بررسی کیا اسپورتیج PHEV 2022 انگلستان
[ad_1]
پلاگین هیبریدی آخرین مورد از 9 پیشرانه است که به شاسی بلندهای خانوادگی اضافه می شود. این نقطه تماس اولیه است که شما را جذب می کند. زمانی که کیا یک برند ارزان قیمت کره ای بود که سعی می کرد راه خود را در جهان باز کند، چرم روی فرمان آن چیزهای پلاستیکی تقلبی بود، با نوعی عامل چسبندگی که به معنای نیاز به دوز سالم گچ کوهنوردی قبل از شما بود. راند همه چیز در حال حاضر تغییر کرده است، و این نوعی کیفیت در دست گرفتن فوری به چرم روی چرخ است که نشاندهنده جدیدترین کیا اسپورتیج است. این خودرو به میزان قابل توجهی پودری کمتری دارد. پلاگین هیبریدی (PHEV) آخرین نسخه ای است که در کنار نسخه های بنزینی، دیزلی، هیبریدی ملایم و هیبریدی به جمع اسپورتیج پیوست. این در مجموع 9 پیشرانه مختلف است. در مورد شرط بندی خود صحبت کنید. با یک موتور 1.6 لیتری توربو بنزینی 178 اسب بخاری و یک موتور الکتریکی 90 اسب بخاری، مجموع خروجی 261 اسب بخار و گشتاور 257 پوند فوت است. فقط یک دقیقه به عدد دوم فکر کنید: این فقط 11 پوند فوت کمتر از فراری F355 است. در یک SUV خانوادگی. ای خدایا اگرچه، انصافاً، این امر غیرعادی نیست. به عنوان مثال، پژو 3008 هیبریدی رقیب، 266 پوند فوت وزن دارد. اندازه باتری (در بین محورها) است که سرفصل ها را به سرقت می برد. با 13.8 کیلووات ساعت، به اندازه کیا سورنتو بزرگتر است. در خودرویی مانند اسپورتیج، این بدان معناست که برد فقط الکتریکی 43 مایل است. علیرغم ظرفیت اضافی 0.6 کیلووات ساعت نسبت به 3008، اسپورتیج چهار مایل اضافی را طی می کند. این مقدار زیادی نیست، اما مهم است که همراه با انتشار 25 گرم در کیلومتر دیاکسید کربن، خودرو را در محدوده مالیاتی 8 درصدی قرار میدهد که برای رانندگان خودروهای شرکتی بسیار مفید است و رقبای بهتری مانند 3008 هیبریدی را بهبود میبخشد. در یک روز نسبتاً گرم و خشک، خودروی آزمایشی ما فاصله 35 مایلی را با شارژ کامل نشان میداد. در داخل، صفحهنمایش دیجیتالی 12.3 اینچی دوقلو در سطح 4 تریم یک از بالا با عملکرد Apple CarPlay و Android Auto مجهز شده است. این کابین هوشمند از صفحه نمایشهای بسیار نازک و طراحی مدرن، بهعلاوه مقدار زیادی از پلاستیکهای مشکی پیانویی این فصل است. دستگیرههای فیزیکی برای کنترل آب و هوا یا صدای رادیو وجود دارد، اما هر دو باید مانند دیگری عمل کنند. بنابراین اگر میخواهید دما را تغییر دهید، اما کنترلهای رادیویی را به صورت زنده در اختیار دارید، باید نوار حساس به لمس ثانویه و پایینتر را فشار دهید تا آن را به حالت آبوهوا برگردانید. ما متوجه شدیم که کمی مبهم است، اما میتواند چیزی باشد که شما به آن عادت کردهاید. اتاق پای عقب چشمگیر است. کف زمین کمی بلند است (باطری ها را مقصر بدانید)، اما به راحتی به اندازه کافی برای نشستن دو شش فوتی پشت سر هم وجود دارد. همچنین درگاههای USB-C در صندلیهای جلو تعبیه شده است تا عزیزان کوچک بتوانند شارژ بمانند.
[ad_2]