بلاگ

اجاره خودرو ارزان (تمام نقاط کشور + سریع)

باتوجه به شرایط کنونی کشور، اجاره خودرو ارزان درخواست بسیار زیادی از سوی افراد و شرکت‌های مختلف دارد که با هدف‌های مختلفی انجام می‌شود. شاید تصور کنید که اجاره خودرو با راننده برای مراسماتی نظیر استقابل از مهمان VIP یا برای استفاده در مراسم های ویژه باشد؛ اما اینگونه نیست! ممکن است هنگام عروسی، سفر و صدها شرایط دیگر نیاز به اجاره خودرو بدون راننده و یا با راننده داشته باشید. همچنین ممکن است با وسیله نقلیه‌ای به غیر از خودرو خود به شهرها و کشورهای مختلف دیگر سفر کرده و در مقصد نهایی خود به اجاره خودرو احتیاج پیدا کنید. اجاره خودرو پدیده‌ تازه‌ای است که در بسیاری از شهرهای بزرگ و کوچک ایران رایج شده‌ است و متقاضیان زیادی دارد. برای آشنایی بیشتر با نحوه اجاره خودرو ارزان و قیمت‌ها، شرایط لازم برای اجاره خودرو و غیره در ادامه این مطلب از وبلاگ بست سوال همراه ما باشید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید

اجاره خودرو ارزان در ایران و سراسر جهان

اجاره انواع خودرو

صنعت اجاره خودرو با راننده و بدون راننده یکی از صنایع کاربردی در دنیای امروز است که هر فردی حداقل یک بار به آن نیاز پیدا خواهد کرد. این صنعت در غرب و در برخی کشورها مانند آمریکا به قدری پیشرفته است که بسیاری از افراد هرگز به خرید خودرو فکر نمی‌کنند و با بستن قرارداد با یکی از شرکت‌های اجاره دهنده اتوموبیل، خود را از شر داشتن ماشین شخصی که معضلات خاص خودش را به همراه دارد، خلاص می‌کنند. نزدیک به صد سال است که در کشورهای مختلف دنیا، صنعت اجاره خودرو جایگاه خاص خودش را دارد و در بسیاری از نقاط جهان حتی استفاده از کرایه خودرو یا همان رنت خودرو یا رنت اتومبیل، برای استفاده در زندگی شخصی به اندازه خرید خودرو عادی جلوه می‌کند. همان گونه که کرایه خودرو در کشورهای غربی رواج دارد، در کشور ما نیز با گذشت زمان این صنعت در حال رشد و پیشرفت است که توانسته در کوتاه مدت متقاضیان زیادی جذب خود کند. همچنین اجاره خودرو هزینه‌های سفر را نیز کاهش می‌دهد و اجاره خودرو ایده‌ای بی‌نظیر برای تجربه سفری شاد و هیجان انگیز است. امروزه عوامل مختلفی باعث جذب گردشگران به کشورهای مختلف می‌شود که از این عوامل می‌توان به جاذبه‌های طبیعی، گردشگری و اقتصاد پویا اشاره کرد؛ اما برخی از این کشورها مقاصدی هستند که احساس نیاز به اجاره خودرو در آن‌ها بیشتر از سایر کشورها است. اگر شما هم ایده اجاره خودرو را در سر می‌پرورانید و قصد سفر به شهرها و کشورهای مختلف را دارید، در ادامه همراه ما باشید.

اجاره خودرو ارزان در تهران

اجاره خودرو در تهران

برای تجربه سفری خاطره انگیز در کنار خانواده یا دوستان خود می‌توانید از اجاره خودرو در تهران استفاده نمایید. شهر تهران به عنوان پایتخت و پرجمعیت‌ترین شهر کشور، سالانه میزبان هزاران نفر از داخل و خارج کشور است که با اهداف گوناگونی مانند مسافرت، تفریح، گردشگری، تجارت، تحصیل و غیره به این شهر سفر می‌کنند. افرادی که به شهرهای بزرگی مانند تهران سفر می‌کنند، برای حمل و نقل و همچنین رفت و آمدهای خود به یک وسیله مطمئن نیازمند هستند. به دلیل اینکه هزینه تاکسی و غیره در بلند مدت و برای افراد متعددی، بسیار زیاد است و امکان دارد برنامه های افراد در زمان دقیق خود انجام نشود اجاره خودرو می‌تواند گزینه مناسبی باشد. اگر شما  اهل تهران هستید یا قصد سفر به تهران را دارید، بنا به دلایل مختلف ممکن است نیاز به اجاره ماشین در تهران داشته باشید؛ به همین دلیل می‌توانید با اجاره خودرو ارزان، هم در هزینه‌های خود صرفه جویی کرده و هم آزادی عمل بیشتری داشته باشید و از سفر خود لذت بیشتری ببرید. شرکت‌های رنت کار زیادی در تهران وجود دارند که امکان اجاره انواع ماشین‌های داخلی و خارجی را برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند. افرادی که برای هر هدفی وارد تهران شده‌اند، می‌توانند متناسب با بودجه خود از این شرکت‌ها ماشین مناسبی برای مدت اقامت خود اجاره نمایند.

اجاره خودرو ارزان در تبریز

اجاره خودرو در تبریز

همان طور که اجاره خودرو در تهران امری پرطرفدار است، اجاره خودرو در تبریز نیز طرفداران خاص خود را دارد. تبریز به عنوان شهر آرزوها در مرکز استان آذربایجان شرقی قرار دارد. با اجاره خودرو در تبریز می‌توان با هزینه کمتری در این شهر تردد کرد و در مرز جلفا به خرید ارزان دسترسی داشت. این موضوع امروزه مورد استقبال بسیاری از مسافران و گردشگران قرار گرفته است که با اجاره ماشین در فرودگاه تبریز به راحتی به گشت و گذار و خریدی دلچسب می پردازند. پارک ائل گلی یکی از مکان‌های محبوبی است که 7 کیلومتر از مرکز شهر تبریز فاصله دارد و همه مسافران برای گشت و گذار به آنجا می‌روند. با اجاره ماشین در تبریز به راحتی می‌توانید به این پارک زیبا رفته و لذت ببرید. روستای زیبا کندوان یکی دیگر از مکان‌های جذاب و طبیعی است که 2 ساعت با تبریز فاصله دارد و مسافران می‌توانند با اجاره خودرو در تبریز، از این روستای دیدنی نیز دیدن فرمایند. همچنین اجاره خودرو با راننده در تبریز از خدمات تشریفاتی و اجاره خودرو لوکس است که به‌صورت ساعتی و داخل شهری و کیلومتری برون شهری اجاره داده می‌شود. اجاره خودرو بدون راننده نیز در تبریز امکان پذیر است و هزینه نبستا کمتری در مقایسه با اجاره ماشین با راننده دارد. هم اکنون شرکت‌های رنت خودرو متعددی در تبریز هستند که می‌توانید خودرو دلخواه خود را از این طریق اجاره کنید.

اجاره خودرو ارزان در رامسر

اجاره 206 شمال

رامسر یکی از شهرهای شمالی و سرسبز ایران است که می‌توان آن را به عنوان بهشت شمال کشور در نظر گرفت. همان طور که اجاره خودرو در تبریز و تهران طرفداران خاص خود را دارد، بسیاری از مردمان ایرانی و خارجی نیز به دلیل جاذبه گردشگری جذاب، به رامسر سفر می‌کنند و اقدام به اجاره خودرو در رامسر می‌نمایند. افرادی که به رامسر سفر می‌کنند، می‌توانند برای بازدید از جاذبه‌هایی مانند تله کابین رامسر و یا آبشارهایی مانند ایج و ازارک و غیره خودروهای ایرانی، خودروهای خارجی و خودروهای شاسی بلند و غیره نمایند تا برای طی کردن مسافت، با مشکل خاصی روبه‌رو نشوند. اگر به رامسر سفر می‌کنید و در مدت اقامت خود نیاز به خودرو دارید و یا اگر ماشین شما به هر دلیلی قابل‌استفاده نبود، در طول این مدت می‌توانید اقدام به اجاره ماشین مورد نیاز خود نمایید. شرکت‌های رنت خودرو زیادی هستند که در راستای جلب رضایت مشتریان، با ارائه طیف وسیعی از خودروها در کلاس‌های اقتصادی تا لوکس، خدمات اجاره ماشین بدون راننده در رامسر، اجاره ماشین با راننده در رامسر را به مشتریان خود عرضه می‌کنند. شما می‌توانید درخواست اجاره خودرو ارزان خود در رامسر را به‌صورت روزانه، هفتگی و ماهانه انجام دهید و اگر نیاز به راننده داشته باشید، می‌توانید آن را نیز اعلام نمایید.

اجاره خودرو بدون راننده مشهد

اجاره خودرو BMW در مشهد

مشهد یکی از شهرهای مذهبی و میزبان حرم امام رضا است و هر ساله افراد متعددی از سراسر جهان به این شهر مقدس برای زیارت سفر می‌کنند. مشهد در مرکز ایران قرار ندارد؛ به همین دلیل افراد زیادی ترجیح می‌دهند تا از خودرو شخصی خود استفاده نکنند و از طریق هواپیما، اتوبوس و قطار به این شهر سفر نمایند. البته شاید این اتفاق نیز برای شما افتاده باشد که با وسیله نقلیه به مشهد سفر کرده‌اید و بعد از رسیدن به این شهر مقدس، از نداشتن ماشین شخصی خود پشیمان شده‌ و هر بار برای جابه‌جا شدن، زمان زیادی برای گرفتن تاکسی و یا اتوبوس از دست دادید و این شرایط باعث شده تا علاوه بر لذت نبردن از سفر، احساس خستگی سفر و اعصاب خوردی حمل‌ونقل و جابه‌جایی در شهر را نیز تجربه کرده‌اید. البته لازم نیست برای حل این مشکلات ترجیح خود را به سفر با خودرو شخصی بگذارید؛ چراکه سفر با خودرو شخصی به مشهد در کنار حل مشکلات ذکر شده، مشکلات دیگر نیز به همراه می‌آورد. به شما پیشنهاد می‌دهیم که برای رهایی از این مشکلات و تجربه سفری لذت بخش، هنگام سفر به مشهد، به موسسات رنت خودرو یا همان اجاره دهنده خودرو مراجعه کنید و با کرایه اتومبیل در مشهد آسایش را در طول سفر برای خود به ارمغان بیاورید. همچنین اگر حوصله رانندگی در شهر را نداشته باشید و یا خیابان‌های مشهد را نشناسید، می‌توانید با اجاره خودرو با راننده، مدیریت بهتری در زمان داشته و با آرامش بیشتری به سفر خود بپردازید.

اجاره خودرو ارزان در کیش

خودرو های جزیره کیش

کیش مقصد سفر بسیاری از گرشگران ایرانی و خارجی است که بسیاری از این افراد دوست دارند سوار ماشین‌هایی مانند مازراتی، پورشه و یا دیگر ماشین‌های لاکچری شوند که مشابه‌شان در شهرهای دیگر کم است. اگر فکر می‌‌کنید که هیچ وقت نمی‌توانید سوار همچین ماشین‌هایی شوید، تصورتان اشتباه است؛ چراکه اجاره خودرو در کیش می‌تواند یکی از تفریحات هیجان انگیز برای شما باشد. تفریحی که کارتان را راحت‌تر می‌کند و به راحتی می‌توانید در جزیره کیش به گشت و گذار بپردازید. با اجاره خودرو در کیش می‌توانید از زمان سفر استفاده بهینه تری کنید و در مدت زمان کوتاه، از جاهای بیشتری بازدید نمایید. اجاره اتومبیل در کیش با راننده و بدون راننده قابل انجام است. بسیاری از گردشگران خواهان اجاره خودرو بدون راننده هستند و کسانی که می‌خواهند اقدام به اجاره خودرو بدون راننده در کیش نمایند، باید از قوانین رانندگی کیش اطلاع داشته باشند؛ برای مثال هنگام رانندگی در کیش باید علاوه بر رعایت سرعت مجاز، فاصله خود را با خودرو جلویی حفظ کنید، در هنگام سواری در جزیره کیش باید بین خطوط رانندگی کنید؛ وگرنه مشمول تذکر و جریمه می‌شوید. همچنین باید در داخل جزیره حداکثر تا سرعت 60 کیلومتر و در خارج از جزیره در جاده‌های فرعی تا 80 کیلومتر رانندگی نمایید. کورس رفتن، لایی کشی و انجام حرکات آکروباتیک در حین رانندگی، خودرو را به مدت 48 ساعت توقیف می‌کند؛ بنابراین اگر اقدام به اجاره ماشین بدون راننده می‌کنید، حتما باید این نکات را در نظر داشته باشید.

اجاره خودرو ارزان در دبی

امارات متحده عربی کشوری در خاورمیانه در شرق شبه‌ جزیره عربستان است که از جنوب با عربستان سعودی و قطر، از شرق با عمان همسایه است و از شمال با خلیج‌ فارس مرز ساحلی دارد؛ به همین دلیل بیشتر گردشگران ایرانی سفر به امارات متحده و دبی را ترجیح می‌دهند.

اجاره خودرو در دبی

برای لذت بردن از بازدید دیدنی‌ها و مراکز تفریحی بسیار جذاب دبی مانند سالن‌های اسکی سرپوشیده، پارک‌های آبی متنوع و بزرگ، آسمان خراش‌ها، رستوران‌های معروف و شهر بازی‌های مسحورکننده و مراکز خرید متنوع، اجاره خودرو در دبی ایده‌ای بی‌نظیر و خاص است است که سفری بسیار شاد و هیجان انگیز را برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین بعد از گردش در دبی می‌توانید سفر خود را با رفتن به شارجه ادامه دهید و از این شهر هنری که توسط یونسکو به عنوان پایتخت فرهنگی جهان عرب شناخته شده است، دیدن فرمایید. یکی از لذت‌بخش‌ترین و بهترین تفریحات در ابوظبی، تورهای بیابان‌گردی و دشت‌گردی است و تماشای غروب آفتاب در کویر، اتومبیل‌رانی در بیابان و غذاخوردن با بومیان منطقه از تفریحات فراموش‌نشدنی در ابوظبی به شمار می‌آید. اجاره خودرو در دبی با راننده و بدون راننده امکان پذیر است. آن دسته از افرادی که تمایل دارند تا از خدمات اجاره خودرو بدون راننده استفاده کنند باید شرایط خاص دبی را در نظر داشته باشند؛ برای مثال حداقل سن قانونی رانندگی در دبی، 18 سال است و فردی که آموزش رانندگی ندیده باشد، نمی‌توانند در دبی رانندگی کند. همچنین محدودیت سرعت در شهر 40 تا 80 کیلومتر، محدودیت سرعت در خارج از شهر  110 تا 120 کیلومتر و محدودیت سرعت بزرگراه ها 140 کیلومتر است. نوشیدنی‌های الکلی هنگام رانندگی غیر مجاز است و وسیال نقلیه نیز باید بیمه داشته باشند. خودروها در دبی در سمت راست خیابان حرکت می‌کنند و قیمت بنزین در هر لیتر 2.24 درهم است.

اجاره خودرو ارزان در ترکیه

کشور ترکیه در میان دو قاره، آسیا و اروپا قرارگرفته است و با تلفیق بسیار هنرمندانه‌ای از جاذبه‌های تاریخی و تفریحی در کنار یکدیگر، یکی از اصلی‌ترین مقاصد توریستی در بین گردشگران به شمار می‌آید. اجاره خودرو در ترکیه، یکی هزینه سفر به این کشور را کاهش می‌دهد. در ترکیه و به‌خصوص استانبول تمامی تاکسی‌ها موظف هستند تا کنتور دیجیتال (تاکسیمتر) داشته باشند. این بدان معنا نیست که آن‌ها همیشه این کار را انجام می‌دهند؛ چراکه امکان دارد راننده این تاکسیمتر را روشن نکند و هزینه سفر بیشتر شود. قیمت کرایه از سال 2021 بین 5 تا 8 لیر متغییر است و با هر کیلومتر طی شده، این مبلغ بیشتر می‌شود. تاکسی‌هایی که بین شهرها یا به شهرهای تفریحی سفر می‌کنند، برای این سفرهای طولانی‌تر، به عنوان مثال 10 یا 20 کیلومتری (6 تا 12 مایلی) یا بیشتر، ممکن است نرخ‌هایی که توسط راننده تعیین می‌شود را پرداخت کنند. با اجاره خودرو در ترکیه می‌توان این هزینه‌ها را تا حد زیادی کاهش داد و به راحتی در مسیرهای مختلفی به رفت و آمد پرداخت. اجاره خودرو بدون راننده نیز در این کشور رایج است؛ اما اگر بخواهید بدون راننده خودرو اجاره کنید باید به برخی شرایط توجه داشته باشید. برای مثال حداقل سن قانونی برای رانندگی در ترکیه 18 سال، محدودیت سرعت در شهر 40 تا 50 کیلومتر، محدودیت سرعت در خارج از شهر 100 کیلومتر و محدودیت سرعت بزرگراه‌ها، 110 تا 120 کیلومتر است. همچنین نوشیدنی‌های الکلی هنگام رانندگی غیر مجاز بوده و برخورداری از بیمه برای وسایل نقلیه نیز الزامی است.

اجاره خودرو ارزان در اروپا

رانندگی در شب به‌خصوص در کشورهای اروپایی که آشنایی اندکی با فراهنگ آن‌ها داریم، می‌تواند خطرناک باشد؛ به همین دلیل باید تمامی شرایط لازم را در نظر داشته باشیم. در حال حاضر عوامل متعددی سبب جذب گردشگران به کشورهای مختلف خارجی می‌شوند؛ اما در برخی از این کشورها به دلایل مختلفی، اجاره خودرو بهترین راه حل است. برای مثال در برخی از کشورها به دلیل بالا بودن هزینه تاکسی و رفت و آمد، اجاره خودرو بدون راننده گزینه مناسبی تلقی می‌شود تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه‌ها، گشت و گذار نیز راحت‌تر شود. برای مثال در کشورهای حوزه شنگن که از مقاصد برتر گردشگری هستند، اجاره خودرو انتخاب بسیار مناسبی در سفرها است، به دلیل اینکه این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا در سفر خود، با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه تر از قطار و یا هواپیما از چند کشور بازدید کرده و از رانندگی در جاده‌های این قاره سرسبز نهایت لذت را ببرند. اجاره ماشین در فرانسه، اجاره ماشین در ایتالیا، اجاره ماشین در آلمان، اجاره ماشین در اسپانیا بدون راننده و با راننده در این کشورها امکان پذیر است و از برترین مقاصد اجاره خودرو در خارج از ایران محسوب می‌شوند. اگر بخواهید بدون راننده اقدام به اجاره خودرو در کشورهای اروپایی کنید، باید حداقل بالای 18 سال سن داشته و وسیله نقلیه‌تان نیز بیمه داشته باشد. شرکت‌های رنت خودرو متعددی هستند که با ارائه بهترین خدمات، امکان اجاره خودرو بدون راننده و با راننده را در این کشورهای اروپایی در اختیار ما قرار می‌دهند.

اجاره خودرو با راننده برای چه کسانی مناسب است؟

اجاره خودرو با راننده و بدون راننده ارزان به دلیل قیمت پایین برای تمامی افراد مناسب هستند. اگر صاحب شرکتی هستید و برای انجام کارهای اداری، چند روزی و برای مدتی کوتاه نیاز به خودرو دارید یا اگر برای مدتی مهمان تهران، تبریز، کیش و دیگر شهرهای ایران هستید و در این طول سفر ترجیح می دهید با خودروی شخصی تردد کنید، بهترین راه برای شما انتخاب اجاره خودرو ارزان است. این احتمال نیز وجود دارد که به دلیل نداشتن خودرو شخصی سفرهای دلخواه خود را بارها کنسل کرده‌اید و به دنبال راه حلی برای برطرف کردن این مشکل هستید. اجاره خودرو بدون راننده یا با راننده سبب می‌شود تا چند روزی بدون دردسر و به همراه خانواده به مسافرت دلخواه خود رفته و تفریحی ارزشمند انجام دهید. همچنین اگر قصد دارید تا با دوستان خود به مقصدی برای گشت و گذار بروید اما ماشینی در اختیار ندارید، می‌تواند با اجاره خودرو ارزان به خواست خود به بهترین و راحت‌ترین شکل ممکن برسید. افرادی که برای سفرهای جاده‌ای و چند روزه و حتی چند هفته‌ای خود قصد اجاره ماشینی دارند، برای کاهش هزینه‌های سفر بهتر است خودروهای ارزان‌تری را انتخاب کنند. همچنین اجاره خودرو ارزان برای افرادی که به دلیل نداشتن بودجه کافی قصد دارند تا در یک رویداد خاص شرکت کنند و یا کسانی که به دلیل مشکلات و دغدغه‌های روزمره نمی‌توانند ماشین آسیب دیده خود را در مدت زمان کوتاه تعمیر نمایند، مناسب است.

اجاره خودرو لوکس برای چه کسانی مناسب است؟

اجاره خودرو لوکس

آن دسته از افرادی که برای برگزاری مراسم‌های مهمی مانند عروسی که فقط چند ساعت نیاز به خودرو دارند، خودرو اجاره می‌کنند، بهتر است گزینه‌های لوکس و زیبا را را مدنظر داشته باشند که هم ریسک خرابی آن‌ها پایین است و هم جلوه بهتری در مقایسه با خودرهای ارزان به مراسم می‌دهند. همچنین افرادی که قصد سفر و ایران گردی دارند و می‌خواهند از یک خودروی امن و لوکس استفاده کنند، می‌توانند اقدام به اجاره خودرو لوکس نمایند. کسانی که برای مدت زمان کوتاهی قصد دارند برای چند شب در مراسم خاص و ویژه شرکت کنند و آن دسته از افرادی که به دلیل داشتن مهمان‌های ویژه و خارجی می‌خواهند یک پذیرایی بی نظیر داشته باشند، اجاره خودرو لوکس برای آن‌ها گزینه مناسبی است؛ برای مثال می‌توانید در شب عروسی یا بهترین شب زندگی خود خودرو لوکسی اجاره کرده و خاص بودن آن شب را چندین برابر کنید. برخی شرکت‌های رنت خودرو، خودروهای لوکس را نیز با قیمت پایینی اجاره می‌کنند. همچنین خودروهای لوکس و خارجی در ایران طرفدران زیادی دارند؛ برای مثال در ایران به خودروهایی که سقف تاشو دارند، کروک گفته می‌شود. این خودروها از لحاظ ظاهر بسیار اسپرت هستند و فرم آیرودینامیک بدنه آن‌ها سبب می‌شود تا شتاب اولیه و حداکثر سرعت خودرو به شدت ارتقا پیدا کند.

قیمت اجاره خودرو ارزان

تعیین قیمت اجاره خودرو به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال قیمت اجاره خودرو 206، با قیمت اجاره خودرو BMW X3 متفاوت است. خودروهایی که در مقایسه با سایر خودروها ارزان قیمت باشند، قیمت اجاره کمتری نیز دارند. یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت اجاره خودرو، مدت زمان مورد نیاز برای اجاره است. هرچه مقدار روز اجاره بیشتر شود، قیمت اجاره خودرو نیز افزایش می‌یابد. البته برخی از شرکت‌های رنت خودرو بازه زمانی خاصی در نظر می‌گیرند و برای مثال اجاره خودرو کمتر از روز امکان ندارد. یکی دیگر از عوامل تعیین کننده قیمت اجاره خودرو، اجاره خودرو با راننده و یا اجاره خودرو بدون راننده است که در ادامه با قیمت هریک بیشتر آشنا می‌شویم:

قیمت اجاره خودرو با راننده

اجاره خودرو با راننده بهترین و ایده آل‌ترین راه برای آن دسته از افرادی است که می‌خواهند به دور از تجربه استرس رانندگی و ترس از خراب شدن ماشین به مقصد خود برسند و سفر کنند. اجاره خودرو با راننده بیشتر حالت رسمی دارد؛ بنابراین اگر در مراسم، جشن و یا جلسه مهمی شرکت می‌کنید، اجاره ماشین با خودرو می‌تواند مناسب باشد. همچنین بسیاری از افراد نمی‌توانند بدون مطالعه سوالات آیین نامه و داشتن گواهینامه، رانندگی کنند. اما این گونه افراد می‌توانند با استفاده از این روش به مقصد دلخواه خود رفته و یا سفری بی‌نظیر و لذت بخش را تجربه نمایند. شرکت‌های رنت خودرو معمولا تمامی مسئولیت‌های خودرو را بر عهده راننده می‌گذارند؛ بنابراین هنگام اجاره ماشین با راننده نیز مسئولیت‌های خودرو بر عهده راننده شرکت است. لازم به ذکر است که قیمت اجاره خودرو با راننده به‌صورت ساعتی درون شهری و کیلومتری برون شهری محاسبه می‌شود.

قیمت اجاره خودرو بدون راننده

اجاره خودرو بدون راننده تقاضای بسیار زیادی دارد و شرایط آن آسان است. اگر قصد اجاره خودرو بدون راننده را دارید، از تاریخی که خودرو در اختیار شما قرار می‌گیرد، تمامی مسئولیت‌های خودرو بر عهده شما قرار خواهد گرفت؛ بنابراین باید این موضوع را توجه داشته و امانت مناسبی در قبال ماشین باشید. قیمت ماشین‌های بدون راننده معمولا به‌صورت روزانه محاسبه می‌گردد و برای خودروها بر اساس شرایط گوناگون متغیر است. اجاره خودرو بدون راننده در شهرها و کشورهای مختلف هزینه‌ها را کاهش می‌دهد و مشکلات احتمالی سفر را حل می‌کند. همچنین لازم به ذکر است که اجاره خودرو بدون راننده در مقایسه با اجاره خودرو با راننده از قیمت کمتری برخوردار است.

کدام خودروها هزینه اجاره کمتری دارند؟

خودروهای داخلی در مقایسه با خودروهای خارجی هزینه اجاره کمتری دارند که خودروهایی مانند، پژو 206، رانا و زانتیا از این دسته هستند. البته در میان خودروهای خارجی نیز می‌توان خودروهایی یافت که هزینه اجاره کمتری داشته باشند. مزدا 3، هیوندای جنسیس، هیوندا سوناتا LF، سانتافه Ix45، هیوندا توسان، کیا اپتیما، کیا اسپورتیج و بنز C200 و غیره چند نمونه از خودروهایی هستند که در مقایسه با سایر خودروهای خارجی هزینه اجاره کمتری دارند.

مدارک و شرایط مورد نیاز برای اجاره خودرو ارزان

آن دسته از افرادی که مایل به اجاره خودرو با راننده و بدون راننده هستند باید برخی شرایط مهم را دارا باشند که در ادامه به شرح این شرایط می‌پردازیم:

شرایط اجاره ماشین ارزان برای اتباع ایرانی

برخی از شرکت‌های رنت خودرو شرایط زیر را برای اجاره خودرو بدون راننده برای افراد ایرانی در نظر گرفته‌اند:

  • برخورداری از حداقل 20 سال سن برای اجاره خودرو
  • برخورداری از گواهی نامه رانندگی با حداقل 6 ماه اعتبار زمانی
  • شخصی که خودرو را اجاره می‌کند باید کارت ملی خود را ارائه کند.
  • ارائه گواهی معتبر اشتغال به کار و یا محل سکونت شخص اجاره کننده خودرو
  • ارائه یک فقره چک یا سفته به مبلغ ارزش خودرو (لازم به ذکر است که این شرط مختص برخی شرکت‌های رنک خودرو است)
  • پرداخت مبلغی به عنوان ودیعه متناسب با نوع خودرو (لازم به ذکر است که این مبلغ در هنگام عودت خودرو پس داده می شود.)

شرایط اجاره خودرو برای افراد خارجی

برخی از شرکت‌های رنت خودرو شرایط زیر را برای اجاره خودرو افراد مقیم خارج و توریست‌ها اعلام کرده‌اند:

  • برخورداری از حداقل 20 سال سن برای اجاره خودرو
  • ارائه گواهینامه بین المللی
  • افراد خارجی باید اصل پاسپورت یا آی دی کارت ارائه کنند.
  • پرداخت مبلغی به عنوان ودیعه که متناسب با نوع خودرو است (البته این مبلغ در هنگام عودت خودرو، پس داده می شود.)

مزایای اجاره خودرو

بیشتر انسان‌ها عاشق سفر کردن هستند. رهایی از استرس‌های کاری، استراحت کردن، کسب تجربه‌های جدید، بازدید از مکان‌های تاریخی و جاذبه‌های گردشگری، همه از دلایلی هستند که می‌تواند انرژی فوق العاده برای انسان داشته باشد. امکان دارد برنامه سفری داشته باشید، اما ماشین شخصی شما برای سفر مهیا نباشد و یا اینکه تمایل داشته باشید با یک خودرو با مدل بهتر و با امکانات رفاهی بیشتری سفر خود را دلچسب‌تر کنید یا حتی امکان دارد خودرو شما سواری باشد، اما دوست داشته باشید با خودرویی شاسی بلند سفر خود را آغاز کنید تا فضای بیشتری برای سرنشینان و چمدان‌های خود مهیا کرده باشید. در این صورت اجاره خودرو بدون راننده و با راننده یکی از بهترین گزینه‌های پیش رو برای شما است تا کار مورد نظر خود را به راحتی انجام دهید.

در هنگام اجاره خودرو ارزان به چه مواردی دقت کنیم؟

همان گونه که گفته شد، شرکت‌های متعددی اقدام به رنت خودرو کرده‌اند. هریک از این شرکت‌ها خدمات متعددی به مشتریان ارائه می‌کنند؛ اما در هنگام اجاره خودرو باید به عوامل متعددی توجه شود که در ادامه به شرح آن‌ها می‌پردازیم.

قیمت اجاره

برای بسیاری از مشتریان قیمت اجاره خودرو یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار است. برخی شرکت‌ها خودروهای خود را به قیمت بسیار بالایی اجاره می‌دهند، در حالی که شرکت‌های دیگر با همان امکانات و استاندارهای لازم قیمت کمتری برای اجاره خودرو در نظر گرفته‌اند. البته لازم به ذکر است که قیمت پایین نشان از بهترین بودن آن شرکت ندارد، بلکه باید امکانات و استاندارهای شرکت‌ها مورد ارزیابی قرار بگیرد.

داشتن بیمه

برخورداری از بیمه یکی از مهم‌ترین نکات قابل توجه در هنگام اجاره خودرو است. همان گونه که شرکت‌های رنت خودرو شرایطی برای افراد و توریست‌ها در جهت اجاره خودرو در نظر گرفته‌اند، مشتریان نیز باید به برخی نکات همانند برخوردراری از بیمه ماشین توجه داشته باشند.

پشتیبانی مناسب

پشتیبانی 24 ساعته و مناسب از دیگر نکاتی است که مشتریان در هنگام اجاره خودرو باید به آن توجه داشته باشند. برخی از شرکت‌های رنت خودرو پشتیبانی مناسبی در قبال خدمات خود ندارند و این موضوع سبب می‌شود تا کاربران با مشکلاتی مواجه شوند.

تنوع خودروها

بسیاری از مشتریان به تنوع خودروها توجه بسیار زیادی دارند و معتقداند متنوع بودن خودرها سبب می‌شود تا انتخاب بهتری داشته و ماشین مناسبی اجاره کنند. شرکت‌های رنت ماشینی که تنوع انتخاب خودرو کمتری در اختیار مشتریان قرار می‌دهند، محبوبیت کمتری نیز دارند.

اجاره خودرو ارزان؛ راهی ایده آل و راحت

اجاره خودرو یکی از راه‌های ایده آل برای آن دسته از افرادی است که می‌خواهند مسافرت راحتی داشته باشند و لذت بیشتری از سفر خود ببرند. همچنین برای افرادی که رانندگی بلد نیستند اما می‌خواهند به مسافرت بروند، بهترین راه اجاره خودرو با راننده است. اجاره خودرو در تهران، تبریز، مشهد، کیش و حتی دبی متقاضیان زیادی دارد؛ چراکه سالانه گردشگران زیادی به این مقاصد بدون خودرو شخصی خود سفر می‌کنند و ترجیح می‌دهند اقدام به اجاره خودرو نمایند. اجاره خودرو شرایط خاص خود را دارد و مشتریان قبل از اقدام برای اجاره ماشین باید این شرایط را مطالعه نمایند. قیمت اجاره خودرو به عوامل متعددی همچون نوع ماشین، تعداد روز مورد نیاز برای اجاره، با راننده یا بدون راننده بودن ماشین است و افراد می‌توانند بر حسب نیاز خود مدل اجاره خود را انتخاب کرده و متناسب با آن هزینه لازم را پرداخت کنند. در این مطلب از بست سوال سعی کردیم به هر آنچه که برای اجاره خودرو نیاز است، بپردازیم. برای دانلود کتاب آیین نامه و همچنین برای دسترسی به دنیای بزرگ آموزشی خودرو حتما به بست سوال مراجعه نمایید.

اجاره خودرو ارزان چه شرایطی دارد؟

برخورداری از حداقل 20 سال سن برای اجاره خودرو، برخورداری از گواهی نامه رانندگی با حداقل 6 ماه اعتبار زمانی، ارائه گواهی معتبر اشتغال به کار و یا محل سکونت شخص اجاره کننده خودرو، ارائه یک فقره چک یا سفته به مبلغ ارزش خودرو و ارائه کارت ملی، برخی از شرایط اجاره خودرو است.

قیمت اجاره خودرو چقدر است؟

قیمت اجاره خودرو به عوامل متعددی نظیر نوع خودرو شامل ایرانی یا خارجی بودن و یا اجاره خودرو با راننده و یا بدون راننده وابسته است.

اجاره خودرو از چه طریقی انجام می‌شود؟

شرکت‌های معتبر و متعددی وجود دارند که خودروهای مختلف را به افراد ایرانی و خارجی اجاره می‌دهند. می‌توانید خودرو دلخواه خود را از این طریق اجاره نمایید.

تیم تولید محتوا

ما در تیم تولید محتوای بست سوال در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه آموزش های رانندگی و نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی را برای شما فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا