اخبار خودرو

بررسی نمونه اولیه Genesis GV60 2022 بریتانیا

[ad_1]

آیا کراس اوور برقی مجلل می تواند موفقیت برادران هیوندای و کیا را تقلید کند؟

GV60 جدید نشان دهنده اختراع مجدد ظریف جنسیس است. که ممکن است شما را شگفت زده کند، زیرا به نظر می رسد تقریباً یک سال از ورود برند پریمیوم هیوندای به بریتانیا می گذرد – زیرا، البته، همینطور است.

در حالی که چیزی در نام آن وجود ندارد، GV60 اولین خودروی الکتریکی سفارشی جنسیس است و به این ترتیب آینده قریب الوقوع خود را به عنوان یک برند فقط الکتریکی ارائه می دهد که جایگزینی با طعم کره ای برای آلمانی های ممتاز ارائه می دهد.

در حالی که آنها به طور کلی دوست‌داشتنی بوده‌اند، ارائه‌های ICE Genesis تاکنون نتوانسته این دیدگاه را به فروش برساند – اما دلایل خوبی وجود دارد که فکر می‌کنیم GV60 می‌تواند آن را تغییر دهد.

دلیل آن این است که GV60 دارای ژنتیک خانوادگی خوبی در قالب پلت فرم پیشرفته E-GMP گروه موتور هیوندای است، همانطور که توسط هیوندای Ioniq 5 و کیا EV6 استفاده می شود. احتمالاً تا به حال ویژگی های اصلی آن را می شناسید: کف تخت، راندمان خوب، برق 800 ولت، شارژ فوق سریع 350 کیلو وات. اما چگونه پتانسیل E-GMP به یک تجربه عالی تبدیل می شود؟

اولین طعم دینامیک ما از GV60 در یک خودروی پیش‌تولید می‌آید (می‌توانید از برچسب‌های بزرگی که «پیش‌تولید» را می‌خوانند، متوجه شوید) و در مشخصاتی نیست که به بریتانیا برسد. تعلیق این خودروی الکتریکی ترکیبی از مشخصات کره ای و ایالات متحده است و نرم افزار نسخه نهایی نیست. از این رو فقدان رتبه بندی ستاره.

این خودرو دارای پیشرانه اسپورت پلاس است: دو موتور 215 اسب بخاری که با هم ترکیب می شوند و 429 اسب بخار قدرت را ارائه می دهند که اگر دکمه بزرگ “Boost” روی فرمان را فشار دهید به 482 اسب بخار می رسد. بطور قابل پیش بینی، گشتاور زیادی دارد و زمان 0-62 مایل در ساعت 4.0 ثانیه است. بنابراین، این قوی‌ترین خودروی E-GMP است که هنوز به بازار نرسیده است، البته با قیمت گزاف 65405 پوند.

بررسی نمونه اولیه Genesis GV60 2022 بریتانیا

رویکرد سبک جدیدی که جنسیس با GV60 در پیش گرفته است، با احساسی نرم تر، نرم تر و شاید کمی سخت تر از محدوده ICE این شرکت، به راحتی آشکار است. مطمئناً حضور دارد، مخصوصاً وقتی با رنگ سائوپائولو لیم به سبک Day-Glo تمام شود.

درست مانند Ioniq 5 و EV6، GV60 به نوعی حس مقیاس شما را فریب می دهد: در عکس ها، بدنه گرد نشان دهنده یک خودروی تا حدی جمع و جور است، اما در واقع اندازه آن به آئودی Q4 E-tron نزدیک است. با این حال، با 4515 میلی‌متر، حدود 100 میلی‌متر کوتاه‌تر از برادران هیوندای و کیا است. یک شباهت خانوادگی به چیدمان داخلی وجود دارد. کنسول میانی شناور، داشبورد دو صفحه‌نمایش و فضای جادار همگی آشنا هستند. اما تفاوت‌های زیادی نیز وجود دارد: چرم آبی ناپا حسی لوکس می‌افزاید و تعداد دلپذیری از دکمه‌ها و سوئیچ‌های نقره‌ای براق وجود دارد.

در حالی که Ioniq 5 فرمان مینیمالیستی و نازکی دارد، GV60 دارای فرمانی درشت و دکمه‌دار است.

صفحه نمایش لمسی اطلاعات سرگرمی نیز برای Genesis با ویژگی‌های ممتاز مختلف، مانند حالت بی‌صدا و صداهای مختلف پیشرانه مصنوعی، بازسازی شده است.

بررسی نمونه اولیه Genesis GV60 2022 بریتانیا

این دو موتور عملکرد GV60 را به طور قابل پیش بینی سریعی می کنند. در حالت رانندگی عادی شتاب گیری سریع است، به طرز مضحکی که اگر دکمه Boost را مسدود کنید. پیشرفت آسان است، پیشرانه پاسخگو است و به همان اندازه که در سرعت های آهسته حرکت می کند لذت بخش است و قدرت زیاد خود را آزاد می کند. به طور اطمینان‌بخشی پایدار به نظر می‌رسد، و سواری معمولاً روی سطوح صاف مناسب است، اگرچه می‌تواند با چیزهای خشن‌تر ناآرام شود. تنظیمات سیستم تعلیق اصلاح نشده احتمالاً در این امر نقش دارند، اگرچه چرخ‌های 21 اینچی احتمالاً کمکی نمی‌کنند.

فرمان وزن بیشتری نسبت به Ioniq 5 دارد. و اگرچه هنوز جذاب‌ترین نیست، اما به طور کلی ثابت و آرامش بخش است.

هنگامی که پتانسیل عظیم پیشرانه را بررسی نمی کنید، رانندگی با GV60 لذت بخش و راحت است.

این فضایی است که نشان می‌دهد جنسیس می‌تواند جایگزینی برای آلمانی‌ها ارائه دهد: ظاهری لوکس دارد، اما با کمی خوش‌حالی جوان کره‌ای در آن کار شده است. اگرچه، شاید بزرگ‌ترین چالش جنسیس از برندهایی باشد که می‌پذیرد، بلکه از طرف برندهای داخلی است. خانواده اش

هنگامی که جنسیس در سال 2015 راه اندازی شد، چشم انداز یک برند پریمیوم هیوندای مانند یک کشش بود. اما اکنون این گروه در حال تولید خودروهایی است که خریداران را از برندهای معروف جذب می کند. GV60 در حال تبدیل شدن به یک خودروی عالی است. چالش این است که مردم را متقاعد کنیم که ارزش پرداخت حق بیمه را دارد.

مشخصات نمونه اولیه جنسیس GV60 Sport Plus

قیمت 65405 پوند موتور دو موتور الکتریکی قدرت 482 اسب بخار گشتاور 446 پوند فوت انتقال تک سرعته اتوماتیک، تمام چرخ متحرک کاهش وزن اعلام نشده 0-62 مایل در ساعت 4.0 ثانیه حداکثر سرعت 155 مایل در ساعت باتری 77.4 کیلووات ساعت دامنه 228 مایل اقتصاد 2.9mpkWh CO2 0 گرم در کیلومتر باند مالیاتی 2% رقبا آئودی Q4 E-tron، هیوندای آیونیک 5، تسلا مدل Y

بررسی نمونه اولیه Genesis GV60 2022 بریتانیا

[ad_2]

منبع

تیم تولید محتوا

ما در تیم تولید محتوای بست سوال در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه آموزش های رانندگی و نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی را برای شما فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا