بررسی فولکس واگن ترانسپورتر
[ad_1]
آیا فولکسواگن میتواند با موفقیت روش GTI را به ون ترانسپورتر منتقل کند؟ رواج فزاینده استایل ورزشی جسورانه تر در خودروهای تجاری جدید ممکن است به سادگی شاهدی باشد بر این که ون ها، کامیون ها و وانت بارها به ناچار از جایی که روند بازار برای خودروهای سواری منتهی می شود پیروی می کنند. با این حال، موضوع تست جاده این هفته نشان می دهد که چیز جالب تری ممکن است در راه باشد. . برخی از خریداران این خودروهای کاربردی فوق العاده کارآمد و سخت کوش ممکن است آماده خرید مشتقات ون شبه عملکردی جدی تری، درست خارج از نمایشگاه، نسبت به آنچه که تاکنون ارائه شده است، باشند. حتی ممکن است آنها آماده باشند تا قیمتهای بسیار بالایی را برای آنها بپردازند. اسپورت لاین که در سال 2021 اندکی پس از یک فیس لیفت میاندورهای برای خودروی نسل T6 با نام T6.1 به مجموعه حملونقل اضافه شد، بیش از چند ویژگی ظاهری و ظاهری شبیه به عملکرد را اضافه میکند. مشخصات آن شامل رینگهای آلیاژی 18 اینچی با لاستیکهای پرفورمنس، سیستم تعلیق اسپرت پایینتر و صندلیهای اسپرت نیمهچرمی، و همچنین اسپویلر سقف شیک و سپر جلویی چشمنواز است که در این صفحات نشان داده شده است. تک کابینی کاربردی که حداقل به طور نیمه جدی لباس گرم می پوشد؟ آیا این یک تلاش واقعی برای یک شرکت حمل بار با کمی جذابیت راننده است؟ یا برای کارآفرینی که میخواهد دنیا بداند کسبوکار حماماش به خوبی پیش میرود، صرفاً یک دوز خیرهکننده بصری است؟ و هر کدام که باشد، آیا این پیامدهایی برای عملکرد یا مفید بودن این وسیله نقلیه در هدف اصلی خود دارد؟ خط تولید ترانسپورتر فولکس واگن در یک نگاه طیف وسیعی از Transporter است. ما فقط وانت های خدمه Kombi مانند ماشین آزمایشی خود را در بالا لیست کرده ایم، اما ون های پنلی معمولی ارزان تر هستند و شاتل های 9 نفره نیز وجود دارد، به علاوه فولکس واگن کاراول و کالیفرنیا مربوطه.
[ad_2]