اخبار خودرو

بررسی فولکس واگن مولتی ون

[ad_1]

یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌های ولفسبورگ اکنون با افزودن پویایی و ویژگی‌های شبیه به خودرو، اگر دوست داشته باشید، اوج فولکس‌واگن است: یک حرکت مردمی تیزبین اما معقول با اشاره‌های سبک ظریف نسبت به پیشینیان خود، یک قایق از تجهیزات استاندارد و مجموعه‌ای از انواع مختلف برای پاسخگویی مقرون به صرفه به جمعیت های بسیار متفاوت. با انتقال از نسل شش (T6) به هفت (T7)، فولکس واگن کاراول به فولکس واگن مولتی ون تبدیل می شود، درست زمانی که فولکس واگن آماده استقبال از ID Buzz با موقعیت مشابه اما تمام الکتریکی در نمایشگاه ها می شود و فورد E-Transit Custom جدید به نظر می رسد درونیات نسل بعدی Transporter با تفکر تجاری تر را فراهم می کند. بر خلاف آنها، مولتی ون از پلت فرم بسیار آشناتری استفاده می کند: معماری وفادار MQB، که در دهه گذشته ارزش خود را به عنوان پایه ای دقیق و کامل برای همه چیز از آئودی A3 گرفته تا اشکودا سوپرب و کوپرا فورمنتور ثابت کرده است. چیزی که این امر به مولتی ون می دهد، برتری آسان نسبت به رقبایی مانند سیتروئن Spacetourer و مرسدس کلاس V است که با پلتفرم های مبتنی بر ون و تمام پیامدهای اصلاحی که به همراه دارد، به کار خود ادامه می دهد. در عین حال، اساسی ترین تغییر روی کاغذ، اضافه شدن یک نسخه هیبریدی پلاگین جدید است که یک موتور 1.4 لیتری توربوشارژ 148 اسب بخاری بنزینی را با یک موتور الکتریکی 114 اسب بخاری در محور جلو برای خروجی ترکیبی 215 اسب بخار جفت می کند و یک خودروی برقی دریافت می کند. برد حدود 31 مایل گزینه های بیشتر پیشرانه متعارف شامل موتور 2.0 لیتری توربودیزل با 148 اسب بخار، 1.5 لیتری بنزینی با قدرت 134 اسب بخار و پیشرانه 2.0 لیتری بنزینی در اینجا هستند. خریداران همچنین می توانند از بین دو بدنه (استاندارد و بلند، دومی با اورهنگ عقب کشیده 200 میلی‌متری) و دو تریم: سبک زندگی اولیه و سطح بالا، که مورد دوم موضوع بررسی امروز است. چگونه است؟ پر کردن یک MPV ون شکل به عنوان حمل‌ونقل خانوادگی هفت نفره سلاح انتخابی نسبت به یک SUV آشکارا معتبرتر – در قالب ولوو XC90، لندرور دیسکاوری یا آئودی Q7 – انتخابی است که بدون شک به دلیل ترجیح ماژولار بودن، انعطاف‌پذیری و عملی بودن بر هر چیز دیگری است. و در حالی که آن افراد مستقر در مدرسه مدعی پیروزی های اولیه در زمینه جذابیت، عملکرد و آفرود هستند، تناسب اندام مولتی ون برای هدف واقعاً نیرویی است که می توان با آن در نظر گرفت. ریل هایی که در طول کابین غاردار عقب حرکت می کنند به این معنی است که می توان آن را در حالت های مختلف پیکربندی کرد. با امکان برداشتن، چرخاندن یا تنظیم مجدد پنج (یا در صورت اختیاری) چهار صندلی، و لغزاندن کنسول میانی به عقب و تا کردن آن به بیرون برای تشکیل یک فضای کار با اتاق غذاخوری. هر مسافر مولتی ون به هر سمتی که رو به رو شود، با صندلی مجلل و فضای زیادی برای پاها و سر در آسایش پذیرایی می شود. این خبر خوبی برای راننده نیز است، زیرا نتیجه کاملاً مورد انتظار اما همچنان قابل توجه حرکت به خودروی باریک تر است. این یک اتوبوس خانوادگی 2850 کیلوگرمی با فاصله بین دو محور 3124 میلی‌متر است که کاملاً مانند یک ماشین رانندگی می‌کند و این نمی‌تواند در اینجا دور از تمجید ضعیف باشد. به استثنای آشنایی با وضعیت صندلی پشتی مستقیم وانت مانند و تناسبات رو به جلو تاکسی، به تنظیمات ذهنی کاملاً حداقلی نیاز است. موقعیت رانندگی فرمان و دید همه جانبه است، به این معنی که می توانید دورترین نقاط بدن را ببینید و با اطمینان در مورد سبقت گرفتن و مانورهای پارک قضاوت کنید. صندلی‌ها راحت هستند، سیستم تعلیق به‌خوبی تنظیم شده است تا در هنگام پیچ‌ها خمیدگی و غلت خوردن را کاهش دهد (بدیهی است که آن را فشار دهید تا کمی واژگون شود)، و فرمان سریع و نرم است، هرچند محکم در سمت سبک‌تر و ناخوشایند است. خواهد بخشید این نیز به خصوص دست و پا گیر یا کند نیست. موتور 2.0 لیتری توربو بنزینی 201 اسب بخاری – آشنا با فولکس واگن گلف، فولکس واگن تیگوان و حتی فولکس واگن پولو GTI داغ – کار مناسبی برای بالا بردن سرعت مولتی ون قبل از محو شدن در پس زمینه و هفت سرعته دوگانه انجام می دهد. – گیربکس اتوماتیک کلاچ با بهترین ها تعویض می شود (هنوز باید اجازه دهید آن تردید DSG مشخصه در هنگام تلاش برای نیش زدن به یک دوربرگردان وجود داشته باشد). همه اینها، همراه با 36.0 مایل بر گالن که در یک سفر 100 مایلی بزرگراهی دیدیم، سنگینی و قد آن را رد می کند. همچنین کمک می کند که سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و کمک های راننده کاملاً با دستگاه های ارائه شده در گلف و ID EV های ارائه شده، با عملکرد و وضوح دنیایی دورتر از آنچه چند سال پیش از هر چیزی که به شکل ون انتظار می رفت، باشد. هر چند در اینجا یک اخطار برای بهتر یا بدتر وجود دارد: بله، این یک رابط پیشرفته و مجهز است که بیش از حد مناسب با صورتحساب های پرمصرف مولتی ون و لیست قیمت کلان آن است، اما در اینجا، مانند سایر خودروهای جدید فولکس واگن، سرگرمی اطلاعاتی به دلیل عدم تمرکز آشکار بر روی ارگونومی دچار مشکل شده است. در شب خیلی گرم است و باید هنگام عبور از زیر چراغ‌های خیابان، دما را به تدریج تنظیم کنید، زیرا لغزنده‌های کنترل روشن می‌مانند و عدم پاسخ لمسی از دکمه‌های حساس به لمس به این معنی است که هرگز بلافاصله مطمئن نیستید که چراغ‌ها، سیستم های استریو یا آب و هوا همان کاری را که شما خواسته اید انجام می دهند. آیا باید یکی بخرم؟ همچنین شایان ذکر است که با اصلاح شبه بزرگ سالون، فناوری و قدرت، قیمت‌های شبه بزرگ سالون ارائه می‌شود، و مدل رده بالای Multivan Style در اینجا – بدون برق هیبریدی اما با چند گزینه تیک دار – می‌پرسد. یک سبیل بیش از 60000 پوند، و برای این پول چند خودروی هفت نفره معتبر وجود دارد. هر چند همه آنها میز ناهار خوری کشویی، تاشو و صندلی های قابل جابجایی ندارند.

[ad_2]

منبع

تیم تولید محتوا

ما در تیم تولید محتوای بست سوال در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه آموزش های رانندگی و نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی را برای شما فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا