مختلف خودرو را تنظیم کنید. برق توسط یک باتری 6.1 کیلووات ساعتی خنک کننده مایع با بیش از 560 سلول استوانه ای که در بالای موتور الکتریکی در عقب نصب شده است، تامین می شود. در حال حاضر برای GT 63 SE Performance منحصربهفرد است و ادعا میشود که دو برابر چگالی توان باتریهای مختلف مورد استفاده در مرسدس PHEVهای معمولی دارد. شارژ، از طریق یک پورت در سمت راست سپر عقب، میتواند با سرعت 3.6 کیلووات در سیستم AC انجام شود. به دلیل ظرفیت نسبتاً کوچک باتری، شارژ سریع DC پشتیبانی نمیشود. چیزی که در نهایت با آن مواجه میشوید، خودرویی است که وزن آن 460 کیلوگرم بیشتر از برادر ICE خود است، با وزن 2380 کیلوگرم، اما همچنین میتواند از سرعت 0 تا 62 مایل در ساعت بپرد. در 2.9 ثانیه و رسیدن به سرعت 196 مایل در ساعت – 0.3 ثانیه سریعتر و با همان سرعت. هنگامی که به طور کامل شارژ شود، می تواند تنها 7.5 مایل را با برق طی کند، و مصرف سوخت ترکیبی در تست WLTP برای انتشار کلی CO2 بالای 180 گرم تنها 35.8 مایل در ساعت است. / کیلومتر هرمان توضیح می دهد: «تمرکز بسیار روی عملکرد است. ما توانایی الکتریکی داریم، اما برد برای ما اولویت زیادی نداشت.» از نظر شخصیت، عملکرد GT 63 SE تفاوت چندانی با GT 63 S ندارد. Step-off زمانی که هر دو نیروگاه هستند، بسیار قوی است. ترکیب کنید، در حالتهای مسابقهای خیلی سریع. موتور پرشخصیت عملکرد فراوانی را همراه با یک موسیقی متن فوقالعاده آوازی، همراه با ترکها و صداهای بلند ارائه میکند. در حالی که موتور میتواند برای انفجارهای کوتاه 201 اسببخار قدرت تولید کند، به گونهای برنامهریزی شده است که 94 اسببخار افزایش مداوم را ارائه دهد. انعطافپذیری بسیار زیادی وجود دارد، که در رانندگی روزمره، ظرافتهای صاف و فوقالعاده را به همراه میآورد. کروز در جادههای باز بدون دردسر است. واکنش عالی است و همیشه مقدار زیادی ذخیره برای افزایش اطمینان در هنگام سبقت وجود دارد. از این نظر، ماشین هم سرگرم کننده و هم به طرز شگفت انگیزی سازگار است. با این حال، کاری که واقعاً میخواهید انجام دهید، یافتن یک مسیر مسابقه با حالت مسابقه مستقیم و شمارهگیری طولانی است. این خودرو که تا حد زیادی از سیستم های کمکی مختلف خود رها شده است، عملکرد شگفت انگیزی را ارائه می دهد. بنابراین به جای اینکه صرفاً ذخایر را افزایش دهد، میزان واکنش بیشتری را نیز به تحویل به ارمغان می آورد. روشی که این خودروی پنج متری و 2.3 تنی از خط خارج می شود و در مسیر رسیدن به سرعت 200 مایل در ساعت به سرعت خود ادامه می دهد، واقعاً خوب است. کاملا خارق العاده این بیشتر پتک است تا چکش. ادغام موتور و موتور و همچنین توانایی چهارچرخ محرک برای به کارگیری همه چیز فوقالعاده است. بازیابی انرژی پیچیده همچنین به باتری امکان میدهد با استفاده از موتور به عنوان ژنراتور در حال حرکت شارژ شود. یک یا دو دور دویدن ملایم تمام چیزی است که برای تکمیل ذخایر انرژی در آمادگی برای یک حمله تمام عیار لازم است. حتی در حالت Comfort یک استحکام زیربنایی در سواری وجود دارد. با این حال، جاده های پر دست انداز با دمپرهای تطبیقی سریع برخورد می کنند که جذب ضربه عالی در سرعت را فراهم می کند و به خودرو کمک می کند در هنگام به چالش کشیدن قیر شکسته به سرعت ته نشین شود. با این حال، احساس حساسیت در سطوح درشت مشخص می شود. تکههای تماس بزرگ و غرش لاستیکها میتوانند از ویژگیهای تورینگ چشمگیر در جادههای کمتر هموار جلوه کنند. فرمان در خارج از مرکز بسیار پاسخگو است و وضوح ذاتی PHEV را بسیار شبیه به برادر ICE خود میدهد. برای چنین خودروی بزرگ و سنگینی، با اشتیاق و با دقت تغییر جهت می دهد. سیستم الکترومکانیکی وزن معمولی دارد و بازخوردهای خوبی نیز وجود دارد. هنگامی که در گوشهای با راس محکمتر شیرجه میزنید، حرکات بدن بسیار اندک است، اما به خوبی کنترل میشود. Lean از همان لحظه ای که شروع به چرخیدن می کنید به تدریج ساخته می شود، بنابراین همیشه از نزدیک شدن محدودیت ها به خوبی آگاه هستید. با حرکت به هر چهار چرخ، تایرهای استاندارد میشلین Pilot Sport 4 قدرت زیادی پیدا می کنند. پاسخ و درگیری اضافه می تواند از طریق حالت های رانندگی Sport، Sport Plus و Race احضار می شوند. بنابراین پیکربندی، GT 63 SE Performance عمدتاً به سمت عقب حرکت می کند. به این ترتیب، سرگرم کننده خوبی است. شما هرگز واقعاً وزن وارد شده به موتور، باتری و الکترونیک قدرت را از دست نمی دهید. اما این خودرو شتاب خیرهکنندهای ارائه میدهد و بهسرعت روی دریچه گاز قابل تنظیم است. کیفیتهای دائمی متغیر سیستم +4Matic، که در تنظیم با ماشینهای معمولی مرسدس بنز متفاوت است، تضمین میکند که وقتی ماشین شروع به سر خوردن میکند، درایو به سرعت به جلو میرود. بی طرفی اطمینان بخش، حتی زمانی که کنترل پایداری آرام است. نکته جالب این است که بسته بندی موتور و باتری در عقب توزیع وزن را بهبود بخشیده است و آن را از 54:46 به 50:50 کامل رسانده است. هرمان می گوید تعادل کلی با اضافه کردن وزن در عقب بهبود یافته است. ترمزها از دیسکهای کربن سرامیکی 420 میلیمتری جلو و 380 میلیمتری عقب با کالیپرهای بزرگ برمبو هستند. آنها فوق العاده قدرتمند هستند، اما شامل ترمز احیا کننده چهار مرحله ای (که از طریق انتخابگر درایو کار می کند) احساس را از آنها سلب کرده است. وقتی بین حالتهای رانندگی جابهجا میشوید، گهگاه متوجه فشار روی پدال ترمز میشوید. با قیمت 173655 پوند، PHEV 31800 پوند بیشتر از خودروی ICE به شما باز میگرداند و برای شناسایی سرمایهگذاری اضافی شما به چشمان آموزش دیده نیاز است. تغییرات در طراحی بیرونی محدود به سپر جلوی اندکی تغییر یافته، نشانهای جدید و رینگهای آلیاژی 20 اینچی (یا به صورت اختیاری 21 اینچی) است. و این یک داستان مشابه در داخل است، که در آن تنها هدیه واقعی یک بازخوانی دیجیتالی جدید در پانل ابزار دیجیتال است. اگرچه این واقعاً مهم نیست، زیرا برقیسازی بعد جدیدی را به خودرویی که قبلاً یک خودروی با عملکرد بسیار توانا بود، به ارمغان آورده است. هیجان و توانایی شتاب را بدون هیچ گونه آسیب واقعی به شخصیت پویا یا راحتی کلی آن افزایش دهید.
[ad_2]